دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

شبکه کاسپر نیوز ...

ضمن عرض سلام و خسته نباشیدخدمت تمامی هموطنان خوب و بردباری که در این مدت با صبر بسیار در انتظار بازگشت من casper از سفر فرنگ (فراخی قسمت ماتحتانی)  نشسته بودند می رویم به پخش خلاصه اخبار :

روز ۱۶ جولای سال ۲۰۰۷ میلادی برابر با ۲۵ تیر ۱۳۸۶ هجری شمسی اینجانب کشور گل و بلبل سابق ( انرژی هسته ای حق مسلم ماست فعلی ) رو به قصد دیار غربت ترک نمودم...

۴ روز اول بسی ترکوندیم در امارات متحده با یکی از یاران غار اخوی محترم و مشعوف و مسرور آنجا را به قصد کشور هندوستان بدرود گفتیم که ای کاااااااااااش همچین غلطی نمینمودیم..

 در بدو ورود به شهر پونا نیروهای داخلی به ما ابلاغ نمودند که منطقه بیت (همون خونه  یعنی ) از چند جا مورد اصابت حملات موشکی نیروهای بلایای طبیعی قرار گرفته و پوکیده... حالا میشنویم صحبت های ضبط شده casper رو در اون روز:

casper : آخه بگو عقلت کم بود سوئچ و کلید رو دادی دست یه آدم ...گشاد که فقط بره همه چیز رو منفجر کنه و بیاد خوب تو که سابقه آنارشیست بودنش رو داشتی دندت نرم نوش جونت حالا بشین گنده کاریای انجام شده رو جمع کن حالت جا میاد...یخچال آرپیجی ۷۰۰ خورده ، کولر گاز خردل بستن به حلقش ، وااااااای کابل اینترنت  به عنوان فتیله دینامیت ازش استفاده شده، ماشین لباس شویی توش ۱۲ مدل مین های انحدامی پیدا کردم که مجبوری رو چند تاشون فداکاری بسیجی کردم پریدم که همه جا باهاشون نره رو هوا و و و و  اصلا نگم بهتره شما گزارشگر ها کارتون محاربه اس اصلا ... منو هیجان زده میکنید هی یه چیزی میگم یه بسیجی که نباید کارهایی رو که برای دفاع از دین و ناموس( استعاره به خونه ) کرده رو که پای رسانه ها بیان کنه آقا قطع کن اون دوربینو دنگ بنگ دیریدیش دییییییم بووووووووووووف آییییییی بووم خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر..............................

و این بود آخرین اطلاعات به دست آمده قبل از آخرین انفجار در منطقه عملیاتی بوسله ...

جا دارد در اینجا یادی از شهدای از دست رفته خبرنگارمون کرده باشیم که برای تهیه خبر متلاشی شدند روحشان شاد...

و اینک میرسیم به خلاصه خبرها :

در طی اقدام به حمله از سوی نیروهای ویرانگر casper بیچاره دست از کار نکشید و به مقابله برخواست .....( الحمدا... که خواهر ندارم چون اااا یکی منم جمع کنه ...) و موفق به بازپس گیری مناطق یادشده گردید.!

قیمت دلار در طی سه سال گذشته در هندوستان بر عکس کشور گل بلبل سابق روند نزولی طی کرده و از یک دلار آمریکا به قیمت ۴۶ روپیه به ۱ دلار به قیمت ۴۰ روپیه سقوط کرده که این نشان دهنده رشد اقتصادی بسیار بالای هند می باشد لذا از تمامی شایعه پراکنانی که هند را عقب مانده فرض میکردند تقاضا مندیم که shut up ... لازم به ذکر است سه سال پیش قیمت ۱ دلار در ایران معادل ۸۵۰۰ ریال و در حال حاضر این نرخ به ۹۳۵۰ ریال صعود کرده است که حاکی از رکود اقتصادی در ایران است پس از ایرانیان مقیم هند خواهشمندیم دماغ هاشون رو برای هندیها بالا نگیرند چون ضایعسسسس اگر بپرسند  که روپیه چه ارزشی در مقابل ارز ایران دارد و همچنان دماغ رو بالا بگیرید....

هم اکنون میرویم به تفسیر خبر از شبکه کاسپر نیوز  :

 اتفاقات مربوط به آقا سیاه تاریکه ....

ضمن سفر به امارات در یکی از شبهای بسیار دل انگیز دل casper هوای یار تاریک نمود و اس ام اسی روانه  شهر بنگلور در هند نمود حاوی این که دل ما تنگگگگگگگگگ شده بیده ... و ساعاتی پس از نیمه شب موبایل زنگ خورد ای وای خاک به سرم آقا سیاه تاریکه اس... چی کار کنم ؟؟؟ نه من برنمیدارم گوشیو و تلفن دست از جیغ کشیدن برداشت...

روز بعد... از پس پیاده روی یک ساعته در لنگ ظهر گرمای ۹۰ درجه دبی وارد یک مرکز خرید کامپولوتر شده بودم و اولین چیز بسکین رابینز جلوم چشمک میزد در حین اردر دادن باز تلفن به صدا در اومد واااااااای بازم آقا سیاهه و اینبار فکر نکرده گوشی رو برداشتم و اووووووووه صحنه وا رفتن از فرط خوشحالی من دیدنی بود.... نمایی از فیلمهای هندی رو در ذهن داشته باشید کافیه که صحنه رو دریابید ..!!

خلاصه اینکه یهو دنیا شیرین شد و دوباره casper ... خل شد، و این جریانات با رفتن به ابوظبی شهر آقا تاریکه و راه رفتن در خیابانی که اون قبلا در اونجا پیاده روی میکرده و دیدن یکی از یاران غار نامبرده و به مهمانی رفتن با او در کلاب مورد علاقه آقا تاریکه کامل شد و اون چند روز در امارات با توجه شدید آقای عزیز برای casper کله پوک سفر رو به رویایی ترین تبدیل کرد اما ...

خوب هم وطنان عزیز ادامه این جریان رو در برنامه بعدی تفسیر خبر خواهید شنید !

 با تشکر از اینکه با ما در این بخش خبری همراه بودید شب خوشی رو همراه با بردن  ۱۰ لیتر بنزین در قرعه کشی امشب برایتان آرزومندیم، خدانگهدار !

 

 

دو کلمه خصوص با ویوا :

د  من حتما باید از کلمات رکیک  استفاده کنم که جواب اس ام اس هامو بدی یا اینکه توام تنت به تن آقا سیاهه خورده؟؟؟

 

 

casper

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ویوا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 22:34 http://kalepookha.blogsky.com/http://

اولا من بدبخت یه اس ام اس رو ۵۷۸۶۹۸۷ بار فرستادم هر دفعه برگشت خورد کفرم در اومد امروز هم که زدی یک سره اومدم کامنت هات رو بخونم یادم رفت جواب بدم .
قربونت برم که اینقدر خنگی باز که اسم این شب تاریکه رو جلوی من آوردی دم دستم بودی .....(آقا بی زحمت منو از پریز بکشید ) ممنون
امتحانات تموم شد؟؟؟؟؟کی میای ایران:))
مرسی که بالاخره یادی از وبلاگ بدبختمون کردی
ببین من چه زود زود آپ میکنم
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

آقا شب تاریکه ، آقا شب تاریکه، آقا شب تاریکه، آقا شب تاریکه، آقاشب تاریکه ، آقاشب تاریکه ........... ها ها ها...
آخه خودت خواستی که بنویسم در موردش میخوای اصلا اخبار دفعه بعد رو سانسور کنم هااااان؟؟؟

ویوا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 22:34

راستی یادم رفت بگم تو پارک جات خیلی خالی بود مخصوصا ترن هوایی

آره جون خودت که جای من خالی بود،اگه اینطوری بود منو میبردی پارک دروووووووووووغ گووووووووووووووووو .....

کشکول پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 16:36 http://kashkolans.blogsky.com

زیبایی در بیان نه گفتار

دوست عزیز من casper هستم و واقعا شرمنده نفهمیدم منظورتون از این جمله چیه چون اگه یادتون باشه من یکی از کله پوکهام...در نتیجه سخت نگیرید که نفهمم داستان رو ...

haj mandes پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 23:13

enna llaha va malaekatahoooo yosaloona alal AMIRhamin ke dar anja booie jang o basiji o az in harfa miyad khodash nemooneii az behesht ast pas khafe:D

راههای رسیدن به خدا به تعداد انسانهای روی زمین است توام خوب میشی حاجی فقط عین من قرصهات رو پشت و رو نخور مسمومیت شیمیایی هم میگیری در صد میره بالا زودتر میرسی به بهشت...

haj mandes پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 23:25

na azizam bahse poshto rooie ghors nist az hame mohem tar ine ke ghorseto nashoste nakhori;)

حاجی اذیتم نکن حاجی میخوام برم خط، مگه من چه بدی کردم که نمیذاری برم رو مین؟؟؟؟



بووووووووووووووووووووووووم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخ



شوخی کارگری هم حدی داره حاجی چرا پرتم کردی رو مین ؟؟؟ ازت نمیگذرم اون دنیا جوابگویی

haj mandes پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 23:33

khak be saram didi janbe nadashty? man ke nagoftam naro eeeeeeeeeee
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh khat roo khat shod eshtebahi rafty
alooooooooooooooo seda nemiyad?

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

بدون سهمیه بنزین تموم کرده...

ویوا جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 19:59

حاجی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آشناست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره بابا خودیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد