دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

ویوای لهیده!!!!!!!!!!!!

شلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

میسی نظرها خیلی جالب بود

بعضی ها که خیلی شبیه من بود

بعضی ها هم که شبیه من و کاسپر بود یعنی ما دو تا رو بریزین رو هم تقسیم بر دو کنیین

آمااااااااااااااااااااااااا یه سری اینجوری بود:من و دراز به دراز بخوابونید بعد جفت پا بپرین روم

من همه کامنت ها رو جواب دادم بعد فکر کردم بابا چه کاریه بیام اینجا بگم چه شکلیم که لااقل اونایی که منو شبیه آنجلینا جولی تصور کردن تو ذهنشون ادیتم کنن

ولی حوصله نداشتم جواب کامنتا رو پاک کنم در نتیجه همونجوری موند.

بعدشم اینکه یاسی جان من به شدت از این تصویر زیبا که تو ذهنت داری ممنونم تو اصلا دست به تصویرت نزن اشکال از فرستنده اس بی زحمت همینو نگه دار.

بعدم ریواسی جان شما لطف کن همون تصویرت رو ۱۸۰ درجه تغییر بده ۳ دفعه بکوبون تو دیوار اهااااااااااان این منم دیگه.

بقیه دوستان هم لطف کنن اینی که میگم رو مجسم کنن:

موهام در حال حاضر مشکیه(هه تازه مشکی کردما)،تو عکسای بچگیم منگول منگوله ولی قهوه ای روشن ،۷-۸ ساله که بودم یه بار رفتیم توی یه مغازه طرف از دور بودن مامانم استفاده کرد سیگارش رو کرده بود تو فر جلوی موهام هی بیلینگ بیلینگ میزد بهش این سیگاره هم هی تو موهام بالا پایین می رفت و اونم خوچحال بودالان بلنده و فره.

صورتم گندمیه اما تا چندی پیش فچر می کردم سبزه ام بعد میدیدم به هرکی میگم من سبزه ام چپ چپ نگام میکنه ها نگو نبودمآخه بچه که بودم یه همسایه داشتیم هروقت بغلم می کرد می گفت شکلات من یا شیر کاکائوی من.خب منم از همون موقع این حرف خیلی تو ذهنم پررنگ مونده بود.

چشم که نگووووووووووو این هوا،یه جا کار می کردم دوستام می گفتن ویوا وقتی به دنیا اومده دوتا چشم بوده بعدا دست و پا در آوردهرنگشم قهوهای تیره نزدیک به مشکیه.

ابروهام هم الان روبه بالاست دیگه(ریواس جون اینم جزو حالت دار حساب میشه؟)

دماغم هم به قول شاذه استخوانی نیست گوشتیه 

قدم  هم که با عرض شرمندگی روم سیاه به خدا ،روم تو دیوار،گلاب به روتون بازم شرمنده دقیق دقیق ۱۷۸ سانتی متره

وزنم هم در حال حاضر ۶۱ کیلو هست (هه دیروزرفته بودم  باشگاه اونجا  کشیدم)

دیگه دیگه؟؟؟؟؟؟؟چی باید بگم آهااااااااااااااااااان شاذه گفته بود انگشتات بلنده که اینم درسته

دیگه همه رو گفتم چیزی جا مونده؟؟؟؟؟

آهاااااااااااااااااااااان یه دوست بی نام هم لطف فرمودن با توجه به پستهای بیخود بنده،من رو مورد لطف قرار دادن و گفتن که به نظرشون غازقلنگ هستم

خب دیگه تموم شد حالا بی زحمت منو درست تصور کنید

میسی

پ.ن:راجع به خوش مشرب و شیطون و گوگولی و.... خودم نمی تونم چیزی بگم درنتیجه میذارمش به عهده کاسپز خنگول که اگر روزی روزگاری هوس کرد از سر محبت پستی اینجا بذاره اینارم بگه بالاخره کاسپر دوست ۱۰-۱۲ ساله منه

نوشته viva

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ریواسی جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 11:39

قبویل نیسسس! تو اون گرگه هستی که ویوا رو خوردی! ویوا یه ریخت دیگه بود :((
*
خوب وقتی من می گم تجسمم کار نمی کنه، بپذیرید!
قدتم که فکر کنم تو وبلاگ یاسی خونده بودم! که اونم به برکت نخود لوبیاهام اینزوری یادم بود! میدونی!!!! کیفیت یادم می مونه ها! یادم بود که از من بلندتری! اما کمیتو شرمنده اخلاق ورزشیت!
*
اینجوری که خودتو تصویر کردی، کلا شخصیتت هم تو ذهنم تغییر کرد. خوشمان آمد :)

شلااااااااااااااااااااااااااااااام
(غشششششششششششش)
نه خب خودمم گرگ نیست منم ببین ایناهاشم دیگه
تقصیر من چیه ،خب علی دائی هم از تو بلندتره پس من می تونم اون شکلی باشم آماااااااااااااااااااا نیکول کیدمن هم ۱۸۰ از تو بلندتره میشه منو اونجوری تصور کنی بی زحمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(نیش)
چیرا خب من همون ویوام به خدا:)
ا از من خوچت اومد؟؟؟؟؟؟برادری فامیلی چیزی نداری بی زحمت؟؟؟؟؟؟(نیش)

وحید جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 20:20

نگفت ی من چه ریختیم حتما بذار خیلی کنجکاوم بدونم

ای وای یادم رفت ببشید میام

..خانومی.. جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 21:39 http://hessezibayezendegi.blogfa.com/

سلام
شروع کردم از اخرین پستی که ازت خونده بودم (اغاز اشنایی با خانم ف) خوندم تا این اخری(نمیدونم کی و چجوری وبلاگت رو گم کردم؟!)
این شوهرکشی ها منو نشوند پای وبلاگت خفن..نه که کلاً خوی جنایتکارانه دارم((:
خوشم میاد به قول خودت خوچکل مینویسی..نکته جالب اینجاس که چون خوی فضولی هم دارم!دیدم از کاسپر زیاد گفتی درصدد براومدم که کشفش کنم رجوع کردم به پست من و کاشپر ۴۰ سال بعد..ای خندیدم..ای خندیدم..اخه یه شباهت فاحش باحال توش بود اونم اینکه مامان من هم تا یه ۲ سالی همه چیز رو برام از ایران صادر میکرد..همون سس و نون بربری و..فقط به جای ریما لورال ضد افتاب اردن بذار((:چی کار کنیم دیگه تا مدت ها فکر میکردم از اینجا ضد افتاب بخرم پوستم خراب میشه...هرهر هرررررررررررر
با اجازه میخوام لینکت کنم.چون خوکچل مینبیسی

سلااااااااااااااااااااااااااااام
میسی از این همه تعریف
هه چه پستی رو هم خوندی(غششششششششششش)
پس شما هم خانوادگی تو کار صادرات هستین آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش می کنم ممنون
پس منم میلینکم دیگه چون اصولا وبلاگایی که لینکشون نمی کنم رو گم می کنم هی:)

فردین شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 03:41 http://press1.blogfa.com

سلام
وبلاگ ساده و زیبایی داری
سالم و سلیس و راحت می نویسی مثل گل
راستی چه فرقی می کنه چه شکلی باشی؟ مهم اینه که کله پوکی.. منظورم معنی خوب کله پوکه که خودت حتما معنی اونو می دونی وگرنه اسم وبلاگتو نمی زاشتی کله پوک
راجع به خستگی من سوال کردی آره من یه مرد غمگین و خسته ام اما مرد هستم و مهم نیست...یه جورایی منم با یه کله پوک فاصله دارم و این فاصله هیچ وقت منو بهش نمی رسونه
دعوتتون می کنم اگه خواستین برین ظهیرالوله اونجا آدم تازه میشه...بعد از تموم این حرف ها من فکر می کنم شما یه کله پوک زیبا باشین مثل وبلاگتون

سلام ممنون
راستش منم موافقم که چه شکلی بودن فرقی نمی کنه چه جوری بودنه که فرق میکنه اما ای قضیه بارم جالب بود بدونم دیگران با خوندن نوشته هام منو چه جوری تجسم کردن؟
کله پوکم دقیقا به همون معنایی که تو درکش کردی
قبول ندارم مرد بودن مهم بودن خستگی و غمگینی رو زیر سوال میبره
این فاصله ای که گفتی فکر کنم یه جور دیگه اس با فاصله مکانی انگار فرق میکنه
ظهیرالدوله رفتم فقط یک بار ائنم به عشق فروغ خیلی دوست دارم بازم برم.
ممنون این ذهن زیباست که زیبا میبینه:)

[ بدون نام ] شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 19:50

سلام به ویوای خوشگل و چشم درشت !
خوبی ؟
میخواستم بگم من از دیدن اون عکس کنار وبلاگم اصلا عذاب نمیکشم ! باور کن .. خیلی هم لذت میبرم !
نگاه کردنش که ادم و چاق نمیکنه ! ( خدا رو شکر )

سلام گلبوی مانکن با پشتکار فراوان:)
حالا من گفتم این هوا چشم دارم هی برام دست بگیرین:)
آخه هوس میکنی خب نه؟؟؟؟؟؟
البته وصف العیش نصف العیش دیگه!!!!!!!!!

ستایش شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 21:45 http://sadsaltanhaee.blogfa.com

سلام
آره عزیزم طرحم و می گذرونم
نمی دونی نون تنوری و چای و شیرینی محلی چه حالی میده
ولی گاهی وقتا این روستایی ها بد جور اذیت می کنن
بعضی هاشون خیلی با هوشن
من که یه ریز گولشون رو می خورم!!!!!!!!
فقر ٬ سادگی و دوباره فقر بیداد می کنه
و زن بودن
در اونجا معنی واقعی بد بختی رو خوب به آدم می فهمونه

یه جورایی دوست دارم این زندگی رو مخصوصا با سرمای امسال دلم یه خونه روستایی ساده و یه کرسی می خواد از اونا که توفیلما دیدم و روش یه لحاف چهل تیکه میندازن با یه سینی بزرگ روش که پر خوراکیه:)
کرسی هم داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گول می خوری؟؟؟؟؟؟چیراااااااااااا؟؟؟؟؟
اونجا حکم یه موجود عجیب رو داری؟؟؟؟؟

آرش یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 00:53 http://arashjavadi.blogsky.com

پس تصویر من خیلیم غلط نبود.
تازه دارم خودمو گم میکنم :D
arash_soc

وحید یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 11:02 http://loverold.blogfa.com

سلام با با تو دیگه کی هستی همه چیمو درست گفتی راستشو بگو تا حالا منو دیدی بودی

هیییییییییییییییییییییییییی
تجسم کردنم خیلی قویه پس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ندیدم که :)

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 18:42

خوب ببین...
نگاه کن
خوب گوش کن ببین چی میگم....
=))آخه چجور میخوای ببینی وقتی من اونجا نیستم؟=))


چه خوشمل خانومی هستی ....بیا با هم دوشت بشیم :")

هه چیو ؟چی میگی؟؟؟؟ نه تو بگو من خودم میبینم چشم بصیرت مال اینجور مواقع دیگه:)
سلامت باشید خیلی جون خودم
دوشششششششششششششششت:)
آدرس نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسافرکوچولوها یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 22:59

http://dahebahman86.blogfa.com

نه اهل سیاستم..نه هیچ کدام از این بازی ها..اما دانشجو هم انسان است..
دلم برای اینهمه غم می گیرد..شاید تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم همین باشد..گذاشتن لگوی حمایت از دانشجوبان در بند..

چشششششششششششششششششم:)
اطاعت شد:))

شاذه یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 19:07

چقده باهوش بیدم من :پیییی

شک نکن
من که خیلی وقته فهمیدم اینو :)
وگرنه برای نوشته هات بال بال نمیزدم:)

سلام همسایه های ۴ پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 19:13 http://rezatehranii4.blogfa.com

سلام.با خاطراتی دیگر از دفترچه خاطرات سرد منتظر نظرتم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد