دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

زنانه

سلااااااام

من اومددددددددددددددم

یکشنبه صبح رفتم سونوگرافی رحم ،یه چند وقتیه  همه چیم به هم ریخته و از نظم خارج شده،

خلاصه صبح که رفتم منشی برای ساعت ۱۱:۳۰ بهم وقت داد و گفت با مثانه پر بیا من سر راه یه عالمه آبمیوه خریدم و تا ساعت ۱۰:۳۰ پنج لیوان آبمیوه خوردم چشمتون روز بد نبینه گلاب به دیوار داشتم منفجر میشدم حالا هی به ساعت نگاه می کنم میبینیم ۱ ساعت مونده دیگه گفتم جهنم که باید پر باشه و پریدم تو دستشویی و بعد دوباره تا ۱۱ شش تا لیوان آبمیوه خوردم هوا هم که سرد دیگه هیچی رسیدم به محل سونوگرافی دیدم چندتا خانم نشستن هی تند تند دارن آب میخورن یکیشون هم یه بطری بزرگ آبمعدنی دستش بود هی می خورد هی یه بیسکوییت می خورد منم که اصلا فضول نیستم فقط دلم می خواست بهش یادآوری کنم که فقط مثانه باید پر باشه نه معده که خودش برای بغل دستیش توضیح داد من نمی تونم مایعات شیرین رو خالی بخورم و حتما باید با شیرینی یا شکلات بخورم باز من از روی کنجکاوی دلم می خواست بپرسم که آب معدنی که شیرین نیست بازم خودش توضیح داد که توی این آب قند ریختم(آهااااااااان می گم چرا یه کم کدر بود نگو آب قنده)

خلاصه من چون صبح یه بار اومده بودم اسمم اول بود منشیه اومده داد می زنه: خانم ویوا اگه داره میریزه بیا.(تا اومدم بپرسم چی باید بریزه ییهو دوزاریم افتاد حالا  هم من خنده ام گرفته از طرز حرف زدن این هم اونایی که اونجا بودن هم هر هر دارن می خندن.)

منم گفتم نه یه کم صبر می کنم .بعد گفت هرکی در حال ریزشه بره تو یه خانومه بدو بدو رفت تو اتاق انگار در همون حدی بود که باید باشه .بالا خره کار اون تموم شد و دوباره نوبت من شد باز اومده داد می زنه مال کی داره میریزه؟؟؟؟؟؟

منم دیدم این اصلا حالیش نیست دفعه اول که اینجوری گفت گذاشتم به حساب مزه پرونی احمقانه ولی واقعا این رفتار برای منشی یه مجتمع پزشکی قشنگ نیست حدودا ۳۲-۳۳ ساله بود آدم توقع داشت یه کم سنگین باشه اما متاسفانه فقط وزنش سنگین بود.می تونست جور دیگه ای بپرسه .این خانومهایی هم که اونجا نشسته بودن انگار کلمه ای خنده دار تر از ریزش نشنیده بودن تا این دهن وا می کرد اینا اینور ریسه می رفتن ریز ریز نخودی میخندیدن.این منشیه هم احساس بامزگی می کرد هی دم به دقیقه تکرار می کرد.

بالاخره من رفتم تو و چشمم به جمال خانمی که سونوگرافی می کرد روشن شد (همه میگفتن خانم دکتر منم می گم خانم دکتر شما جدی نگیرید) ییهو چشمام گرد شد آخه وقتی تو نوبت بودم یه خانومی اومد تو کمی چاق با قد کوتاه موهای وز کرده نارنجی رنگ که از جلوی روسری سرمه ایش به طرز وحشتناکی اومده بود تو کوچه،۵۰-۵۵ ساله بود یه آدامس هم انداخته بو تو دهنش و هی تند تند می جوید و من می تونستم تمام دندوناش رو ببینم خیلی هم شل و کشدار و لاتی حرف میزد و از بخت نا میمون من اون خانم همین خانم به اصطلاح دکتر بود.

خلاصه خوابیدم و ژل رو مالید روی شکمم بعد با یه دستگاه کوچمولو شروع کرد تو رحم رو دیدن که ییهو یه جیغی کشید که گفتم هیچی بدبخت شدم احتمالا یه اژدهای دو سر اون تو دیده

میگم چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگه یه کیسته!!!!!!!!!!!!!!!!

دلم می خواست بکوبم تو سرش خب کیست که چیز عجیبی نیست ۹۵٪ خانمها دارن،یعنی این خانمه تا حالا کیست ندیده بود؟؟؟؟؟؟؟

بعد می گه ش و رت ت و یه کم بزن پایین خب منم یه کم کشیدم بعد میگه چیه این؟؟؟؟؟اشانتیون نشونم می دی قشنگ بکش پایین!!!!!!!

واااااااااااای من نمی دونم چرا همه یه جوری بودن انگار کمال همنشین درهمشون به شدت اثر کرده بود .

خانومه هم فضول واسه یک دقیقه اش بود حالا گیر داده به من هی بلند بلند می پرسه:

-دوست پسر داری؟؟؟؟؟؟؟

-با دوست پسرت ....؟؟؟؟؟؟؟؟

کم مونده بود بکوبم تو سرش بابا به توچه؟؟؟؟؟؟

اصلا اینا چه ربطی به سونوگرافی داره؟؟؟؟؟

خلاصه کار به جایی رسید که وقتی جواب سونو رو عصر بردم پیش یک خانم دکتر متخصص وقتی رو به روی دکتر نشسته بودم همش تو ذهنم این جمله می چرخید که: چه خانم دکتر باشخصیتی

با من ازدواج می کنید دِن دِن ؟؟؟؟؟؟

نتیجه علمی :یه کیست ۶*۸ سانتی متری دارم دکتر هم بهم قرص داده گفته زیاد فعالیت نکن ممکنه بترکه.بد تر از همه ورزش رو هم ممنوع کرده.

اگه یکم همه چی برا عجیب بود برای اینه که من تا حالا سونو گرافی نکرده بودم خب.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

این مطلب به مطلب بالا هیچ ربطی نداره ولی باید بنویسمش.

سر ماجرای تقسیم دریای خزر یاد یه مطلبی افتادم که خیلی وقت پیش تو یه کتاب خونده بودم:

محمد شاه وزیری داشته به نام حاج میرزا آغاسی . در زمان وزارتش روسها از ایران دریا خزر رو می خوان این هم می گه :مقداری آب شور در شمال مملکت داریم که آنرا هم به روسها می دهیم.

یعنی این آدم حتی سر سوزنی از منابع زیر زمینی و ارزششون اطلاع نداشته و به راحتی و فقط به خاطر اینکه این آب شوره می خواسته کل سهم ایران رو به روسها بده.

دریای خزر ما هم با اینکه امروزه دیگه یک بچه هم از ارزش منابع زیر زمینی باخبره با این حال تقسیم شد ۱۱٪ هم به لطف و مرحمت روسها به ایران اعطا شد.کاش ماهم می تونستیم شهر های شمالی رو تکه تکه کنیم و به ازا هر قسمت درصدی از آب خزر رو بگیریم.

پ و ت ی ن به ایران آمد و به مردم ما لبخند زد و گفت که دوست باشیم و مهربون باشیم و به همین راحتی دریای خزر مان نیست شد.عجب!!!!!!!!!

نوشته viva

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 00:49 http://arashjavadi.blogsky.com

ای بابا منابع زیر زمینی چرک کف دسته! تنت سالم باشه...
جان خودم اصلا چیزی نبوده که بخواد حل بشه. دیر اومدنمم ماله این کنکوره لعنتیه ٬ به ۲-۳ ماه دیگه تموم میشه ایشالا. این دوست نامردت؟ به قول خودت چیرا پیداش نیست؟

مگه من ننوشتم زنانه؟؟؟؟؟؟؟منظورت اینه که فقط قسمت پایین رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟
کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشالا به خیر تموم بشه.
فچر کنم سرش خیلی شلوغه میاد ایشالا منم کم میبینمش.

شاذه چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 09:21 http://shazze.blogsky.com

سلوم!
ما که تمام سونوگرافیایی که کردیم تو دوران حاملگی بوده و خود دکتر جان کرده و خدا رو شکر از این اداها نداشته. البته من کلکسیون دکتر داشتم. یادم نیست چند تا دکتر زنان رو طول سه تا حاملگیم دیدم. ولی فکر کنم سه تا دکتر زن با قیافه ی معمولی و خشن و بی فرهنگ سونوگرافیم کردن. تنها دکتر مردم یه مرد کچله با صدای تودماغی و سر و وضع مرتب(روپوش و شلوار سفید اتوکشیده ی بدون لکه!) و یه دنیا محبت .از اون دکتر قدیمیها که این روزا دیگه پیدا نمیشن...

سلووووووووووووم(مخلوطی از سلام من و خودت)
من چه نی نی ندارم ولی به جاش یه کیست ۶*۸ سانتی دارم
که احتمالا به خاطرش ماهی یکبار باید سونوگرافی کنم (یک نگاه غمگین پر از درد)

نگین چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 21:23

سلام ویول جونم
کاسپر جونم
خوبین که؟
چه خبر؟
خوش میگذره پیشه همین؟
هنوز پستو نخوندم
الان به شدت باید برم
اومدم بگم که نگی خره (نیش)
فردا شب قول میدم آپ کنم
قولللللللللللللللل
فردا باز میام پیشتون
هوارتا بوسسسس

سلام
ما هر دو خوبیم
کاسپر فچر کنم خیلیییییییییی خوبه!!!!!!!!
نه بابا دور از جونت من از این فحشای مودبانه که نمیدم ....(چشمک)
منتظرم
امشب میام آپ نکرده باشی ...... خب می رم فردا شب میام(نیش)
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

مهسا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 22:18 http://lolllipop.blogsky.com

آخی بمیرم الهی،نگاه غمگین پر از درد چیرا؟
(بوس).
من بدین وسیله زنده بودن خودم رو اعلام می دارم....

خدا نکنه منم بوووووووووس
آخه سونوگرافی ترسناک نیست ولی این قضیه مثانه پر خیلی دردناکه نگاه غمگین مال این بود(نیش)
خب خدارو شکر سالمی یاواش یاواش داشت نگران میشدی.

ریواسی چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 22:31

سلاام!
وووووووی سونوی رحم:((
من نه که خیلی کلکسیون امراض بوده ام! یه ۵-۶ باریشو الآن که فکر می کنم یادم میآد! دوم-سوم دبیرستان هم بودم کیست یابی شدم! البته ابعدشو بیلمروم، ولی قطعا اونقدری نبود. چون از دیوار صاف بالا میرفتم و کسی بهم نگفن تحرک نداشته باش. فقط قرص خوردم.
ممممم! آهان بیشتریاشم مال اوضاع نابسامان صورتمه و اینکه هنوز بعد ۱۰-۱۲ سال هیچکی نتونسته دلیلشو پیدا کنه و هی زارپ و زارپ هر کی حوصله اش سر میره یه سونو می نویسه که شاید یه مشکل هورمونی باشه!!!!!!!!!!!
به هر حال من از همون قسمت مثانه پرش متنفرررررم. همیشه دیگه وقتی می خوابم رو تخت، اشکام ویییییژ سرازیر میشه:(
به هر حال خودتو خیلی بپا خانوم!

منو بگو تازه فچر کردم این قضیه کیست برای من خیلی زوده پس تو جزو پیشکسوت ها هستی ،همه میگن زیادی ترسونده منو .ولی من فعلا ورزش رو قطع کردم اونم درست زمانی که شکمم کاملا صاف شده بود و در مرحله سفت کردن بودم (عرررررررررررر) یعنی دارم گریه می کنم.
تو همچنان باشگاه میری؟؟؟؟؟؟؟؟قارچ کامل شدی یا نه؟؟؟؟؟؟
صورتت چی شده چیرا اوضاع نابسامان؟؟؟؟؟؟
معمولا اگر جوشهای صورت در قسمت یک سوم تحتانی صورت باشن احتمال مشکل هورمونی هست .تو اینجوری هستی؟؟؟؟؟؟؟
مواظب هستم به شدت مثلا روزی ۷۵۶۵۷۶۴ بار فقط پله بالا پایین میرم(نیش)

رها پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 21:07 http://raharash.blogfa.com

سلام اولین باریه که میام اینجا. امیدوارم مشکلت زود حل بشه خانومی...از آشنائیت خوشحالم. اون لیموهای شکل قلب رو خیلی میدوستم.

سلااام خوش اومدی،مرسی
آره خودم هم همیشه این عکس رو دوست داشتم و بعدا به جای لوگومون انتخابش کردم آخه به اسم وبلاگمون میاد مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟

شاذه پنج‌شنبه 17 آبان 1386 ساعت 23:00

اوخخخخ شه بد! امیدوارم داروها اثر کنه و زود کوچیک شه و از بین بره.


سعی می کنم بعد از نصف شب دوباره آپ کنم. یه سری بزن.

اوووووهووووووووووم غصه دارم آخه از وقتی فهمیدم احساس می کنم دردش بیشتر شده اصلا کف پام هم درد می گیره ربطش می دم به کیست.
حتما مرسیییییی

نگین جمعه 18 آبان 1386 ساعت 00:03 http://ariai.blogsky.com

حالا هی غر بزن
بابا پ کردم
خلاصصصصصص
راحت شدم
آخیشششششش
خوبی ویوا جونم؟
الان دلت درد نمیکنه؟
بمیرم برات
اما تا دلت بخواد من سونوگرافی کردم
درکت میکنم
۴ روز بیمارستان بستری بودم واسه اینکه شک داشتن دل دردم ماله آپاندیسیته یا کیسته
چند بار سونوگرافی کردم
واسه من یه خانم بود یه آقا هم کمکش
درکم میکنی دیگه الان ؟
(خنده)
در حاله ترکیده
بعد لباس بالا
ش و ... هم که خوب (خنده)
کاسپر خوبه؟
چه خبرررررر ؟ (نیش)

چه عجججججججججججججججججب
نه خوبم که
خدا نکنه
پس تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وحشتناکه حالا من که فقط یه خانم بود تو رو بگو که یک آقای محترم هم حضور داشته.
کاسپر هم خوبه برای خودش می چرخه.

casper جمعه 18 آبان 1386 ساعت 01:08 http://kalepookha.blogsky.com

آب شور که چیزی نیست،سرمون رو هم در راه پوتی جون میدیم... والله بیا دیگه بخل نکنیم ...
حالا الحمدالله که کیستت گنده نبود وگرنه میرفتی ثبت نام دو ماراتون ... فچر کن !!!

ای کمونیست بدبخت
خوووبیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رها جمعه 18 آبان 1386 ساعت 16:17 http://raharash.blogfa.com

ویوا جونی کوچولوی سرمه ای ماشینم هست که دارم میفروشمش.
راستی وویوا جون اجازه هست لینکتون رو بزارم؟
با اجازه میزارم و اگه مشکلی بود بگید بر دارم.
بوووووس

آخییییییییییییییییی
فروختیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نازززززززززززی
خوشحال میشم مرسیییی منم لینکیدمت با اجازه
بووووووووووووووووووووووووس

لاله شنبه 19 آبان 1386 ساعت 08:16 http://mehdijoonam.persianblog.ir

سلام... من بار اوله که اینجا میام... جالب بود... از نوشتنت خوشم میاد... بازم میام. خوب شد رها خانمی لینکت کرد که منم باهات آشنا بشم!!

سلام
ممنون
اینم سعادتیه(چشمک)
خوش اومدی

رها شنبه 19 آبان 1386 ساعت 19:35 http://raharash.blogfa.com

مرسی عزیزممممم

خواهش می کنم(چشمک)

نگین سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 22:26

راستیییی ویوا جونم
قالب جدید مبارکهههه
خوشمله
بعد از اون
تو یه بار نظر بخور
انقده بد مزه است
اه اه
حالت به هم میخوره
واسه همین من هیچوقت نظرارو نمیخورم (نیش)

میسسسسسسسیییییییییی
می خوری خودم دیدم
می گی بد مزه اس که من نخورم همشو خودت بخوری
خودم می دونم بود بود(اینم در ادامه جواب کامنت قبلیت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد