دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

هنوز کسی منتظر هست؟

شلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

چقدر باید سلام کنم تا نبودنهام جبران بشه؟؟؟؟ 

یه چیزی خیلی بده و من خیلی ازش بدم میاد اونم اینکه یکی بیاد وبلاگ درست کنه و شروع کنه به نوشتن یه ماجرا و بعد ییهو بذاره بره و ماجرا هم نصفه بمونه خب این کار بچه بداست نه من خب ببخشششششششششششییییییییییییییییییییییییید. نوشتنم رو قطع کردم چون احساس کردم یاد اوری گذشته یه جورایی میبرتم توی یه دنیای دیگه یه جورایی همه چی مدام از جلوی چشمم خیلی پررنگ رد میشد و میترسیدم روی زندگی و کارم تاثیر بذاره.(کاش درکم کنید)

از اسفند 86 تا حالا ننوشتم هنوز کسی هست که منتظر نوشتن من باشه؟؟؟؟؟ 

نمی دونم بنویسم یا نه ؟؟؟ دودلم  شروع نوشتن یه اجبار در نوشتن به همراه داره شاید هم اومدم و نوشتم تازه یه عالمه اخبار جدید دارم. اما باید اول مطمئن شم کسی هنوز به یه وبلاگ متروک و خاک گرفته سر میزنه یا نه ؟ دوم اینکه از خودم مطمئن شم که اگر شروع به نوشتن کنم دوباره قطعش نکنم و برم و اینکه یاد اوری خاطراتم اذیتم نکنه و سوم اینکه کار و مشغله اجازه بده ادامه بدم.

فعلا خواستم بگم حالم از همیشه بهتره و هیچوقت اینگده خوچحال نبودم 

کامنت دونی تائید نداره  دلم برای اینجا و همه شما تنگ شده بوووووووووووووووود

تا بعد...                                                                

                                                                                                                   viva