دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

خبرهای کوتاه ...

۱- اومدم اعلام کنم که هنوز هستم فقط کمرم دو روزه بر اثر هیجانات ورزشی   و همچنین رقاصی پیاپی  دچار سانحه شده و قادر به نشستن هم نیستم الانم سر خودم رو گول مالیدم و در صحنه حاضر شدم که بگم من ناپدید نشدممممممممم ...

۲- اون مهاراجه که دنبالش بودی منو بندازی بهش پیدا شده ولی میگذارمت در خماری که حالشو ببری ... 

۳- پریشب انقدر گلاب به روتون ... ریختیم در حلقمان که به ناچار ترودی من رو به خونه خودش تبعید کرد مبادا که بر اثر تصادفی چیزی مرحوم شم...!

۴- آقا سیاه تاریکه هر هفته پنج شنبه ها در بمبئی برنامه داره و اگر من صحت سلامت حاصل کنم حتما در برنامه اش شرکت میکنم 

۵- کمتر از ۲۰ روز به امتحانهای پایان ترم مونده و ناچارم باز افتخار شاگرد اول از آخر رو بپذیرم چون هیچی خودم رو خسته نکردم..

۶- سرماخوردگیم هم وخیمه هنوز...

۷-اینم برای اینکه میگن ۷ عدد خوبیه  مانکن شدم  

دو کلمه خصوصی :

ویوا از بس که دوستم نداری تصمیم عوض شده و نمیام ایران...

 منتظر حضور نارنجیتون در پونا هستم

 

CaSpErrr

نظرات 10 + ارسال نظر
ویوا دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 20:43

تو غلط می کنی نیای ایران من ... خیلی خوب بابا صلوات می فرستم
ولی باید بیای هااااااااااااااااااااااااا
تازشم هی تو دهن منو باز کن
نری پیش آقا تاریکه ها باز گولت می زنه
چند کیلو کم کردییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من واقعا دلم نمیخواد بیام ایران خوب حوصلم سر میره ... همش پای تلوزیونم اینجا زندگی دارم واسه خودم تو چرا نمیای؟؟؟ یه دو تا دلیل منطقی بیار برای نیومدنت تا من بشت بگم....
خیلی کم کردم زیییییییاااااااااااااادددد
تازشم آقا تاریکه الان زنگ زد مسموم شده داره میمره حیوووووونکی !

آرش سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 02:50 http://arashjavadi.blogsky.com

کاسپر جان ببین اگه این نمی خواد بیاد بگو من خودم با بروبچه ها بیام اونجا پونا و هند و... رو یه جا برات منفجر کنیم حالشو ببری.(ویوا چرا انقدر ناز می کنی پاشو برو دیگه یه سر بچه گناه داره)

گفتیییییی این همه جای دیگه رو حاضر بره الللا هند ...
حالا شما میخوای بیای قدمت رو چشم ولی در مورد انفجار و این حرفا (حالا کی داده کی گرفته؟؟؟) اینجا بمب افکن و آرپیجی زن و اینا زیاده داری میای از تو سایه بیا ....

haj mandes پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 14:16

rast mige dige vaghty oonja behesh khosh migzareh biad inja ghiafeie nahse maha ro bebineh haaaaaaaaaaaa?????????

خوش کجا بود حاجی؟؟؟؟؟؟؟
ایران هم بدتر از اینجا ... اقلا اینجا دوستای من درگیر کار و دوست پسر و شوهر و اینا نیستن میشه دیدشون وگرنه فرقی هم نداره ...
مهم اینه که دلت خوش باشه که الحمدالله من چند سالی هست خوشی رو از دایره لغاتم حذف کردم :(

مهسا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 15:51 http://lolllipop.blogsky.com

من معمولا تو دعوا های بقیه دخالت نمی کنم.ولی خب اصولا حق با کاسپر هست و اون آقا تاریکه.من خودم می دونم که ویواا الان داره به من فحش می ده.مرسی.

ههههههه چرا دوتا دوتا نظر یکی میدی؟؟؟ راستی دعوا سر چیه؟؟؟
آخه من حافظه ام یکم تاب بر میداره !
casper

آرش پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 18:36 http://arashjavadi.blogsky.com

ای بابا! نبینم دلتنگیتو کاسپر جان. نه بابا من مدرسه نمی رم ولی خوب دست بر قضا یه کارائیو همزمان با اول مهر شروع کردم(wink) دختر جان تو قرار بود منو add کنی چی شد پس

دلم پکیددددددددد.......
ویوا گم شده از قصه (غصه) نمیدونم کدوم درسته ... مردم....
ادت کردم یاهو حالا برو اون چیزی که یه ماهه میخوای بگی رو بگو...
کاراتم دلیل به آپ نکردنت نمیشه من دارم یه خونه زندگی رو تو غربت میچرخونم درسمم نمیخونم ولی بازم آپ میکنم !!!

مهسا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 21:13 http://lolllipop.blogsky.com

من اصولا تو دعوا دخالت نمی کنم،بلکه نرخ تعین می کنم.حق با کاسپر هست و اون آقا کم نوره.ویوای عزیز می دونم داری الان بهم ناسزا(همون فحش خودمون)پرتاب میکنی.مرسی.

اون آقاهه کم نور نیست فقط شبا باید بخنده که بشه دیدش مهسا جونم... این ویوا گم شده نمیدونم کجاس ... دلم گرفته این خنگولم نمی دونم چشه نمیاد دیگه !!! نترس من هواتو دارم نمیذارم ویوا فحاشی کنه اون با مننننن !

آرش شنبه 7 مهر 1386 ساعت 23:34 http://arashjavadi.blogsky.com

خوب آره به بچه مدرسه ای بودن که ربط داشت ولی خوب اینکه از اول مهر شروع شد اتفاقی بود. از این ویوا چه خبر؟ زندست؟

آبجو لطفا...!!!!

نمیدونم کجاااااااااااست ...

آبجو چیه آقای محترم لطفا شئونات اسلامی رو رعایت کنید...

بفرما ما الشئیر ...

ویوا یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 18:22

هههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییی
هوراااااااااااااااااااااااااااااا
لالای لای لالای لای نیش ناش ناناش ددره ده آهاااااااان دست دست سوت
سلاااااااام من گم شده بودم حالا پیدا شدم زودی هم آپ میکنم
کاسپر جان پائیزه میبینم که دچار افسردگی اول فصل شدی
قربونت برم اینجوری نبینمت خنگول
این آقا تاریکه هم ...استغفرالله
بابا فلان فلان شده یه کم به فکر روحیه خودت باش (یعنی فحش دادم)
دوسیت دارم
بوووووووووووووووووووووووووس

این قرتی گری ها کارت رو راه نمیندازه بگو ببینم چرا نبودی؟؟ داشتم میپکیدم از دلتنگی آهه ...
کله پوک نمیدونی که از وسط بهار تو ایران اینجا پائیز بوده؟؟؟ الان داره زمستون میشه خب...
فحش دادی؟؟؟ مادری بود؟؟ هاهاهاها

نگین دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 00:43 http://ariai.blogsky.com

میخوای عروس شیییی؟
اونم زنه یه هندی؟؟؟
نه نمیشه
ما دختر به غریبه نمیدیم
اونم هندییی
نه
اصلا فکرشم نکن که غیرتم قبول نمیکنه
غشششششششش

نهههههههه اشتباه نکن ...
اگه از رو جنازشونم رد شدی باور نکن عاشقتن که دروغه...
این ویوا هی میخواست منو بندازه به یه هندی ماهاراجه پولدار (آخه نه که ننمه ) میترسید بترشم اینجا ...
حالا ماهاراجه واقعی واقعی پیدا شده !
بییییییییییییییییییپ ..
مشترک گرامی به دلیل فضول سنجی از عوامل داخلی از نمایش الباقی جواب به شما معذوریم ...! با تشکر از همکاری شما و کمکاری ما

ویوا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 14:45

میشه یه کم بیشتر راجع به این مهاراجه توضیح بدی؟
(گردن کج کن چشماتم مظلوم کن بعد بخون)

نوچچچچچچ
( با گردن شق و رق بخونش )
مردی از فضولی نه؟؟؟
هروقت آن شدی تو مسنجر بشت وگم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد