دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

شوهر کشی نداریم به جاش یه ویوای گناهی مریض داریم

من مریض شدما

اینو گفتم کسی دعوام نکنه

از شنبه تا حالا از خونه بیرون نرفتم تازه اینگده حالم بد بود که حتی این کامپولوتر بدبختم برای ثانیه ای روشن نشد چه برسه که آپ کنم.

بعدشم جالب اینه که این وبلاگ من و کاسپره اما اگه توجه کنید فقط من می نویسم و این خنگول اصلا ناپدید شده حتی کامنت هم نمیذاره

چشمتون روز بد نبینه شنبه رفتیم عروسی تا اینجاش خوبه قضیه دردناک اینجاست که عروسی توی پارکینگ بود و منم که فینگیل لباس پوشیده بودم نه بالا داشت نه پایین تمام مدت پالتوم روی دوشم بود تمام شمعهای روی میز رو گذاشتیم زیر میز کرسی درست کردیم بهتر شد آماااااااااااااااااا سرما خوردگی من از اونجا شروع شد که ارکستر طبقه بالا توی خونه بود بعد ما هم رفتیم بالا و کلی عرق کردیم و ییهو اومدیم پایین و....

اینجوری شد که یکشنبه صبح مامانم شاهد یک ویوای دوست داشتنی بود که ساقولوس گرفته و صداش در نمیومد و ۳۹ درجه هم تب داشت و با پررویی تمام خیلی خوچحال صبح از خواب پاشیده که بره سر کار

و اینچنین شد که امروز چهارمین روزیه که توی خونه هستم و بیرون داره یه عالمه برف میاد و دلم میخواد برم برف بازی آمااااااااااااااااا نیمیشه

حالم هم خوب نیست این صفحه مانیتور هی جلوی چشمم یه جوری میشه ،اینگده من گناه دارم

با اجازه من برم بعدا که خوب شدم میام

در ضمن من کلی زحمت کشیدم این قالب رو گذاشتم دریغ از یه نظری تبریکی چیزی!!!!!!خوب شده ؟بد شده؟اصلا میبینینش؟؟؟؟؟؟؟؟

دوکلمه خصوصی با کاسپر:

آهای بی وفا...

کجانی؟؟؟؟چیرا نیستی ؟؟؟؟؟چرا منو دوسیم نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من حاااااااااااااالم مرییییییضه(کشدار بخون)

نوشته viva

نظرات 9 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 16:14

سلام دیگه به نظرا ی من هم جواب نمیدی دستت درد نکنه-

یاسی چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 18:18 http://www.yasi3pd.blogfa.com

به به! اینجا چگده خوشمل شده! مبارکهههههههههه
سرما خوردی؟ بله دیگه جینگیلی مستون رفتی عروسی سرما هم داره دختر(چشمک)
ایشالا زودتر خوب بشششششششششی
بوووس

گلبو پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 01:12 http://www.golboo.persianblog.ir

سلام به ویوای سرما خورده !
قالب وبلاگ که خیلی بهتر شده به نظر من .. البته قبلی هم خوب بود
یکی از این لیمو شیرینا که عکسش تو وبلاگته بخور تا زود خوب بشی عزیزم
خوش به حالت که رفتی عروسی ( :

وحید پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 16:09

سلام خوبی شدی ما که دست به دعاییم که تو رو به بهبود شوی

مسافرکوچولوها پنج‌شنبه 13 دی 1386 ساعت 17:21 http://saladezendegi.blogfa.com

سلام
من که همون اول تبریک گفتم. گفتم خوشگل شده. ما آدم نیستیم یعنی ؟):
چه قدر عروسی تو زمستون بد است. همه مریض میشن. تازه به اندازه ی تابستون هم کیف نداره .
ایشالله زود خوب بشی.

ریواسی جمعه 14 دی 1386 ساعت 19:19

دختر جان خودتو بپا کمی!
بهتری الآن؟

casper جمعه 14 دی 1386 ساعت 22:51 http://kalepookha.blogsky.com

ایییییی تارزان بیمیره برات چیرررررررررااااااا آخه ملیض شدی؟؟؟
باز رژیم دو پرس چلوکباب کله پات کرد؟؟؟
راستی این قالب جدیدم بسی اشتها آوره مخصوصا که من دستم از این میوه بهشتی تو این جهنم بسیییییی کوتاهه...
عکس فرستاده بودم دیدی؟؟؟؟
مراظبت خودت باشیا...
من دوسیت دارم هنوز,اصلا نگران علاقه من نسبت به خودت نباش الان تمام تمرکز رو بده رو اینکه زودی خوب شی بری آدم برفی برام درست کنی صادر کنی اینجا خب؟؟؟؟؟؟ میبینی چیگده به فچرتم؟؟؟؟

شاذه شنبه 15 دی 1386 ساعت 10:47 http://shazze.blogsky.com

سلام
آخی ویوا گناهی! بهتری حالا؟
قالبت خیلی ناز شده. این آباش یه جور جالبیه. خوشمل شده خلاصه. مبارکه
به هیشکی نگی. ولی تو از کسپر جالبتر می نویسی؛)

مهسا چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 13:40 http://lolllipop.blogsky.com

آخییییی مریضی؟؟ایشالا خوف می شی.شما رو که ماشالا ۱هفته تعطیلات زمستونی دادن،من رو بگو که فرجه ی تحویل پروژه هام رو به اتمام هست،منم که یه چیزی تو مایه های هویج پخته ام.
خوش بگذره.مواظب خودت باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد