دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

تولدمه

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

هوررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااا تولدم مباررررررررررررررک

این متن پایین رو دو سال پیش شب تولدم توی وبلاگ قبلی مشترکمون با کاسپر نوشته بودم(یه کم پایین تر توی همین پست)

حالا دو سال گذشته وقتی خوندمش از ناامیدی که توی متن هست خنده ام گرفت توی این مدت خیلی خودم رو تغییر دادم و فکر کنم این واقعا خوبه.خیلی خوبه که آدم پیش مشکلات کم نیاره این خوب نیست که آدم مشکلاتش رو تو دلش نگه داره و بخنده،خنده ای که پشتش شادی نیست من توی این دو سال یه ویوای دیگه ساختم یکی که اگه همچنان نیشش تا بناگوشش همیشه بازه اما تو دلش هم میخنده غصه ها هنوز هم هستن اما یه جور دیگه یه شکل دیگه جوری که اصلا انگار نیستن.

همیشه به خودم میگفتم یادت باشه که این لحظه ای که درش هستی دیگه هیچوقت تکرار نمیشه همیشه برای خودم مثال می زدم که ۱۸ سالگی ۱۹ سالگی و... اگه تمام شد و رفت دیگه حتی اگه ۱۰۰ سال عمر کنی هیچوقت هیچوقت ۱۸ ساله نمیشی شاید خیلی از صحنه ها تکرار بشن اما اون ها هم چون تو زمانهای مختلف هستن پس تکراری نیستن .

توی این ۲ سال تونستم واقعا این چند خط بالا رو همیشه و تو سخت ترین شرایط برای خودم تکرار کنم و همین باعث شد که من یه آدم دیگه بشم.

من همیشه اون بیت شعری رو که تو متن پایین نوشتمش قبول دارم و مطمئنم که آدم میتونه سخت ترین و بدترین شرایط رو برای خودش و به نفع خودش عوض کنه دیگه پشت خنده هام یه دنیا تنهایی و غصه نیست دیگه اعتقاد ندارم آدمی که به دنیا میاد باید بجنگه ، باید بد باشه تا بتونه زندگی کنه دیگه به هیچ کدوم از جملات پایین هیچ اعتقادی ندارم درسته که خودم این مطلب رو۲ سال پیش نوشتم اما الان به جز اون یک بیت شعر حافظ دیگه حتی یک کلمه اش رو هم قبول ندارم از نوشتن اون خزعبلات پشیمون نیستم مهم اینه که دیگه اون نوشته مطابق طرز فکر من نیست.

خدایا شکرت به خاطر اینکه کمکم کردی ،خدایا منو به خاطر تموم ناشکری هام ببخش ،ببخش که یادم رفته بود چقدر چیزای خوب بهم دادی .

فردا تولدمه و من دیگه ناراحت نیستم.

این هم متن ۲ سال پیش:

پنجشنبه، 5 آبان، 1384

من نمی خوام به دنیا بیام
سلام

من دلم نمی خواد فردا دوباره به دنیا بیام یه سال دیگه،یه تولد دیگه ،یه سری کادو و تبریک دیگه ،ولی همه اینها یادم میاره که یک سال گذشته و یک سال بزرگتر شدم ،یادم میاره که خیلی از آدمهایی که پارسال در کنارم بودن امسال نیستن مثل همون کله پوک دوست داشتنی(casper) که الان هنده ومن به اندازه تمام نبودن هاش دلم براش تنگ شده فردا تولدمه و من دلم میخواد دوباره ۴ ساله بشم یک کم بزرگتر یا یک کم کوچکتر ولی دلم میخواد همون بچه ای بشم که با یک بادکنک صورتی به اوج لذت می رسید و با ترکیدنش غم تمام عالم می ریخت توی دل کوچیکش و بعد با گرفتن یک شکلات اون تمام غم عالمش خیلی زود از دلش می رفت و دوباره می خندید،خنده ای که پشتش یک دنیا غصه و تنهایی نباشه ، میگن اونی که گریه میکنه یک درد داره و اونی که می خنده هزار درد .گرچه الان اشکم صفحه مانیتور رو تار کرده ولی ...بازم می خندم ! من پرروتر از این حرفهام!!!!

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد         من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

وقتی به دنیا میای همون لحظه اول سروته میگیرنت و یه ضربه میزنن بهت تا بفهمونن و بگن آهای تازه وارد اینجا به کسی خوش آمد نمیگن ،از اولش همینه ضربه ضربه ضربه ...با همون ضربه بهت میفهمونن که کجا اومدی !خودت رو آماده کن این ضربه در مقابل ضربه های سالهای بعد هیچه باید به دردناک تر از اینها عادت کنی !اینجا حقت رو برات کنار نذاشتن تا دودستی تقدیمت کنن ،حق تو ممکنه با حق خیلی های دیگه یکی باشه باید زرنگ باشی و از چنگ دیگران درش بیاری.با همون ضربه اول برای اولین بار گریه میکنی و با این گریه فریاد می زنی آهای آدمایی که همه چی رو حق خودتون می دونید آهای مردمی که دوست داشتنتون از سر خودخواهیه برید کنار ،یک کم جمع تر زندگی کنید فقط جمع تر نمی گم مهربونتر که مهربونی مدتهاست یادتون رفته ،یه جایی هم به من بدید ،منم اومدم نه به خواست خودم بلکه به جبر ...

اومدم تا کنارتون زندگی کنم ،تا حقم رو بدزدم البته اگه زرنگ باشم ،پاک پاک اومدم تا ناپاکی رو از شما یاد بگیرم،یادبگیرم دروغ بگم همون طور که شما میگید ،فریب بدم ،خوردتون کنم و زیر پام بذارمتون،پاک اومدم تا پر از گناه و آلودگی برم این محصول دنیاییه که شما به کارخانه آشغال سازی تبدیلش کردین،اومدم تا بعد از چند سال بشم یکی مثل خودتون تا فردا روزی منهم همه غصه هام رو سر تازه واردی تلافی کنم تا دق دلی تمام گناه هامو سر از راه رسیده ای خالی کنم اونوقته که دیگه به چشم غریبه نگاهم نمی کنید بعد با هم میشینیم و تمام گناهمون رو میندازیم سر آدم که چون نتونست هوسش رو کنترل کنه از بهشت بیرون شد و اگر چنین نمیشد الان جای همه ما همون بهشت بود (البته بعید میدونم بهشت هم از دست دورویی انسان در امان می موند!!!)و به هم میگیم ما همگی چوب خبط پدرمان آدم را می خوریم و به این ترتیب خودمون رو از سنگینی بار گناه خلاص میکنیم و باز با وجدان آسوده به زشتی ها ادامه می دهیم.

نه من از پرده تقوی به در افتادم وبس      پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت

* توضیح :بهشت دوم به معنی از دست دادنه!!!!

بگذریم... اصلا چه معنی داره آدم شب تولدش اینقدر منفی ببافه؟؟؟؟؟

                                                                                                     تمام

نوشته شده توسطviva             

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش شنبه 5 آبان 1386 ساعت 23:31 http://arashjavadi.blogsky.com

تولدت مبارک! کیک کی میدی بخوریم؟
خوب؟ خوب نیستم ولی بدم نیستم. یعنی دلیلی برای بد بودن نیست . گیجم. هنوز موندم تو کار دنیا. تو این چرخش عجیبش. باشه بعد مفصل می گم بهت. فعلا تولدو بچسب!

تو هنوز آش رشته ماه رمضون و نخوردی که
مییییییییییسسسسسسسسسیییییییی
امیدوارم از اینی که هستی خیلی بهتر هم بشی
زود آپ کن ببینیم چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟

ریواسی یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 00:24

دوشدورودودوووووووو
(چرا زود پست گذاشتی؟ من گذاشتم امشب بشه بیام تبریک بگم!!!!)
تولدت مبارک. لبت پر خنده، دلت پر شادی، زندگیت پر آرامش :)
*
اینم کادوی تفدلت
http://www.iransong.com/g.htm?id=17158
(تو player اش اول رو tavalodet mobarak یه کلیک کن، بعدشم عوض من دست بزن)

هییییییییییییییییییی
خیلی آهنگ خومشلی بود کلی قر داره
میسی قربونت برم
دوشدوروروووووووووووووو
لپتو بچششششم
بوووووووووووووووووووووووووووووس

نگین یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 15:36 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جونم
خوبی گلم ؟
امروز تولدته درسته؟
تولد مبارککککککککککککککککککککککک
هوارتا بوسسسسسسسسس
خیلی خوشحالم که نسبت به دو سال پیش واقعا یه آدم دیگه شدی
انرژی مثبت همیشه خیلی چیزارو عوض میکنه
واقعا تحسینت میکنم به خاطر اینکه توی لحظه زندگی میکنی
امیدوارم همیشه همینطور باشی
بوسسسسسسسسسسسسسسس
این کادوهات
درسته که کادو واقعی نمیشه ولی همین میشد دیگه
اون کادو که قلب روشه ماله کاسپره
اونی که صورتیه ماله من :
http://i20.tinypic.com/33a6wls.jpg
اینم هست :
http://i24.tinypic.com/2qdzsqe.jpg
مبارکت باشه
بوسسسس

شلااااام
مییییییسسسسسسسسسسسیییییییییییییییی
بوووووووووووووووووووووووووووووس
خیلی هم کادوی قشنگی بود شمع هاشم فوووووووووووووووت کردم
بازم میییییسسسسسسسسسسسیییییییی
بازم بووووووووووووووووووووووس

ترمه شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 01:16 http://chatresefeid.blogfa.com

سلام ویوا خانوم
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
تولدت مبارک ویوا خانوم

آخه قربونت برم من متولد آبانم
الان ۲۳ بهمنه:)
ولی باز هم به خاطر تبریک به موقع ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 00:43

منم تولدم ۵ شبانه میتبریکم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد