دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

جشنواره بین المللی تئاتر فجر=تب و خروسک

شلااااااااااااااااااااااااام

من اومدم ولی نمیتونم زیاد بنویسم خب نزنید الان توضیح میدم.

حتما میدونید جشنواره تئاتر فجره خب منم دلم میخواست برم کار ببینم و با یکی از دوستام رفتیم

کلی هم خوش گذشت آماااااااااااااااااااااااااا به دلیل گرمای بیش از حد سالن و سرمای بیش از حد بیرون سالن بنده الان به صورت افقی در خدمتتون هستم و چشمام سیاهی میره صدام هم اصلا  در نمیاد(فچر کنم این دوستان قدیمی که منو بعد از مدتها دیدن تو تئاتر شهر چشمم زدن)خلاصه فقط اینو بگم که من تا حالا تو عمرم همچین حالتی رو تجربه نکرده بودم خیلی وحشتناکه و حالم اصلا خوب نیست

بابت جواب ندادن کامنتها هم معذرت میخوام

ریواسی جونم به شدت معذزت میخواما زودی جواب میدم

نوشته viva

نظرات 7 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 13:17

آخی... خدایا!!
بهتر باشی عزیزم
بوووووووووووووووووس

میسییییییییییییی
اومدی عیادت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پش چیرا کمپوت نیوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ریواسی سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 15:55

اولا که حالت اینجوریه که من اصولا مزاحم نمی شم.
بعدشم که "هررررر وقت" حال و روزت جینگولی بود، اون گوشه وبلاگم یه "حرفهای درگوشی" هست، اونجا تاییدیه.
البته اگه فکر میکنی نوشتنش برات سخته، من بعدا که حالت بهتر شد شماره اتو میگیرم و میزنگم.
بعدام که.... خوب شی الهی زود. :)

شما مراحمین بابا
اهاااااااااااااااااااااااان فهمیدم خب میام در گوشی میگم ولی اگه زنگ هم بزنی کلی خوچحالم میکنی یه چیزایی هم هست که باید ازت بپرسم اونجوری راحت تره
میسییییییییییییییییییییییییییی:)

شاذه سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 22:39 http://shazze.blogsky.com

کمپوتم واست آوردم. اینهاش http://tbn0.google.com/images?q=tbn:lnRvRvIm0VbbQM:http://www.rainy.ir/product_images/02.jpg

خوردی؟ خوشمزه بود؟ نوش جون:)
میگم من فضول نیستم ولی تو نظرات ریواس دیدم می خوای بهش شماره بدی. اول به من بده بده بهت بگم چه جوری به ریواس بدی؛))
خیلی خب چون بچه خوبی هستی الان میگم. تو حرفای درگوشی کنار صفحه اش یه صفحه ی نظرات بلاگفا هست که می تونی نظر خصوصی بفرستی

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هیییییییییییییییییییییی
میسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینم یه رهشه چشششششششششششششششششششم
فهمیدم:) من یه کم خنگم نه؟
بوووووووووووووووووووووووس

وحید چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 10:28 http://loverold.blogfa.com

سلام خدایا این ویوای مارا شفاعت عنایت فرما
این ۳ تا کمپوت اناناس و چن تا اب میوه خدمتتون
ببخشید دیر رسیدیم
منم مث شما درگیر فیلمای جشن واره بودم

غشششششششششششش
میسیییییییییییییییییییی
جدی؟فیلما چطور بود؟؟؟؟
من کارای مجید مجیدی رو دوست ندارم هیچوقت:(

مینا چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 11:38 http://sokoout.blogsky.com

سلام ویوا جونم
بیا اینوبگیر بخووورر
خوردی؟؟
این کمپوت بود بیا اینم گل
عزییزم
خوب انشا الله بهتر بشی مرسی که سریدی یعنی سر زدی به زیبان مینایی
دوستت دارم
عشق برای تو
باااایییی

واییییییییییییییییییییییی
خانومی میگم خوبه دنیای مجازیه وگرنه من الان در حال انفجار بودم اینگد که کمپوت خوردم:)
یه عالمه میسییییییییییییییییییی
خواهش میکنم:)
بووووووووس

روزگار بی وفا یا باوفا حالا هر چی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 23:14

سلام
چطورین
خدا بد نده
انشالله که هر چه زودتر از حالت افقی در میای وعمودی میشی
بابا چه عجب اپیدی
جای ما هم خالیه(نیشخند) تو جشنواره

شلاااااااااااااام بهترم
الان نیمه عمودیم:)
من هروقت تصمیم میگیرم مرتب آپ کنم یه اتفاقی میفته:)
حتما:دی

یاسی پنج‌شنبه 25 بهمن 1386 ساعت 10:48 http://www.yaasi.blogfa.com

خدا بد نده عزیزم. ایشالا زودتر خوب شی:*

هههههههههه غشششششششششششش
جوکشو شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میام خصوصی میگم:)
میسیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد