دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

عنوان نداره فقط غر زدم

سلاااااااااااااااااااااااام

من بعد از یک غیبت مشکوک اومدم که به هیچ کدومتون نگم چرا نبودم و کجا بودم . اصلا هم اهل توضیح دادن نیستم دلمم خیلی پره(کاسپر جون تو هم اینجوری یه وری نگاه نکن اعصاب ندارم) یه عالمه هم غر دارم میخوام بزنم و برم . هیییییییییییییس ساکت مگه نمی بینی غر دارم ؟؟؟؟؟؟

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا ،کاش نسل بعضی انسانها هم همانند دایناسور ها از روی زمین پاک می شد یا حد اقل در جرگه مردان س* ی *ا *س* ت* قرار نمی گرفتن و یا باز هم حداقل حداقل دعوت هر خراب شده ای را قبول نمی نمودند و ایرانی بدبخت را مضحکه هر کس و ناکسی نمی کردند.

گفته شده که گویابه لطف و عنایت آقایان دیگر هیچ ه*م*ج*ن*س بازی در ایران وجود ندارد و جالب تر اینکه مردم ایران آزادترین مردمان جهان هستند(به جان خودم هر دو مورد رو با گوشهای خودم شنیدم) فرمودند به خبرنگار آن شبکه اجنبی مطرود( که مرگ بر کشورش باد) که شما میکروفون به دست بگیرید و در خیابان از هر کس که می خواهید بپرسید و آنها همه به شما خواهند گفت که ما آزاد هستیم و من در همان لحظه آرزو کردم که حناق بگیرد این خبرنگار اجنبی که لال بود و نگفت مردم بدبخت اگر چیزی جز این بگویند که همانی  که شما به آن می گویید آزادی را هم نخواهند داشت.

وچقدر زیباست که من در یکی از آزادترین کشورهای جهان زندگی می کنم و از ترس فیلتر شدن وبلاگم نیست که کلمه ر*ئ*ی*س   ج*م*ه*و*ر  را اینگونه تایپ میکنم بلکه تنها و تنها به خاطر زیبایی نوشته ام است تا شاید شما خوشتان بیاید.

و خوشحالم که اگر دیگران ما را تحقیر می کنند مردم همدل و همیشه در صحنه ما جمعه به نماز جمعه می روند  و یکصدا فریاد می زنند مرگ بر آمریکا تا مشت محکمی به دهان استکبار بکوبند.

و البته باز هم خوشحالم از اینکه میبینم ایرانیان شاید آزادترین نباشند اما قطعا صبورترین مردم جهانند.

می بینید که انسان چقدر می تواند دلایل مختلف برای خوشحالی و زیبا بینی داشته باشد.

 

یک نوشته بدون اسمیلی از سر همدردی با نسل منقرض شده دایناسورها

تا بعد...

نوشته viva

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 00:42 http://ariai.blogsky.com

سلااااااممممم
هی غر بزن
این همه شادی دیگه چی میخوای
باید خدا رو شکر کنی که ر ئ ی س ج م ه و ر م و ن مهندسه و مسائلئو تحلیل و استدلال میکنه تاززززهههه
به وعده خدا هم اعتقاد دارهههه
چی فچ کردی
خوبی؟
کجا بودیییی هااانننننننن؟
ببخشید یه چند وقت نیومدم اینجا...باور کن وقت نمیکردم
الان نظراری قبلی رو هم تائید نکردم چه برسه به این نظرا (نیش۹
باید برم تائیدشون کنم
خوبی؟
کاسپر چطوره؟

سلاااااااااااام
خب غر زدن هم داره دیگه راستش من جنبه این همه خوشی رو ندارم
واقعا دوست داشتنیه از توانم خارجه افسرده می شم(نیش)
میام سر می زنم ببینم چه خبره؟؟؟؟؟

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:21 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جونم
این پ.ن ماله چند قرن پیش بود....
فردا اومد و رفت تو نبودی (نیش)
آپ میکنم به زودی قول میدم
بچه که زدن نداره (نیش)

سلام
خب ،بیام ببینم فردا هنوز نیومده من می دونم و تو(نیش)
چیرااا؟آخه چیرااااااااا مردم رو سر کار میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

casper دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 20:10 http://kalepookha.blogsky.com

هی بهت میگم یه سر به منه اسیر تو این مملکت دیکتاتوری هند بزن نمیزنی اونجا نشستی تو سایه میگی لنگش کن !
امیدوارم معنیش بد نباشه خواستم بگم منم آره)
زیاد زیاد خشنود شدم وقتی فهمیدم ما آزادیم تو مملکت گل و بلبل!
خبر خوشی بود از جانب یاران غار وفادار ..

آخ آخ گفتی ،نمی دونی چه خبر شده اینجا تو پاشو بیا که از آزادی زیادی داریم میمیریم همگی.بیا که سهم تورو هم گذاشتن کنار محفوظه.
همه چی روبراهه هیچی کم نداریم تازه مهمتر از همه که مردم آزاد و راضی هستن شکر.

مهسا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:32 http://lolllipop.blogsky.com

آخی خب راست می گه دیگه،من کاملا به طور آزادانه تو هوای خفقان آور ظهر تابستون دور خودم پارچه پیچیدم و نفهمیدم اینکه دارم خفه می شم به خاطر زیادی آزادی هست که دورمو گرفته و به لطف برادرانمون در گشت ضربتی مبارزه با بد حجابی.
من افتخار می کنم به خودم کشورم و ریس جمهورم که همه باهم کوریم و نمی بینیم.

من همش منتظر تابستون بودم آخه تنوع رنگ و کلا لباسهای تابستونی رو دوست دارم که البته امسال از هیچ کدوم خبری نبود به شدت دارم روز شماری می کنم زودتر هوا خیلی سرد بشه
تو هم مثل من دچار زیبا بینی مزمن شدی این خیلی خوبه(چشمک)

یاسی دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 21:48 http://www.yasi3pd.blogfa.com

با اجازه لینک شدی

میسییی
بی اجازه تو هم لینک شدی(نیش)

نگین سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 15:06 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جون جونم
سلام کاسپر جون جونم
خوبین که به حمد الله؟
دستم که خیلی درد گرفت ولی خوب خوب شد...من بی رگم بی خیال (نیش)
چه فالگیره بدی
میگفتی یه گردی و یا دعایی چیزی بده که از اینکار جلوگیری کنه
تو جرات داری زن مهاراجه بشو
نکنه خبریه به من و ویوا نمیگی؟
هااااا؟

هی هی هی هی !!!
خبر چه خبر منتها برای اینکه فضول درد ویوا اود کنه و بیاد هند هیچییی نمیگم همین قدر که طرف جدی جدی ماهاراجه است !!!!
این فالگیر هم گفت که باید موی سر شوهر پسرخاله همسایه ویوا اینا رو آتیش بزنی بعد پودر رو با سس هزارجزیره و پوست موز و خاک کشور گواتمالا و یه چند تا چیز دیگه که یادم رفته هم بزنی بکوبی به زنگ خونه که کسی زنگ نزنه تو هل شی کفش یکی دیگه رو پات کنی و بخوری زمین ... بعد تا اومدم فرمول رو واست بفرستم تو عجولانه پریدی واسه در دیگه دیر شد !!

آرش چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 00:03 http://arashjavadi.blogsky.com

خدایا این زندگی شادو از ما نگیر!

آمین
داریم میمیریم از خوشی جمیعا

نگین پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 00:18

نیشششششششششش

ووووووووووشششششششششش

ریواسی شنبه 14 مهر 1386 ساعت 00:15

:|
چی بگم!
شاعر می فرماید که خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است!!!
من خنده ام می گیره اینا رو می شنوم!

جالب همین جاست که ما همه می خندیم خنده ای که پشتش هزارو یک درد ناگفته هست اما ما همچنان می خندیم دیگه چی می خوایم؟؟؟ این همه خوشی این همه احترام به مردم وعقایدشون این همه ....

someone شنبه 14 مهر 1386 ساعت 22:56 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

آخ که چقدر دلم می خواد یک روز از صبح تا شب فقط غررررررررررر بزنم ...
اما برا کی ؟ من که تنهام ... ؟؟؟؟؟



موفق باشی



به روز هستم ...

بزن جانم بزن نذار تلنبار بشه من گوش می کنم اگه جمع بشه ضرر داره ها

یاسی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 01:18 http://www.yasi3pd.blogfa.com

ای بابا! خوب غر بزن منم باهات همدردم!... شدییییدا!

من نگران بقیه مردمم پس این همه آدم غراشونو چیکار می کنن؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 09:33

پس چرا ایمیلم رو نمیخونی؟؟؟؟ خون به جیگرم کردی بدو دیگه زووووووووووووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد