دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

یه روز پر بچه

  

  سلام

من اینگده خوشحالم که امروز از این بچه سوسیس ها دیدم که خدا می دونه تازه یک کیلو هم خریدم آخه ببینین چگد کوچیکش میاد.دستای من نرماله ها اینا خیلی کوچیکن. 25 تاشو برای ناهار دو نفری خوردیم تا سیر شدیم.

 

نیم ساعت پیش رفتم تو آشپزخونه و سوسیها رو از یخچال درآوردم و جلوی چشمان بهت زده مامان و بابا کلی عکس ازشون گرفتم در زوایای مختلف.

 امروز  با نگار یکی از دوستام رفتیم شهروند این بچه سوسیس هارو هم از اونجا خریدم بعد کلی خرید کردیم اومدیم محل کار من توراه یه جایی رو دیدیم که گل میفروخت ما هم برای همون حیاط خلوتی که تو پست قبلی دیوارش رو رنگ کردیم دوتا جعبه گل خریدیم بکاریم تو گلدون یه جعبه گل ناز یه جعبه هم گل جعفری وااای خیلی خوشگلن عکسشون رو میذارم .من تا حالا گل ناز ندیده بودم فقط وقتی آفتاب هست بازه تا آفتاب کم میشه بسته میشه. خلاصه ما اینارو خریدیم و آوردیم تو حیاط خلوت ۱۰ دقیقه بعد من رفتم نگاشون کنم که ییهو از بغل پام یه چیزی پرید ایییییییییییی یه بچه قورباغه بود کاش عکسشو داشتم خیلی زشت بود نمی دونم  امروز چرا همه چی در ابعاد کوچیک بود اون از سوسیس اینم از بچه قورباغه.

بعد کلی جیغ و داد اون از یه طرف در رفت منم از یه طرف دیگه .نگار رو صدا کردم بهش میگم می تونی بکشیش؟این قورباغه بدبخت هم رفته بود گوشه دیوار سعی می کرد از یه دیوار ۲ متری بپره بالا(ای خدا من بدبخت از دوست که شانس نیاوردم قورباغه هم به پستم می خوره از اون آی کیو زیر صفراشه یکی نبود بهش بگه آخه بچه قورقوری توی نیم  وجبی چجوری می خوای از این دیوار بپری هی سعی می کنی؟؟؟) این دوست منم رفته بالا سرش میگه آخه این بیچاره هنوز بال در نیاورده(اگه فکر کردین من توی دوستام یه آدم سالم از لحاظ عقلی دارم سخت در اشتباهید)

یه کم نگاش کردم دیدم نه خیر از بال نداشتن این قورباغهه خیلی ناراحته بهش میگم نگار جان تا اونجایی که من می دونم این تا آخر عمرش هم بال در نمیاره هر هر می خنده می گه آهان منظورم این بود که هنوز اونقدر بزرگ نشده که بتونه زیاد بپره. خلاصه آب ریخت روش پرید از کنج دیوار اومد کنار خدابیامرز رکورد پریدنش ۱۵ سانتی متر بود بعد با جارو زد تو سرش جسدش رو هم انداختیم تو باغچه همسایه که فردا درخت قورباغه در بیاد در تمام این مدت من در رو بسته بودم و  از پشت شیشه رهنماییش می کردم (من همیشه در شرایط سخت و بحرانی همراه دوستام هستم)

روحش شاد

تا بعد...

نوشته viva

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 00:45 http://nilobala.blogfa.com

واییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالم دوباره پیداتون کردم
خیلی اتفاقی بود!!!
چه خبر یعنی چرا بی خبر؟؟؟

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
ببین کی اومده
سلام
چه کار خوبی کردی ما رو پیدا کردی
اینجا هیچ کس نمیاد مارو بخونه:(

casper جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 12:23

واقعا هنر کردی...جاننننننننننییییییییییییییییییی ازت بدم اومد آخه یه قورباغه بدبخت به تو چه بدی کرده که کشتیش؟؟؟ :(

من نکشتم نگار کشت تو چی فکر کردی؟واقعا فکر کردی من به اون درجه از شجاعت نائل شدم که قورباغه بکشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

haj mandes شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 22:19

ba arze salamo ahval porsi man az sazmane melal mizahem misham shenidam inja ghorrbaghe koshtan o khordan:D

بعله آقا خوردن من نمی دونستم شما تشریف میارین ببخشید وگرنه براتون نگه می داشتم
حالا اشکال نداره دفعه بعد تا نیای به جون حاجی بهش لب نمیزنم صبر میکنم باهم بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد