دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

ویوای خستگی ناپذیر

سلام

اون گلهایی که تو پست <<یه روز پر بچه>>  گفتم خریدیم که توشون قورباغه بودا خب؟؟؟؟؟؟

وقت نشده بود که بکارمشون توی گلدون داشتن خراب می شدن حالا ادامه ماجرا....

دیروز ساعت ۹ صبح ـ منزل

زنگ زدم به دوستم بیتا و با هم قرار گذاشتیم ساعت ۱۱ محل کارم باشه

 

دیروز ساعت ۱۳(تایم تعطیلی محل کارم تا ساعت۱۶) ـ محل کار ویوا

به بیتا میگم این گلها دارن خراب می شن میای با هم بکاریمشون؟

 

دیروز ساعت ۱۳:۱۰ ـ حیاط خلوت محل کار ویوا(همون که دیوارشو آبی کردم شبیه آکواریوم شدا)

ما به کمک هم مشغول گلکاری هستیم که ییهو من چشمم میفته به کرم بدقیافه خیلی بزرگ ، از انگشت کوچیکه یه کم کوچیکتر بود اما به ضخامت انگشت وسطی و من شروع کردم به جیغ زدن و فرار کردم اومدم تو در رو هم بستم

 

دیروز ساعت۱۳:۲۰ ـ (داخل)

از پشت شیشه بیتا رو راهنمایی میکنم که کدوم گل رو تو کدوم گلدون بذاره(من نبودم که نمیتونست)

 

دیروز ساعت ۱۴

من هنوز داخل هستم و بیتا هنوز داره گل میکاره که نگار هم از راه میرسه و بهش کمک میکنه

من هم دارم استراحت میکنم و مرده اون جمله اولی هستم که به بیتا گفتم بیا این گلها رو با هم بکاریم.

نتیجه اینکه ساعت ۱۵ من یه عالمه گلدون خومشل داشتم با یه حیاط خلوت تمییز وشسته شده بدون ذره ای احساس خستگی .

اما نمی دونم چرا بیتا و نگار ولو شده بودن رو مبل و وقتی هم تلفن زنگ زد و من به کسی که اونور خط بود گفتم که داشتم گلها رو میکاشتم این دوتا اینقدر چپ چپ منو نگاه می کردن؟؟؟

نمی دونم این چند روز چی خوردم که انقدر خستگی ناپذیر شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه بعد کاشتن گلها یه نگاه به حیاط انداختم و دلم یه حوض کوچیک خوشگل با فواره خواست.

تا شب که بیام خونه ۲۶۴۸۷۴۳۲بار به همه عالم و آدم گفتم که من حوض می خوام

یعنی من تا دیشب حوض نداشتم آماااااااااااااااااااا ،الان که دارم این پست رو میفرستم ساعتها از حوض دار شدن من گذشته والبته من باز هم اصلا احساس خستگی نمی کنم

 

حالا امروز:

صبح ساعت ۱۰ با یکی از دوستام رفتیم جاده مخصوص(جهت اطلاع نگار و بیتا امروز استراحت کردن و نیومدن ) و هی رفتیم و رفتیم و رفتیم خیلی رفتیما تا بالاخره یه جایی رسیدیم که یه عالمه حوض داشت و منم یه حوض فینگیلی دو طبقه با فواره خریدم و اومدیم بماند که یه عالمه دردسر داشت : پمپ کولر و لوله و سر فواره که آب رو پودری بفرسته بالا و برق کشی و.... اما من هم الان یه حوض که درست  کار میکنه دارم هم دقیقا مثل دیروز اصلا احساس خستگی نمی کنم

فردا عکسش رو میذارم.اینگده خوشمله.یه تخت و قلیون هم میذارم در ماه مبارک رمضان آش رشته و حلیم هم میدم در خدمت باشیم .

                                                                                با احترام ویوا قهوه چی

کاملا خصوصی با کاسپر:

کاسپر جونی منتظرتم زودی برگرد ایران به یاد ماه رمضون اون وقتا آش رشته و حلیم بزنیم.

تا بعد...

نوشته viva

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 01:26 http://arashjavadi.blogsky.com

برای ویوا: با این وضعیت فکر کنم کم کم برای کل کارات بری پشت شیشه و فقط راهنمائی کنی. امیدوارم برای وبلاگ نوشتن دیگه این راهو انتخاب نکنی . به جان خودم من وبلاگ خودمم به زور آپ می کنم دیگه نمیتونم جای توام با راهنمائیای پشت شیشه ای آپ کنم.

جون خودم شدیدا تو آپ کردن پشت کارم میاد
شما هم اینی که زاییدی بزرگ کن وبلاگ ما پیش کشت
بفرما چایی ۱۲۸۹۹۸۶۵ ام

آرش چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 01:33 http://arashjavadi.blogsky.com

برای کاسپر: خب من واقعا مرده ی عشق و علاقه ی تو به محل تحصیلت شدم و جدا تحت تاثیر قرار گرفتم. بابات تقلب هم خیالت راحت چیزی بهش نمیگم و میدونم خودشم اینارو اصلا نمی خونه(ویوا اگه داری می خونی شرم کن و صفحه رو ببند. آفرین!) فقط من یه کم به این شیوه ی نظارت اعتراض دارم. تو خودت ماهی یه بارم آپ نمی کنی (اگه این ویوای بدبخت نبود فکر کنم تخته میشد اینجا) بعد چجوریاست که من باید تند تند آپ کنم؟

ویوا جمع کن کلت رو دیدم چرا داری حرفای خصوصی رو میخونی؟؟؟
ببین آرش جان قرار نشدا وارد سیستم نشده ایرادات بنیادی مطرح کنیا وایسا حالا فامیل که شدیم بهت توضیح میدم،


چایی دوم لطفا...!!!

casper چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 11:56 http://kalepookha.blogsky.com

خر دوست داشتنی من تو خسته نشیا یه وقت...میگم هویت اون که باهات اومده حوض خریده رو مشخص کن ،امیدوارم اونی که فکر میکنم نباشه !!!!!!!!
راستی مبارکه تغییرات و دکوراسیون داخل آکواریومت امیدوارم سونامی هم نیاد که همه چی سالم بمونه تا برسم ماهی قرمز من :)

هه شلاااااااااااااااااااااااام دوسیت دارما
هویت و بی خیال همونیه که تو دوستش داری عصبی نشووووووووووو

آرش چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 14:15 http://arashjavadi.blogsky.com

چشم استاد دیگه تکرار نمیشه! این چایی دومیه عجب خوشمزه بود . دستت درد نکنه. فکر کنم اصل دارجیلینگ بود.
این چایی دوم رو که گفتی من یاد یه خاطره افتادم که چون خیلی خصوصیه اینجا نمی تونم بگم. یادم بنداز سر فرصت خصوصی برات تعریف کنم (wink)

چایی سوم لطفا...!!!

هاهاها اوچیکتیم، بالاخره از سرزمین هند چایی خوب حداقل میشه برداشت کرد، زود اون خاطره رو تعریف کنا من کنج کاووووو بیدم....!

خوشم میاد داری خوب خودت رو نشون میدی :)

کشکول چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 18:58 http://kashkolans.blogsky.com/

بس زمانی ست سست

حالا که دنیا با من قهر کرد تو هم لج می کنی؟

آخی نگو اینجوری بابا کباب شدم
آشتیییییییییییییییییییییییییییییی

ویوا چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 20:30

به کاسپر و آرش:هاهاهاها اینگده که من دوست داشتنی و تو دل برو هستم و خنگم الان داشتم کامنت آرش همین بالایی رو می خوندم بعد همش فکر کردم من کاسپرم هی با خودم میگم اینا چیه؟ چرا من نمی فهمم؟؟؟؟؟؟که ییهم یادم افتا من ویوام اون کاسپره ولی بازم نفهمیدم
در ضمن آرش جان شرم کردن جزو اون دسته کلماتیه که من اصلا درکش نمی کنم:)

چه خوبه خودم کامنت میذارم بعد میام به خودم جوابم میدم

haj mandes چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 21:26

khanooma in mahe ramezooni ham dast az sare kermo ghorrbaghe o in joor chizaie eshteha avar nemikhain var darin? taze ashe reshte ham mikhan? baadesh nagin ay heikalam kharab shoda:D

ببین حاجی اومدی نسازیا!!!
من و ویوا انقدررررر انسانهای شریفی هستیم که یادمه ۴ سال پیش ما اصلا فکر نکنی یه درصد روزه خواری میکردیم با چیپس وسالاد الویه آماده ها اصلا اشتباه نکن....
دین دارها به ما مدیونن ولی چه کنیم که پیامبران هم متواضعند...

آرش پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 01:08

برای ویوا : در مورد شرم کردن بنده شرمندم که هنوز با ابعاد پیچیده ی روح شما آشنا نشدم. در مورد حرف های خصوصیم خیلی فضولیت نیاد چون من بعدا که فکر کردم دیدم اصلا id کاسپر رو ندارم که براش تعریف کنم حالا اگه قسمت شد یه دفعه به صورت کنفرانس برای جفتتون میگم. در ضمن این که نوشتی برای... دفعه ی آخرت باشه بدن کپی رایت از استایل من استفاده می کنیا!

خب
من کنفرانس دوست دارم.
آی دی می خواااااااااااااااای چشمم روشن
حرف خصوصی چشمم روشن
می خوای تعریف کنی چشمم روشن
آآآآآآآآآآآی یکی بگه چرا همه جا نصفه شبی اینگده روشنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد