دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

بهترین کادوی تولدم

شلااااااااااااااااااااااااااام

هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا

من الان خیلی خوچحالم خیلی خیلی خیلی

میدونید چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین ۵ دقیقه پیش یعنی یک و پانزده دقیقه بامداد ییهو موبایلم زنگ خورد

فک می کنید کی بووووووووووووووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدسشم نمیتونید بزنید..............

.

.

کاسپررررررررررررررررررررررر داشت از فرودگاه امام میومد سمت خونه.اومده ایراااااااااان

واااااااااای باورم نمیشه از صبح منتظر بودم زنگ بزنه تولدم رو تبریک بگه اما نزد .نگو طفلک تو راه بوده منو بگو که فکر کردم چیگد بی معرفته!!!!!!!!!!!!!!!!

واااااااااااااااااااااااای وقتی گفت ایرانم شاخ در آورددددددددددددددددم

الانم تو راهه تا ۱ ساعت دیگه می رسه خونشون.

من خیلی ذوق مرگم واقعا روز تولدم سور پرایز شدم

کاسپر جون جونی انگده ذوق کردم که زودی اومدم  اینجا برای همه تعریف کنم دوستم خیلی دلم برات تنگ شده دوسیت داررررم بووووووووووووووووووووووس

خدایی دوست به این با معرفتی تو عمرتون ندیدینا.

خب دیگه خیلی هیجان دارم برم ببینم میتون حاضر شم برم دم خونشون ببینمش یا نه!!!!

به زودی مفصل با هم آپ می کنیم

تا بعد...

بعدا نوشت:اگه فکر می کنید من بی خواب شدم اشتباه میکنیدا من همین ۵ دقیقه پیش از خونه کاسپر اینها برگشتم یعنی همون موقع زودی حاضر شدم رفتم دم خونشون تا بیان

(توضیح داده بودم که ما همسایه هستیم یعنی ما طبقه ۷ و کاسپر اینها طبقه ۵ هستند)

 وقتی از آسانسور اومد بیرون منو ندید ییهو مامانش منو دیدن اشاره کردم هیچی نگید بعد این خنگول مشغول آوردن چمدونش بود که ییهو ما تو بغل هم بودیم و داشتیم همدیگرو میچلوندیم.الان هم برگشتم بخوابم کاسپر هم رفت ایستیراحت کنه .

شب به خیر

راستی کاسپر یادت رفت کادوی تولدم رو بدیا.فردا بده خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوشتهviva

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 19:56 http://lolllipop.blogsky.com

هورااااااااااااا،من تبریک می گم.خوشحال شدم خیلی.

میسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی

شاذه سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 12:01

بهترین کادوی تولدتم تبریک میگم :*)

مرسی شاذه جون جونم

casper سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 14:26 http://kalepookha.blogsky.com

هه هه ما اینیم دیگه ...
قرار بود ظهر برسم کادو رو بدم نگهبان بیاره دم درتون بعد خودم اجی مجی کنم بیام ولی همش تقصیر این کویت ایرویز بی شعور بود برنامه هام نقش بر آب شد...
تولد تولد دمبت سه چهارک ..

بیسیااااااااار بیسیاااااااار سورپرایز گشتیم

آرش چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 00:26 http://arashjavadi.blogsky.com

نه بابا چیزی نیست.. خوبم..فقط یه اتفاق کوچیک... تصور کن تو این مایه ها که خبر دار بشی یه نفر که یه بلائی سرت آورده حالا عینا همون بلا سر خودش اومده . متعجبم ولی اصلا از این مسئله خوشحال نیستم...بیخیال... این کاسپر جونتم که اومد(wink) بهش بگو آرش گفت من لو ندادم حالا الوعده وفا:D

این که ناراحتی نداره منم یه بار برام این اتفاق افتاد و جالب این بود که اون آدمی که منو اذیت کرده بود و همون بلا هم سرش اومد تو شرایطی بود که فقط می تونست با من درد دل کنه و من واقعا لذت میبردم از اینکه میدیدم همون اتفاقات عینا برای خودش افتاده تو هم از بازی روزگار لذت ببر چون واقعا یک بازیه عجیبه و بس.
تو می دونستی کاسپر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بد جنسییییییییییی

yasi چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 12:27 http://www.yasi3pd.blogfa.com

salaaam
vaaaaay! cheghad khoob. azhayajan zogh zade shodi na? khosh eb haleeeeeeeeeet:*
tavalodet mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaak: boos boos

سلااام
میسسسسسسی
بوووووووووووووووس

نگین چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 21:04 http://ariai.blogsky.com

سلام ویواااااااااااااا جون
به به سلام کاسپرررررر
خوبین که اننننشاااااللههههههههههههه؟
رسیدن بخیر خانم
خوشی؟
سوغاته هارو زود رو کن
زودددددددددددددددددددد
ما منتظریم
زودی هم آپ کنین که ببینیم محصول مشترکه نزدیک چی میشه !!!!
خنده
هوارتا بوسسس

سلام گلی،
مرسی عزیزم...سوغاتیهاتو بیا تهران تا بشت بدم !
اگه من ویوا رو دیدم به روی چشم با هم مینویسیم فعلا خانوم سختشه یه توک پا بیاد خونمون بشینه ....
هییییییی هیییییی اینم از زمونه جدید خواهر
مااااااااااااچ ماااااااااااااااااچ

ریواسی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 19:42

wowwwwww
پس اون حرفی که مامانش زده بودن راست بود. خودش کتمان کرد بری سر کار آره؟؟؟ :)):))
من کیف می کنم که سورپرایزم کنن، اینجوری که دیگه خداست!

هه دقیقا
منم سورپرایز شدم خیلی
آخه یه بار کاسپر داشت میومد ایران مامانش هم هند بودن با هم میومدن بعد من و بابا و برادر کاسپر رفتیم فرودگاه توی راه آقای کاسپر پور (بابای کاسپر دیگه مثلا) هی از من می پرسیدن کاسپر هم میاد دیگه از اومدنت به فرودگاه معلومه
منم می گفتم نه من فقط اومدم خانم کاسپر پور(مامان کاسپر دیگه مثلا) رو ببینم
بعد که باباش کاسپر رو دیدن فچر کنم به خون من تشنه بودن
ایندفعه هم که کاسپر منو سورپرایز کرد آفای کاسپر پور هی بهم میگن ویوا خانم این دفعه به اون دفعه در.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد