دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

من و کاسپر چهل سال بعد

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

می خواستم یه چیزی رو تعریف کنم آما به دلیل اوضاع نابسامان روحی این کاسپر قلنبه تصمیم گرفتم یه پستی بنویسم که یه کم حال این بچه عوض بشه.این پست کاملا مخصوص کاسپر هست در نتیجه اگر کمی در درکش دچار مشکل شدید ناراحت نشین البته سعی می کنم تا کاملا توضیحات مفهومی رو لحاظ کنم.

من و کاسپر حدودا ۱۱ ساله که باهم دوست هستیم کسانی که وبلاگ مارو می خونن می دونن که الان چند ساله که کاسپر برای ادامه تحصیل رفته هند البته این خنگول بیشتر از اونکه اونجا باشه تو این مدت ایران بوده ،اینا رو نوشتم چون برای مقدمه لازم بود.

چهل سال بعد در چنین روزی:

اول بهتره افراد رو معرفی کنم

۱- ماهتوگولپالاشما :شوهر کاسپره دیگه یه هندی مهاراجه اصیل کلمبیایی جامائیکایی انگولایی، یه ۳۰  سالی هست که کاسپرو گرفته ،یه کم چاقه ولی شکمش خیلی گنده اس سرش هم محض رضای خدا یه دونه مو هم نداره به شدت از داشتن زنی به خانمی و کدبانویی کاسپر  خوچحاله و سالی یکبار برای جبران زحمات کاسپر نازنینش اونو میبره به کنسرت آقا تاریکه(این آقا تاریکه رو دیگه نمی تونم توضیح بدم شرمنده) حاصل این زندگی موفق ۹۸۵۶۴۳۲ فرزند،عروس،نوه،نتیجه،نبیره و ندیده(که البته اینا دیدن دیگه)هستش .

۲-کوچولاهی :کوچولاهی اِبن ماهتوگولپالاشما (تعجب نکنید الان زبان هندی اِبن نداره این یادگار حمله اعراب به  هندوستان و تصرف اونجاست .بعدا اتفاق میفته) پسر ته تغاری کاسپره که هنوز ازدواج نکرده.

۳-ویوا: خب منم دیگه

۴-تارزان نهصدو چهل و پنجم:نهصدو چهلو پنجمین شوهر منه که به تازگی بر اثر فشارهای عصبی به رحمت خدا رفته.(کاسپر جان رو آب بخندی عزیزم نیشتو ببند من الان عزادارم احمق)

۵-مامان سی سی :مامان  کاسپر  که همچنان درتهران مشغول خرید خرده فرمایشات کاسپر و فرستادن اونها به هند هستن البته الان ۳۰ سالی هست که پدر بزرگوار کاسپر یک شرکت صادرات به هند تاسیس کرده و نون سنگک و سس مایونز و نون بربری و رب گوجه فرنگی و ریمل اورآل صادر میکنن.

۶-رودابه:دختر منه(آخه اون موقع دوباره اسامی اساطیری مد شده ) حاصل نهصدو خورده ای ازدواج همین یه بچه اس ۲۰ سالشه . خوشگله از شوهر ۴۲۸ یا ۴۲۹ ممه (ممه نه ها چهارصدو بیست و نهممه)

۴۰ سال دیگه که  مثل الان نیست ما هی خودمون و بکشیم تا سرعت این اینترنت کوفتی بالا بره اون موقع یه تچنولوژی جدیدی هست به اسم فِرتوشماچاق که وقتی مثلا من به کامپولوترم میگم روشن شو فورا روشن میشه و فرتی تصویر این کاسپر میاد رو صفحه که با نیش باز داره منو نگاه میکنه ،فرتوشماچاق یعنی فرتی می ریم توش و ما چاق سلامتی می کنیم باهم.منم در ۲۲ مهرماه سال ۱۴۲۶ از طریق فرتوشماچاق دارم با کاسپر حرف می زنم.

حالا بقیه ماجرا :

من ـ سلام کاسی جون حالت چطوره ؟ ماهتوگولپالاشما حالش خوبه ؟ بچه ها خوبن؟؟؟(بعلت ازدیاد از نام بردن یکی یکیشون معذورم)

کاسی ـ (با نیش باز همچنان خوچحاله بچه) آره خوبیم همه ،تو چطوری ؟تسلیت میگم غم آخرت باشه (احمق هنوز نیشش بازه ها)

من ـکاسی همین فردا ۶ آبان منتظرتما بیا ایران دیگه .

کاسی ـ روتو کم کن تو هنوز هم نمی خوای یه سفر بیای هندو ببینی؟؟؟؟

من ـکاسپر جان من الان عزادارم تازه یه عالمه کار دارم هنوز لباسم و خیاط اماده نکرده آخه می دونی دوهفته دیگه عروسیمه تو نمی شناسیش تارزان نهصدو چهل و ششمیه بیا ببینش با بچه ها بیای.... اِ نه نه غلط کردم جا نداریم منتظر تو و ماهتوگولپالاشما هستیم . یوهو یوهو یوهو (دارم گریه می کنم یاد شوهر مرحومم افتادم)

کاسی ـگریه نکن ویوا جونم می دونم سخته ولی تو صبرت زیاده.

من ـکاسپر جون جاش خیلی خالیه آخه.یوهو یوهو یوهو(گریه اس دیگه )

کاسی ـ حالا بذار ببینم می تونم زود تر بیام ایران یا نه؟

من ـ آره بهم خبر بده مامانت داره یه بار جدید برات میفرسته ۲۴۶ تا هم ریمل اورآل توشه اگه می خوای بیای بگو دیگه نفرسته فعلا. ببینم درست چی شد بالاخره تموم شد؟؟؟؟؟

کاسی ـ راستی ویوا یه نامه از کالجم فرستادن ...(ببخشید اینا دیگه خصوصیه ولی خود کاسپر فهمیده )

من ـ باشه حتما. ببینم یه عکس جدید از این کوچولاهیت بفرست خاله قربونش بره ببینم چه شکلی شده شاید قسمت شد رودی (همون رودابه)رو دادم بهش .دفعه قبل بهت گفتم عکس بفرست مثل اینکه عکس بچه گیهای ماهتوگولپالاشما رو فرستاده بودی با اون چشمای لنگه به لنگه اش  بچه ام دید طفلکی ترسید تورو خدا ایندفعه عکس درست بفرست.

کاسی ـ واااااااااااااااااااااا خیلی هم دلش بخواد عکس کوچولاهیم بود بچه با هزار ذوق و شوق رژ لب منو زده بود به لبش گوشه عکس رو بوس کرده بود که این دختر تو خوشش بیاد (آخه کوچیولاهی خیلی رمانتیکه)

من ـ (یه کم رنگ به رنگ میشم بعد یاد اون عکس میفتم و هر هر می خندم) باشه کاسی جان مثل اینکه یکی از نتیجه هات بهت آویزون شده یه چیزی میگه هی برو به کارت برس منتظرتم زود بیا دوسیت دارما بوووووووووووووووووووس

کاسی ـ باشه حتما ، بووووووووووووووووووووووووس.

حالا لطفا برگردید به زمان حال ،

آی ،آخ ،اوف،وای خب بابا چیرا میزنین خب تخیلاتم یه کم قویه همین مگه چیه؟؟؟؟؟

هیچ توضیحی ندارم بدم بعد از این همه چرت و پرت نوشتن دیگه حرف حسابم نمیاد.

تا بعد...

 نوشته viva

 

  

نظرات 9 + ارسال نظر
یاسی یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 23:57 http://www.yasi3pd.blogfa.com

هان؟ والا منکه ازین پستت چیزی نفهمیدم دختر! خوبی؟ خوشی؟

اِ چیرااااااااااااااااااا؟؟؟من که این همه توضیح دادم
خب همه پست ۴۰ سال آینده من و کاسپر بود دیگه

casper دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 01:08 http://kalepookha.blogsky.com

۴- به شدت موافقشم و رودهههههههه برررررررر شدم از خنده
در ضمن تو جیب باش که مامان سی سی چند وقتیه خیلی صادراتش رونق نداره بیشتر نقدی حساب میکنه ( حالا تو نیشتو ببند) میگم اسم از این سخت تر نیافتی واسه آقامون؟؟
ویوا من حالم خیلی خوبه،چرا فکر کردی ناحالتم؟؟؟ تهنا مشکلم امتحانامه که ... شدم بسکه من تجدید ندارم
نامه رسید؟؟؟ گرفتیش؟؟؟

تو بعد ۴۰ سالم نمیخوای آدم شی بیای هند؟؟؟ خاک بر سرت کنن وسواسی خنگ !!!

نه نرسیده امیدوارم تو راه نابود شده باشه.
هه بووووووووووووووووووووووووووووووس
درضمن اسمش هم خیلی گشنگه
حالت خوبه؟؟؟؟؟منو بگو چقدر برای نوشتن این پست به مغزم فشار آوردم

نگین دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 19:48 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جونم
خوبی؟
نه خوب نیستی
من میدونم زده به سرت
ما میشینیم با شیرین حرف میزنیم از چندین ساله آینده
چرت و پرت میگیم ولی نه در این حد (خنده)
حالت خوبه؟
فچ نکنم خوب باشی (گریه)
ویوا جونم از دست رفتتتتت (هیییی)
کاسپر کجایی
اینو دریاب که از غم دوری تو مرد
باور کن (نیش)

من خوبم خب یه کم قوه تخیلم زرتش قمصور شده .چیه مگه چیرا منو مخسره می کنی ؟ خوچت میاد مثل من بشی؟؟؟؟الهی به حق این سوی چراغ (با مشت گرومپ گرومپ بکوب به سینه ات) به روز من بیفتی یاد بگیری که مردم رو مسخره نکنی!!!!!!!!!!!!خوب شد حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(نیش) راستی تو می دونی زرتش قمصور شده یعنی چی؟؟؟؟؟نمیدونم از کجام درش آوردم!!!

ریواسی دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 23:52

من همینجوری انگشت به دهن موندم تو کار اون رودابه جان!
ببین مادر! شما از همین فردا هم اقدام کنی، واسه اینکه ۴۰ سال دیگه سر ۹۴۵ امین تارزانو هم خورده باشی، واسه هر کدومشون ۱۶-۱۵ روز بیشتر وقت نداری. تازه عده اتو حساب نکردم، واسه هر کدوم سه ماه و نیم باید عده نگه نداری =))
بعد حتی اگه به آیین اون قبیله هه آمریکایی جنوبیه هم در بیای، اگه درست یادم باشه همزمان می تونی فقط ۴ تا تارزانو داشته باشی.
مگه اینکه تکنلرژی یه کمکی کرده باشه که شما چون دیدت وسیعه می بینی، من هنوز حالیم نمیشه P:
*
راستی زپرتت قمصور شده مال اون سریاله بود چار سال پارسالا دیگه -شرمنده حافظه من قدرت به یادآوری اسم سریال و نام بازیگرو معمولا نداره!-

خب من از آرزوهام گفتم چه اشکالی داره؟؟؟؟دلم میخواد خب.
من واقعا الان متوجه شدم هم اسم سریال هم اسم تمام عوامل حتی مدیر تدارکات رو فهمیدم و خوبیش اینه که الان اگه کسی ازم بپرسه زرتت قمصور شده دقیقا می تونم بهش جواب بدم
خدایا این دوستا رو از من نگیر
واقعا از راهنمایی بی نظیرت ممنون
حالا وایسا تو یه چیزی بپرسی اونوقت بهت می گم(نیش)

نگین سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 10:59 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا
آره دیگه
من گشنم که میشه میام کامنتارو میخورم
انقده خوشمزه است
باور کن
(خنده۹
نه الان بری کامنتارو میبینی
اون موقع هنوز همه رو تائید نکرده بودم مخخخخخخخخخخخ

آهااااااااااااااااااااان پس بگوووووووووووووووو

مهسا سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 20:34 http://lolllipop.blogsky.com

ببینم تو که اینقدر تخیلاتت قوی هست،یه فال هم واسه من بگیر،ببینم این آقا سوسکه منو می گیره؟یا نه؟

آقا سوسکه کیه؟؟؟؟؟؟ سرش به تنش میارزه یا نه؟؟؟؟؟
بعدشم چیرا نگیره خیلی هم دلش بخواد .
از فرا میری دم در خونشون خودتو میبندی با زنجیر به در تا ۴۰ روز ،هر روز هم یه خرما و یه کف دست نون میخوری با هیچ کس هم حرف نمی زنی دستشویی هم گلاب به روت نمی ری بعد چهل روز اگه نیومد بگیرتت هرچی خواستی به من بگو.

آرش سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 23:43 http://arashjavadi.blogsky.com

چرا از وب لاگتون چیزی ننوشتی؟ این آقا تاریکه هنوز بعده ۴۰ سال کنسرت داره؟ سالار انرژی!

واقعا فکر کردی من ۴۰ سال دیگه بعد از ۹۴۵ تا ازدواج من وقت فکر کردت در باره وبلاگ رو دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره بابا این آقا تاریکه الان خال تور میره ۴۰ سال دیگه کنسر میذاره.

آرش پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 00:30 http://arashjavadi.blogsky.com

برای کاسپر: کاش قدرتشو داشتی از انسانیت عزلم می کردی...

برو خونتون ...!

شاذه شنبه 28 مهر 1386 ساعت 19:21 http://shazze.blogsky.com

ویوا این خاطرات چل سال دیگه ات معرکه بود :))))

سلام شاذه جونم میسسسسسسیییییییی
حالا ببین اگه همین جوری نشد من اسمم رو عوض می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد