دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

من چه شکلیم؟؟؟؟؟

شلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من بازم اومدم

راستش چند روز پیش یکی از پستای ریواسی رو می خوندم توش سوال کرده بود که تصویری که خواننده های وبلاگ ازش دارن چه شکلیه خیلی جالب بود مخصوصا کامنتایی که براش گذاشته بودن.به سرم زد که من هم این سوال رو بپرسم،خودم از اکثر کسانی که وبلاگشون رو می خونم یه تصویر توی ذهنم دارم مطمئنا شما هم از نویسنده های وبلاگایی که زیاد بهشون سر میزنید یه تصویر ذهنی دارین .

حالا بیاین و لطف کنین بگید به نظرتون من چه شکلی هستم؟؟؟؟

آهای کاسپر تو چیزی نگیا خب؟؟؟؟

 

بعدا نوشت:

بابا دستتون درد نکنه چه کامنتهای جالبی برام گذاشتین همه رو جواب دادم ولی فعلا تائید نمی کنم تا بقیه هم بیان بگن خیلی جالبه با تصور بعضی ها ۱۸۰ درجه فرق می کنم آمااااااااااااااااا اینگده شبیه تصور بعضی ها هستم که نگوووووووووووو

داشتم فکر می کردم چه جالبه که کسی منو تو ذهنش اینگده شبیه خودم تصور می کنه.

پیشنهاد می کنم این شبه بازی رو که پایه گذارش ریواسی بود توی وبلاگتون بذارین جوابایی که میگیرین به شدت جالبه

نوشته viva

نظرات 20 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دو ست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
اگر خواستار افزایش بازدید وبلاگتان هستید حتما" به وبلاگ من سربزنید
مزایای لینک باکس ما
1-قالب اختصاصی
2-سرعت لود بالا که اصلا" باعث دیر لود شدن وبلاگ شما نمیشه
3-دادن هیت بالا
4- ساده ترین و سبک ترین لینک باکس پارسی

ممنون

علی دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 19:09 http://roozebaad.blogsky.com

سلام
اول شما بگین منظورتون از کله پوکا کیا هستن تا ما هم بگیم شما چه شکلی هستین
وبلاگتون که عالیه
موفق باشی
بای

سلام
منظور من یعنی ویوا و دوستم کاسپر هستیم دو تا دوست قدیمی الان کاسپر هنده و درس می خونه منم تهرانم
البته جدیدا کاسپر کم آپ می کنه
حالا من چه شکلیم؟؟؟؟
میسی
تو هم همینطور

یاسی دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 19:53 http://www.yaasi.blogfa.com

خوش تیپ! قد بلننننننننننننننند! خوش هیکل! خوشگل! چون آرایشگری با آرایش خیلی عالی! شوخ! و خوش مشرب:*
راستی یه سوالی داشتم. ببین من ابروهام داره میریزه رز ماری بزنم مفیده؟!

نه خدایی دو سه تا مهمونی با خودم می برمت اینایی که گفتی رو اونجا هم بگو خب؟؟؟؟؟
دقیقا رز ماری فعلا تنها چیزیه که من اثر مثبتش رو روی مشتری هام دیدم حتما استفاده کن

گلبو دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 23:16 http://www.golboo.persianblog.ir

سلاااااااااام
من قراره تا روز ۱ فروردین نرو رو وزنه ( میخوام سورپرایزتون کنم ! )
در مورد سوالت .. من همیشه حس میکنم که موهات خیلی کوتاهه ( پسرونه ) و لاغری و چشم های درشت مشکی داری . حالا بگو ببینم چقدرشو درست گفتم ؟؟!!

سلام
پس کشیدی بگو چند کیلو شدیا خب؟؟؟
موهام رو اشتباه کردی بلنده و فر ولی بقیه اش کاملا درست بود چشم هام خیلی درشته و لاغر هستم :)

آرش سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 04:42 http://arashjavadi.blogsky.com

یک دختر متوسط الاندام(ایول عربی) با موهای رنگ شده ی طلائی و چشمهای درشت. راستش اومدم اینجا که یه چیزی ازت بپرسم. اگه اشتباه نکنم گفتی تئاتر خوندی یه سوال دارم ازت . تو یاهو ادم کن بپرسم ازت. ممنون

متوسط الاندام؟؟؟؟؟نه قدم خیلی بلنده
موهام هم تازه مشکی کردم
ولی چشمهام درشته خیلی:)
چشم اد می کنم ولی شما بی زحمت آی دیت رو بده

وحید سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 08:43 http://loverold.blogfa.com

سلام شما یه کم لاغر اما متناسب و وصورتی کشیده البته به نظر من

سلام لاغر درست متناسب رو نمی دونم!!!!صورت هم تفریبا درسته:)

یاسی سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 16:09

یه سوال فنی دیگه هم دارم :دی
میگم من پوستم خیلی چرب هست روی بینی. بقیه جاها خشکه! حالا چه مارکی کرم پودر و پنکیک خوبه استفاده کنم؟
این دکترا خاک بر سر هیچی نمگن! دیروز رفتم کلی پول دکتر دادم میگه اینا به من مربوط نیس!!!! پس به دکتر پوست و زیبایی مربوط نیس به کی مربوطه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمکککککک

شلاااااااااااااااااام
یاسی جان به پوست تو میگن پوست مختلط و اگر بخوای خوب و درست ازش مراقبت کنی یه کم سخته
متاسفانه کرم پودر یا پنکیک مخصوص پوست مختلط کم پیدا میشه و توی مارکهای خیلی خاص هستش که توی ایران تقریبا نایابه یا اینکه اصل نیست
من شماره موبایلم رو برات توی وبلاگت خصوصی میذارم بهم زنگ بزن راه داره اما گفتنش طولانیه باید به خودت بگم خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دکترها معمولا اونایی که خودشون هیدرو درمی و پاکسازی و... انجام میدن بیشتر می تونن کمک کنن حتما دکتری که رفتی این کار رو نمی کرده

مسافرکوچولوها سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 19:24 http://saladezendegi.blogfa.com

به نظرم باریک و بلندی.
سفید نیستی.
تند و فرزی

هوراااااااااااااااااااااااا
مسافر دختر تو همه رو درست گفتی
نکنه مامانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ریواسی سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 22:11

اا! خب نظرا رو تایید می کردی ایده می گرفتیمD:
راستیاتش اول اولاش من فکر می کردم تو شبیه یکی از بچه های باشگاهمونی. خیلیییییی گوگوری بود. فوق العاده هم رو فرم بود.
بهد که فهمیدم ماشالله رشیدی، خورد تو تجسماتم! آخه اوشون از منم خیلی کوتاهتر بود. (ولی خیلی با نمک بودا)
به هر حال همچنان می اندیشم که موهات قهوه ای و لخت و نرمه.
ابروهاتم خیلی پر نیست و از این مدل داراست، چشماتم خیلی تیره نیست. مثلا قهوه ایه. نه ریز و نه درشت، آآما حالت دار؛)
پوستتم... سفیده. دیگه؟ دیگه؟
۱۷۰ ای دیگه؟ وزنتم باید حول و حوش ۶۰-۵۸ باشه.
*
جایزه اش پرادوه؟؟ من که می دونم بردم، بدو جایزه امو بدهD:

هه زرنگی ؟؟؟؟؟
آخییییییییی منم گوگوریما خیلی:)
ببین ریواسی جونم اونی که تجسم کردی ۱۸۰ درجه عوضش کن آهااااااااان خب این منم الان:)
قربون اون تجسم کردنت برم من:)
موهام رنگ اصلیش قهوه ایه تیره هست ولی به شدت فره
ابروهام رو درست گفتی
آمااااااااااااااااااا چشمام تیره تیره اس به شدت درشت (دوستام می گفتن ویوا وقتی به دنیا اومده دوتا چشم بوده بعدا دست و پا در آورده)
سفید نیستم سیاه هم نیستم کاملا گندمی همون سفید شما دیگه! دیگه!
۱۷۰ نه ۱۷۸ بدون حتی میلیمتری کم و زیاد
وزنم هم ۶۴ کیلو دقیق
حالا ریواس نازنین که مسبب این پست بودی با توجه به اکثر حدسیات برعکستون یک عکس از پرادوی ذکر شده برات میل میزنم(خدایی همینم زیاده دیگه)
بابا این میخ مال اون دیواره اینی که تو گفتی من نبودم یکی دیگه اس(چشمک)

به تو چه سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 22:53

سلااااااام با این جیزایی که شما مینویسید من فکر میکنم که ادم غازقلنگی هستید.

علیک
خب اینم یه جور تصوره شاید هم درست باشه:)

منم از خواننده های همیشگی وبلاگم پرسیدم بگن من تو ذهنشون چه شکلیم !!!!

امضا : غازقلنگ

گنجشک و گربه چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 09:56 http://visionary.blogfa.com

نه عزیز ما آدرس دیگه ای نداریم....اونا دو تا دیگه اند حتما...به ما سر بزن.آپیدیم..منتظرتیم...

فهمیدم میسی:)
حتما

شاذه چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 11:37 http://shazze.blogsky.com

سلاااااااام
خبببب به نظرم قد بلندی. یعنی بین ۱۶۰ و هفتاد!
خیلی لاغر نیستی . ولی چاقم نیستی
پوستت نسبتاً پررنگه. دماغتم بیشتر گوشتیه تا استخونی (این آخری از فرمایشات الهام خانمه! هرچی میگم آخه منظورت چیه میگه همین که هست! احتمالاً دروغم میگه. من که بهش اعتماد ندارم!)
انگشتاتم کشیده اس
دیگه همین!

بلند درسته اما کم گفتی یه کم بیشتر(با عرض شرمندگی)
پوستم گندمیه دماغ هم درسته
انگشتام هم درسته :)
میسی

وحید چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 14:45 http://loverold.blogfa.com

سلام راستی وبلاگ من که بیننده زیادی نداره لطفا خودت میشه یگی من چه شکلیم ممنون به منم سر بزن

چشششششششششششم
میام میگم:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 20:09

اصلاااااااا قبول نیست! نامرد :(( جر زن :((
خوب بیا جواب مسابقه رو بده دیگه! من ماشینمو انداختم سطل زباله!!! منتظر پرادومم.
اصلا من می دونم همش کلاه برادری بوده! نظرای ما رو گرفتی فرار کردی!!! کلاه بردار بد:((

نوووووووووووووووووووچ
نیمیاااااااااااااااااااااام
بذار همه نظر بدن بعد:)
بعدشم بی زحمت بگو ماشینت رو تو کدوم سطل آشغال انداختی با ذکر آدرس کامل لطفا:) برای خودم نمی خواما برا مریض می خوام:)

نگین چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 23:44 http://ariai.coo.ir

سلام ویوا جونم
خوبی گلم ؟
ببین شده باشه بخوام رفاقتو به جا بیارم
یه بسکتبالیست واست پیدا میکنم (خنده)
میگم یه مرده هست که بلند قدترین مرده میخوای اونو واست بیامر
خیلی نازه هاااا (خنده)
ببین شاید بغلت کنه باهات عکس بگیره اما من مسئولیت بعدشو گردن نمیگیرم !! سوتتتتت

خوب بذار فچچچ کنم
قدت که بلنده
قیافت شیطون میزنه (نیش)
هیکلن هم معمولی ( نه چاق نه لاغر )
سفیدی
چشات مشکیه (نیش)
من قیافتو کاملا توصیف کردم الان
همشم میخندی هان ؟
کاملا فچ کنم بر عکس گفتم
خنده
من مهارتی تو این کار ندارم خوببببب
نخندددددددددددددددد
هوارتا بوسسسسس

شلااااااااااااااااااااااااام
حالا بسکتبالیست نشد من به علی دائی هم راضیما
نههههههههههههههههههههه اونو دیدم نمی خوااااااااااااااااااام
قاعدتا بی منظور برای کسی معنی نداره!!!!!!!!!غشششششششششششششششششششش


دارم می خندم یعنی در حین خوندن نیشم باز بود کاملا
ولی درست گفتی تقریبا
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

کشکول پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 16:55 http://kashkolans.blogsky.com/

اممممممممممم سخته!
نه لاغر نه چاق٫قد متوسط٫شیطون(اینو مطمئنم)
با نمک هم هستی
کافیه تصورم درد گرفت.

شلااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هه شما زیاد خودشو خسته نکن
تا همین جاشم خیلی زحمت کشیدی:)

شاذه پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 18:48

زود باش آپ کن دیگه!! من از فضولی مردم :))

چششششششششششششم
چیرا میزنی خب؟؟؟ببخشید شما بودین تخم مرغ پرت کردین الان؟؟؟؟؟

..خانومی.. جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 15:38 http://hessezibayezendegi.blogfa.com/

سلام
خوف خودت که همه چیو گفتی من دیگه نمیتونم نظربدم

به جان خودم می خواستم صبر کنما تقصیر این دوستان شد هی گفتن آپ کن ببینیم چیگد درست گفتیم؟؟؟؟

ستایش یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 19:27 http://sadsaltanhaee.blogfa.com

سلام
من این اسم ویوا و کاسپر رو درک نمی کنم
می دونم ایراد از خنگی منه!!!!!!
کرسی کجا بود خانوم؟
به زور یه بخاری نفتی که جا به جا مخزنش کیپ میشه زندگیو می گذرونم......
منم موافق نظرت هستم
عاشقی توی سن بالاتر
اینجوری آدم کمتر اشتباه می کنه و موافقم که باطن زیبای ؟آدما می تونه چه معجزه ای بکنه

ویوا یه قسمت از آی دی منه که هیچ دلیل خاصی هم نداره و کاسپر یه قسمت از آی دی کاسپره که ظاهرا وقتی سنش کم بوده تو چت می خواسته خودش رو جای یه پسر جا بزنه و این آی دی رو میسازه دیگه همن ای دی میمونه
نه اشکال از خنگی ما دوتاست که این اسمای عجیب غریب بی ربط رو انتخاب کردیم
ای بابا من همش فکر می کنم الان تو خونه های روستایی کرسی هست خب،چیرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا:)

شاذه یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 19:09

پس الهام خیلیم بی راه نگفت من هی غرش زدم!!

هه:) نه این الهام خانوم انگار چشم بصیرت داره ها:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد