دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

کنسرو قهوه

 

سلام

فچر کنم یه بلایی سر کاسپر اومده ها ،نمیاد آپ کنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

یه چیزی بوده از ۳ سال واندی پیش تا حالا ولی الان دیگه نیست یه کم دلم براش تنگ شده یه کمی هم نبودش داره اذیتم می کنه ،اما چون خودم نخواستم باشه دیگه کاری نمیشه کرد.اشکام  به جای اینکه شور باشن تلخن یعنی چی؟؟؟؟ شاید من اشتباه میکنم مگه اشک نباید شور باشه؟؟

 

 ۵ شنبه پیش برق محل کارم رفته بود و تلفنم چون شارژیه کار نمی کرد از شانس گند هم شارژ موبایلم تموم شد و خاموش شد یه نیم ساعتی به خودم غر زدم که چرا صبح یادم رفت شارژر بیارم. بعد رفتم تا سوپر که یه کارت تلفن بخرم و به یکی از دوستام زنگ بزنم که سوپریه کارت نداشت ازش خواهش کردم که تلفنش رو بده من زنگ بزنم.بعد زنگ زدم به یکی از دوستام که گوشیش مثل منه میگم :برق رفته تلفن کار نمی کنه گوشیم هم شارژ نداره میشه شارژرت رو برام بیاری؟ اونم گفت باشه و قطع کردم . سوپریه داشت چپ چپ نگاه میکرد دلیلش رو نفهمیدم تا اینکه دوستم رسید و باطری گوشیشو داد به من و باطریمو گرفت بهش میگم مرسی ولی چرا شارژر نیاوردی دیدم اینم داره چپ چپ نگاه می کنه اگه فکر کردین ۱٪ به عقل ناقصم رسید که چجوری تو بی برقی موبایلمو شارژ کنم اشتباه کردین تازه به شدت عصبی بودم چرا شارژر نیاورده الان دیگه فهمیدم چرا سوپریه چپ چپ نگاهم میکرد.

اما امروز به شدت از اینکه از خودم خنگول ترم وجود داره خرسند شدم. رفتم از همون سوپریه خرید کنم میگم یه بسته قهوه ریو بدین  یه کنسرو قارچ سرش شلوغ بود به شاگردش میگه یه کنسرو قهوه بده خانم!!!!!!!!

شاگردشم عین الاغ رفته سر قفسه کنسروا داره می گرده بعدم برگشته کله شو میخارونه منو نگاه میکنه.یعنی اگه عجله نداشتم یه یک ربعی هیچی نمیگفتمو میذاشتم همین جوری سر کار بمونه. اما خدارو شکر از من خنگول ترو گیج ترم هست .

۲کلمه خصوصی با کاسپر:

کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

همین.

تا بعد...

نوشته viva

نظرات 2 + ارسال نظر
کشکول جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 01:22 http://kashkolans.blogsky.com

پیتزای قورمه سبزی

casper دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 19:37

خوب حالا برو بگو تهران بدجاییه، آخه تو شارژر میخوای چیکار وقتی که کنسرو قهوه اختراع کردی؟؟؟؟؟ به همشهریام فحش نده خب خرررر!!!!
ولی خوشم میاد سنگر کله پوکی رو به شدت حفظ میکنی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد