دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

ناکجا آبادی به نام ایران!!!

میگه تا قبل از اینکه بیام هند فکر میکردم دخترای ایرانی روبنده میندازن با چادر عین

عربستان

ولی الان این چیزی که میبینم از جمعیت ایرانیای اینجا بهم ثابت میکنه که همش یه تبلیغات منفی بوده علیه ایرانیا.... و حقیقت اینه که ایرانیا اروپاییای آسیا نشین هستن با یه دولت که خیلی با مردمش هم عقیده نیست (یعنی تقریبا اصلا نیست )

به گفته " trude " تو اروپا تصویر مردم از ایرانیا یه ملت به شدت مذهبیه ... که زنها فقط دستور میگیرن !    از نظر اونها ما فقط زمانمون رو با دین و خانواده سپری میکنیم و هیچ گونه علائق هیجان برانگیز نداریم ، از مد روز بی اطلاع هستیم و حتی از فیلم ... و زنها تحصیل کرده نیستند   ولی :

 چیزی که اینجا میبینم اصلا اون شکلی نیست!! دختران زیادی اینجا هستن که هر کاری دوست دارن انجام میدن و حتی بیشتر از غربیها تو مد و مسائل روز هستند   و اکثرا از تحصیلات بالایی برخوردارن و زندگی شیک تری هم نسبت به اکثریت های دیگه حتی اروپاییها دارن که این نشون دهنده فرهنگ بالای ایرانیها و استقلال زنانشون داره  آاااااما !

خیلی زمان برد که بهش بفهمونم ایرانی بودن دلیل بد بودن نیست ... اونم چونکه ما هم عین عربها و القاعده و صدتا کوفت و دردو بی درمون دیگه (گروهکها رو میگم) مسلمونیم دلیل به تروریست بودن تک تک ما نداره !!!

مرد ایرانی با همه بدیها هنوز صدها پله از مردای عربی که زن رو جزو املاک خودشون میدونن بالاتره ! خیلی از مردای ایران برای آزادی و حقوق زنها مبارزه میکنن ولی یاد ندارم جایی از تلاش عربها شنیده باشم برای آزادی دختران و خواهرانشون !

و میدونید بد قضیه چیه که بیشتر اطلاعات آدمها از کشورها و فرهنگهای دیگه از طریق رسانه های گروهیه و هر چی که اونا بخوان به اکثریت جامعه طزریق میکنن بگذریم از درصد انگشت شماری که خودشون میرن و میبینن و یا با تحقیقات اطلاعات کسب میکنن...

خودشم از جمله اروپاییهایی هست که به جرات میتونم بگم نصف دنیا رو تا حالا گشته ولی هنوز درباره ایران انقدر نشنیده بود که بتونه تفاوت فاحش ایران و کشورهای عربی رو درک کنه !

اینکه میگم گشته اشتباه نشه که رفته برای تعطیلات و چهارتا جای دیدنی و دو تا آلبوم عکس یادگاری شده براش نه! رفته با مردم از همه قشر اون ممالک زندگی کرده و حرف داره برای گفتن ازشون !

دلم میگیره وقتی میشنوم دوستاش تو نروژ با شنیدن اینکه دوست ایرانی داره متعجب پرسیدن چطوری دختر ایرانی ؟!! و براشون احمقانه بوده که ببینن یکی از خودشون با ایرانیها رفت و آمد داره !!! از نظر اونا ماهم هنوز شناسنامه نداریم

ولی تو یه چیز به تکنولوژی ایران ایمان آ ورده : ما توانایی ساخت پاک کنی رو داریم که میتونه سرزمینها رو پاک کنه و این خودش قابل تحسینه

از زیبایی ایران که میگم چشماش برق میزنه " میخوام بیام ایران رو ببینم "  ولی به یه دختر مجرد ویزای توریستی نمیدن که بیاد و از نزدیک ببینه همه چیز رو  !

و به نظرم بزرگترین مشکل و تهدید برای نشناخته موندن فرهنگ غنی ایرانی بسته بودن درها به روی دنیاست، کاری که با افتخار تمام در اکثر سفارتخونه های ایران در دنیا انجام میشه با این جمله معروف که : کی گفته ما توریست میخوایم؟؟؟ ما اصلا از توریست خوشمون نمیاد !

برای ویوا :

میدونی دوستم خیلی حرفها هست که از گفتنش به غیر از دردسر چیزی نصیب کسی نمیشه کاش میشد اقلا حرف زد... فکر میکنم ایرانیا دارن خفه میشن از نگفتن ها ...

بهتره ما همون دو تا کله پوک خنگ بمونیم،دنیا آفتابی میمونه

دوسییییییت دارما هواااااااااارتااااااااا

 

 

CaSpErrr

نظرات 20 + ارسال نظر
someone شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 13:01 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

یک دوست داشتم که وقتی شنید ایرانی هستم از من ترسید ..
می فهمیدم که با احتیاط باهام حرف می زنه ...
اما بعد از یک مدت ..
با کلی تلاش تونستم بهش واقعیت را ثابت کنم ..

حالا این یکی فهمید بقیه چی ... ؟؟؟!!!


موفق باشی

منم بارها دچار این مشکل شدم اصولا ایرانیها رو به چشم تروریست دیدن انگار آسون تره!
ولی مشکل اینجاست که بیشتر اونها دوست ندارن چیزی هم بدونن..

ورود 13- ممنوع شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 13:04 http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من

http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

ممنون دوست عزیز ،
امور تدارکات با ویوا هست حتما سفارش میکنم چایی شما دارجیلینگ اصل باشه :)

نگین شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 13:04 http://ariai.blogsky.com

سلام کاسپبر
احوالات؟
خوبی؟
یادمه یه بار دیگه اومدم وبلاگت..آیا نظر هم دادم ؟(نیش)
خیلی خودتو درگیره این پست کرده بودی
خدااااا من وبکشه
تزریق اینجوریه نه اینجوری : طزریق

سلام نگین جون ،مرسی که هنوز ما رو یادته...
ممنون بابت غلط گیری، من همینم که هنوز فارسی و ترکی و هندی و ... قاطی نکردم خیلیه والا !!!

آرش شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 15:29 http://arashjavadi.blogsky.com

اومدم باز اشکالای اساسی وارد کنم که دیدم خودتم آپیدی. چشم آپدیت می کنم. راستی من یه کامنت تو دوتا پست قبلی برات گذاشته بودم فکر کنم نخوندیش چون هنوز تایید نشده( شایدم توطئه ی دشمن باشه زودتر فضولی کرده خوندش البته منظورم اصلا ویوا نیستا!!!!)

در مورد ایرانم باید بگم خوب بخش عمدش تقصر خودمونه. کشوری که علنا نظم جهانی رو زیر سوال میبره٬ همه ی دستاوردهای بشری رو یا نفی میکنه و یا از زاویه ی خودش بهشون نگاه میکنه و البته خودش رو معیار حق و حقیقت میدونه و در کنار اون اقتصادش هم چیزی برای گفتن نداره نباید انتظار بیشتری داشته باشه. قرار نیست دنیا به خاطر این چیزا واسمون دست بزنه . من موافق نظم حام بر دنیا نیستم. طرفدار سرمایه داری لجام گیسخته و جنگ طلبی نو محافظه کارای آمریکائی هم نیستم. علاقه ای هم به اسرائیل ندارم. نظم دنیا دیر یا زود باید با نظم بهتری جایگزین بشه و ما هم البته مسوولیم برای رسیدن به دنیای ایده الی که حداقل شورای امنیت سازمان مللش در حد کشک نباشه باید تلاش کنیم. اما این مسلما به معنی در افتادن با دنیا و نفی همه ی چیز نیست.

چائی.....نه! چائی بسه! یه کافه گلاسه بده هوا گرمه!

(اگه احیانا کامنت من با توطئه ی دشمن مواجه شده توش گفته بودم من آیدیتو ندارم منو add کن اون خاطره رو بتعریفم به ویوا هم خبر نداره wink)

همش تقصیر این آمریکای جهان خوار ولی اون کامنت تائید شده فقط فچر کنم ویوا تائیدش کرده،آخه مگه نمیدونی ما اینجا به شدت فیلتراسیون رو اعمال میکنیم بعد هم ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم نباید بیکار بمونه...
این که ایران سر ناسازگاری با دنیا رو داره آرش جان تقصیر من و تو نیست ،اگه که حکومت ما میخواد پا جای پای کسی دیگه هم بگذاره گناه ما نیست... ولی گناه ما میتونه جهالت ما باشه ! من خیلیها اینجا دور و برم هستن که وطن پرستی تو دایره لغاتشون اشتباهی چاپ شده و فقط دشمنی کردن با نژاد عرب و سیاه و اسرائیلی رو نشان از اصالتشون میدونن... ! بگذریم حرف زیاده ... به امید روزی که ما هم آزاد باشیم!

بفرما آیس تی حالا که اینطوره !

آرش شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 16:24 http://arashjavadi.blogsky.com

ویوا جان ما یه تریلی ارادت داریما!
بفرما کافه گلاسه :D

قربون آقااااااااااااااااااااااااااااا
شما لطف دارین آمااااااااااااااااااا میشه بفرمایم کله پاچه؟؟؟؟ (من آدم بشو نیستم)

ویوا شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 19:14

آاااااااااااااااااااااای مردم اینا به من تهمت میزنننننننننننن
من کامنتای خودمو فقط تائید می کنم چیرا؟؟؟؟؟؟؟
آخه چیراااااااااااااا؟؟؟؟؟
تازه خیلیم دلتون بخواد من زحت بکشم و منور کنم :))
تازشم کاسپر خنگول من تدارکاتم؟؟؟؟؟؟؟
واقعا این فراخی ماتحت تو داره دردسرساز میشه

اون کامنت رو من مطمئنم یه جا دیدم ولی خوب قضیه فراخی پیش میاد و حالا تو دنیا به این گندگی من یه فراخی ماتحتانیم میاد تو که لنگه منی جمع و جورش کن !!!
در مورد منور هم آخرین منوری که زدی هفت رنگ بود یا یه رنگ؟؟؟؟

ویوا شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 19:38

ا خدا نکنه نگین جان خدا کاسپرو بکشه با این فارسی نوشنتنش آبرو واسه من نذاشته حالا خوبه هروقت که میاد ایران موقع رفتن من چندتا کتاب بارش می کنم که بخونه یه وقت فارسی نوشتن یادش نره ببینم کاسپر نکنه کتابا دارن خاک می خورن و...

اوهووووووو پیاده شو باهم بریم آبجی...
چی خیالات کردی؟؟ من کلی کتاب میخونم سالی یکی دوتتتتتاااااااااا زیادن به مولا بیشتر وقت ندارم....
تازشم ماهی یکی دوبار کلا کتابا رو گردگیری میکنم dont worry babe !

haj mandes شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 21:41

hala man chi kar konam ke mahsoole moshtareke irano filipiniam:( akhe khengoole kale pook toro che be in harfa haaaaaaa?

تو هیچی مشنگه من وایسا بیرون رینگ نیگاه کن !
من و چه به این حرفا همینو بگو راستی اینا که تو این پست بیدن چی بیدن؟؟؟؟

آرش شنبه 24 شهریور 1386 ساعت 23:01 http://arashjavadi.blogsky.com

برای کاسپر: خدائیش فکر کنم رکورد بلند ترین کامنت دنیا ثبت شد رسما!
در مورد حکومت هم یه کم باهات مخالفم . من خیلی حکومت رو جدا از ملت نمی دونم. با این ایده هم شدیدا محالفم که حکومت ایران کاملا خلاف آدماشه. حکومت ما و هر حکومت دیگه ای بازتاب خصوصیات مردمشه . شاید عده ای مخالف باشن و شاید خیلیا از خیلی چیزا گلایه کنن. اما این به اون معنی نیست که خودشون بی تقصیرن یا خودشون اونجوری نیستن. همه ی ما که هر روز داریم داد می زنیم آی این حکومت داره می خوره داره می کشه و... خودمون داریم در روز سر n نفر رو کلاه می ذاریم و مالشون رو می خوریم ٬ حقشون رو ضایع می کنیم و شاید حتی به هزار راه شکنجه ی روحی و جسمیشون می کنیم. همه ی ما که از این در افتادن ایران با دنیا شاکی هستیم تو انواع کارهای گروهیمون ذره ای ارزش و اعتبار برای بقیه٬ نظرهاشون وروش هاشون قایل نیستیم و همیشه فقط ساز خودمون رو می زنیم. من منکر این نیستم که یه دولت خوب می تونه با ابزارهائی که داره مردمش رو هدایت کنه. مشکلاتشون رو حل کنه و این کج رفتاری هائی که دارن رو اندکی اصلاح کنه. اما فکر میکنم این رابطه یک طرفه نیست. متقابله. دیالکتیک عزیزم! ما در جهان دیالکتیک هگلی زندگی میکنیم و نه ساده انگاری علت و معلولی کانتی.

راستی آپ کردم! بعدا بی خود نمره منفی ندیا! اون کامنته هم جون جفت بچه هام نیست! آیس تی هم خوب بود. پس آیس تی دوم لطفا!

والا راستشو بخوای اصلا با هم هم عقیده نیستیم...
دولتی که مردمش انتخابش نکردن یا اینجوری بهتره اکثریت انتخابش نکردن نمیتونه هم فکر ملتش باشه... در مورد کلاه گذاشتن سر مردم هم من یکی که سر سفره ای بزرگ شدم که به حلال بودن نونش افتخار میکنم پس نمیتونم کلاه بردار باشم و اینو در مورد اکثریت آدمهای ایرانی هم تضمین میکنم..همیشه بد و خوب همه جا پیدا میشه...
اینو میتونم بدون شک بگم که ایران با کارهایی که داره از طرف دولتش انجام میشه به زودی به قهقرا میره و دردآور که احساس من اینه که رقابت اصلی دولت ما با عربستانه، دارن سعی میکنن با قوانین اسلامی جدید کشوری به شدت مذهبی تر از اونجا درست کنن آمماااا چرا نمی دونم!!!!!

آرش یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 01:12 http://arashjavadi.blogsky.com

برای ویوا: گفتی کله پاچه... آی هوس کردم!
این جمله رو هم چند سال پیش تو یه وبلاگ قبلیم نوشتم. راستش خودم خیلی دوستش دارم و بعدا هرچی خوندمش باورم نشد که خودم نوشتمش!

بفرما سیراب شیردون آبجی...!!!

قربون چشمای بادومیت برم.
منم یه موقع هایی یه چیزایی به ذهنم میرسه گاهی یادداشتشون می کنم بعد خودم تعجب میکنم که بعضی وقتا تصادفا مغز منم کار میکنه یرای همین نگهشون می دارم بعدا به نوه هام نشون بدم که فکر نکنن خنگیشون ارثیه(قاه قاه)

نگین یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 23:00 http://ariai.blogsky.com

سلام عسیسسسسمممم
احوالات؟
مرسی اومدی سر زدی
خوب عزیزه دله برادر...
پاهاتو تو بغلت جمع کن که به زمین نرسه..
یه مزه ای میده
من از این سرسره یچ پیچیا دوست دارم
خیلی خوبهههه
غشششششش

میبینم که بچه ها همه پایه ان میگم یه تور بذارم برای پارک ارم چند نفر میاین؟؟؟؟؟؟راستی کسی نمی دونه شهر بازی رو کجا بردن؟؟؟؟؟؟

آرش یکشنبه 25 شهریور 1386 ساعت 23:47 http://arashjavadi.blogsky.com

نه بابا اون نبود. یه دونه بعد اون بود . حالا بیخیال. در مورد حکومت هم خوب واضحه که هم نظر نیستیم ولی به هر حال ساده ترین دلیل اینکه هر حکومتی لایق مردمشه خود بودنشه. اگر مردمش واقعا لایق بهتر از اون بودن چیزی بهتر برای خودشون می ساختن. لیاقت انتخاب حکومت به شکل دموکراتیک هم چیزی که ما هنوز نداریم و اگر داشتیم بدستش می آوردیم( و اگر روزی لایقش بشیم قطعا بدستش میاریم) به هر حال بگدریم خیلی از امتحان کله پوکی فاصله گرفتیم! امتحانو بچسب!

رد ....
واقعا فچر کردی من هیچی حالا ویوا تو رو تائید میکنه ؟؟
کله پوک رو چه به فحاشی به ملت؟؟؟
برو ترم بعد ثبت نام کن با خودم کلاس بگیر یادت میدم چه جوری تقلب کنی پاس میشی !!!!

نگین دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 00:15 http://ariai.blogsky.com

آره...همه پایه ان....همه عثده تاب داریم (نیش)
آره توره رو راه بنداز
من نمیدونم
من کرمانم نه تهران گلم...
چند وقت یش تهان بودم گفتن که فعلا تعطیله...(نیش)
میگما....
بیا بریم تاب بازی تند تند...
سرسره سواریم میکنیم
ویوا رو هم نمیبریم اگه اذیت میکنه (نیش)
خوبی ویوا جون؟

چی شد؟؟؟ کی بود؟؟؟ تهران کیه؟؟؟ من کجامممم؟؟؟
نگین خوب تو اقل کم کرمانی، من بیچاره رو بگو ته دنیام ....
این ویوا یکککککککک آدم دوست فروشیه...وووووش
تا من ایران بودم نرفتیم پارک من که برگشتم پاشده رفته خاطراتشم نوشته اینجا که به من فخر بفروشه...
ناممممرررررررد ( چه فحش ضایعی خوب معلومه دختر که مرد نمیشه)

casper دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 00:34

ویوا تو ذاتت آن شو تو یاهو دلم برات لک زده،میدونم الان آن هستی بدو ببینم...

صلوات بفرست بابا بی خودی خون خودتو کثیف نکن
تو از کجا فهمیدی من الان آن هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (هرهر)
به جون خودت آن شدم همین الان آماااااااااااااااااا،آمااااااااااااااااا تو نبودی خب تقصیر من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دلم برات تنگه آمااااااااااااااااا خوچحالم که تعطیلات نزدیکه و میای.
هه میای دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز حلیم نخوردما ولی هروقت خوردم یه کاسه هم جای تو می خورم خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیشتر می خوای بگوها تعارف نکن ولی وای به حالت اگه سیر باشی و حالم بد بشه:)

نگین دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 18:02 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جونم
خوبی؟
بابا من شما دوتارو قاطی کردم
تو تور راه انداختی؟
خوب بریم
اصن با هر دوتاتون میریم
چه کاریه
اینجوری منم هنگ نمیکنم
پس کی با هم بریم پارک ؟(نیش)

حالا بعد اون همه توطئه که می خواستین منو نبرین؟؟؟؟؟؟
دیگه فایده ندارررررررررره
من خودم میرم دم پارک میشینم یه سبد هم میذارم رو سرم که مثلا سرراهیم بعد ییهو یه آقای خومشل خوش تیپ مهربون میاد منو می بره پارک پشمک هم میخره تا چشم جفتتون درآ‌اااااااااااااااااااد(ایندفعه من غششششششششششششش)

یاسی دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 19:19 http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلام
مرسی عزیزم
و اما راجع به پستت! آخ گفتی! همه دارن ازین چیزا می نالن! دوستامم که رفتن خارج از کشور میگن خیلی جاها نگیم ایرانی هستیم راحت تریم! نمیدونم والا!
دوست دارم همه پستات رو بخونم. آف میشم می خونمشون

مرسی دوست جون که می خوای وقت بگذاری و پستای من و ویوا رو بخونی فقط قبلش دو تا قرص سر درد و سر گیجه بنداز بالا قاطی نکنی از دست ما دوتا ... در مورد نگفتن ایرانی بودن هم نمیدونم منم اولا فکر می کردم نباید بگم که ایرانیم که خودم رو راحت کنم ولی الان براش مبارزه هم میکنم ... به امید آزادی !

عاشق دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 21:49 http://shayadha.blogfa.com

سلام عزیز...قلم زیبایی داری همیشه گفتم...سخته نظر دادن مخصوصا در مورد کشورمون و وضعیت فعلی ...پس مواظب باش ماست رو نریزی...تا داستان بعدی...

آش شله زرد، قیمه پنیر تیکا، نون پنیر گوشت چرخ کرده ( اونم از نوع امروزش) حالا من بی دست و پا هم شدم دیگه باشه ، یک هیچ به نفع کریکت پاکستان حالا که اینطوری شد ....
راستی خیلی بپا ...!

casper دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 23:03

بچرخ تا بچرخیم ، بعدشم از کجا مطمئنی که آقا خوش تیپ میاد میبرتت تو پارک؟؟؟ ازش شکلات نگیریا !!!
هی من میگم لو نده مسائل خصوصی رو...
در ضمن lady الان من هر چی خودمو کوبیدم به در و دیفال تو مسنجر جوابمو ندادی بعد میای جواب میدی من که آن هستم؟؟؟

الهی بمیرررررررررررم
ببخشید پای کامپولوتر نبودم خب
عوضش از ساعت ۵ که حلیم فروشه باز کرد تا همین الان یه کم کمتر از ۱ کیلو حلیم خوردم و دارم میترکم کلی هم جاتو خالی کردیم
اینگده زیاد دلم برات کوچیک شدددددددددددددددددددده

آرش سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 02:21 http://arashjavadi.blogsky.com

برای کاسپر :بابا تکلیف منو روشن کن بالاخره قبول شدم یا رد!
برای ویوا: بابت حلیم ممنون. دفعه ی دیگه آش رشته بیار!!

آرش ببین من چندیییییییین بار باید توضیح بدم؟؟؟ مثل اینکه همچین نموره کله پوک شدیا میگن با کله پوکا بگردی همین میشه...برو تو جوابای کامنت های قبلی بخون شرایط رو داری هموار میکنی ولی...
کوووووووووفت بخورید با حلیم خوردن و آش رشته بسه دیگه هی نگید من دلم آآآآب شد....

آرش سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 04:02

نگرانه مامان ویوا نباش صحبت میکنم رضایتشو جلب میکنم

اوهوووووووو
مگه همیجوری نی نی شو از سر راه آورده که بگذاره هر چی تو نوشتی بخونه ،حساب کتاب داره،مگه نه مامی؟؟؟؟
رددددد شدی ولی گفتم که برای سال بعدی تحصیلی اقدام کن یه کاری میکنیم برات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد