دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

آدامس خرسی،من،عدم تمرکز ...اصلا همه چی!

 

آخ چه آرامشی داره باد کردن آدامس خرسی و رکورد زدن واسه بیشتر باد کردنش و چه حس خوبی داره وقتی میچسبه رو دماغت !! مخصوصا وقتی داری با یه ماشین دیگه کل کل میکنی و هی میپیچین جلو هم و یه لحظه طرف نگاهت میکنه و همون موقع باد آدامست میترکه و میچسبه رو مماخت مطمئنا راننده واست طلب شفا از درگاه یکی از هزاران خدای موجود در هند میکنه و پیش خودش میگه ای بابا  این دیگه چه ...خلیه  

یه چند روزیه از پنج شنبه تا حالا دقیقشو بخواین کارم شده همین ( ویوا میدونه من هنگ می کنم بهترین آرام بخش برام رانندگی و ریسینگ  ) حالا برای تنوع این آدامس خرسی رو هم بستم تنگ داستان که بیشتر آرومم کنه چون اینجا ویوا نیست کنارم که خل بازی در بیاریم و آروم شم

حالا میگن همه

راست میگن همه

در به درم کردی تو کردی

دیوونه و شوریده سرم کردی تو کردی

یه چهار پنج ساعتیه خانوم هایده داره بهم حال میده اونم چه حالی

(آلبوم جدید هایده تا ماه آینده به بازار میاد بشتابید بشتابید تا نایاب نشده مثل بنزین)

چه ربطی داشت ؟؟؟؟

الان همه میگن این قاطی کرده .....آره خب  قاطی کردم امتحان دارم فردا ( تجدیدی) و نشستم دارم هذیونای مغزم رو تایپ میکنم    

ای دل غافل دیگه از ما گذشت ...

دلم تنگ شده واسه اینکه چهار ساعت یه بند واسه یه دختر ( بهتر ویوا باشه مسلما) فارسی درد دل کنم اینجا هرچی از ایرانیا میشناسم پسرن و دلم نمیخواد بدونن منم بعضی وقتا میشکنم منم میتونم غربت رو های های گریه کنم ... 

اصلا ولش کن به تیریپ وبلاگمون نمیاد این مدلی حرف بزنیم

کله پوک جماعت رو چه به این حرفا اون روز به یه دوستی میگفتم مود دری وری نوشتن ندارم الان زیادی رمانتیکولانسم بالاست اونم که حال نمیده بنویسی تو بلاگ دوستمون لطف زیادی داشت و گفت تو بنویس رمانتیک شما دوتا هم خود به خود طنزه

میدونم همه خیلی وقتا خودشون رو با کسی یا چیزی گول میزنن ، یه وقتایی میدونین طرف کلهم جمیعا جمیعات دروغه ها ولی بازم انقدر ناباورانه و آگاهانه خودتون رو گول میزنید که نه بابا این آدم عوض ( در حقیقت عوضی) شده و با تمام وجود در لحظه تمام خاطرات درخشان تنها گذاشته شدنتون رو فراموش میکنید و با آغوش باز به استقبال شکسته شدن بعدی میرین  که هر کی ندونه فکر میکنه خیلی کددی هستین و هیچ تجربه ای در مورد مسائل این چنینی ندارین و خبر نداره که شما دچار آلزایمر خودخواسته* شده اید   

چیرا آخه من آدم نمیشم هاااان ؟؟؟ بمیرم برات ویوا تو تا آخر عمر جور این درد منو میکشی

آقا جون یکی نیست بگه دم امتحانای ترمت  این چه حرکت بی شعوری بود که تا طرف ساعت ۹:۳۰ شب زنگ میزنه میگه دارم میرم بمبئی برنامه دارم توام سه تا نفهم تر از خودتو سیخ بزنی که بریم اونجا و با کمال حماقت اونم راه بیفتن دنبالت   و راه چهار ساعته رو دو ساعته پرواز کنی به شوق دیدن آدمی که ده ماه و هفت روز به انتظارت گذاشته بود ... بعد صبحم به دلیل حجم ترافیک امتحانی همگی برگردیم بدون یه دقیقه خواب ... خب به این میگن حرکتی امپرسیونیسمی ( یه چیز تو مایه های همون لحظه ای خودمون ) یا آنارشیستی ( اگه زبونم لال تو جاده لاستیکی میترکید یکی می افتاد اون یکی غش میکرد )

حالا من هی میگم مغز من تاب تاب عباسی   میزنه خب این دوروبریهای من که الاکلنگن

یه مثلی هست میگن تو سفارت هند ویزا رو فقط به شرط آکبند بودن مغزهای آماده به فرار و اطمینان از ... خل بودن طرف صادر میکنن  ، شکم توش نیست .. اگه شرایطش رو ندارین خواهشا مزاحمت کار آقایون نشین و الا بفرمائید ته صف ...

خب حالا رفتی تا اونجا ، یار غارت رو هم دیدی دلتنگیت هم سر اومد  ذوقمرگی مزمنت هم که الحمدا... تحت کنترل بود دیگه دردت چیه !!! 

چرا دیگه هیچکی جرات واقعی بودن رو نداره؟ چرا مجبوری برای داشتنش گفتن دوست دارم رو تو ارکان روزه *بگذاری و بعدشم نعوذ بالله نگیش که اگه گفتی دیگه نداریش !!!

من هیچی نمیدونم دیگه نمیدونم چی میشه شایدم دلیل پژمرده شدن دلم همینه چون قلبم و مغزم خسته شدن بسکه مناظره کردن و نتیجه اش به دادگاه بعدی موکول شده ! 

ولی دو تا چیز رو دلم خیلی میخواد کاش که تجربه اش میتونست یه مزه دیگه ای داشته باشه نه تلخ و شیرین ... و یکی دیگه اش گفتم شیرین دلم نون خامه ای خواست 

به به ، به سلامتی الان دو ساعتی چت داشتیم با دوستمون و زدم نابود کردم هر چی ساخته بودم نگفته بودم که روزه خوار خوبی هستم ( ویوا هم همین )  

 خدا میدونه چی قراره پیش بیاد دیگه خسته شدم از فکرشم حتی  !!!!!

 

* آلزایمر خود خواسته : نوعی درد بی درمان که فقط در انسانهای اولیه  کشف شده و هیچ راه علاجی هم جز خودخوری ندارد. این مرض به راحتی باعث عدم تعادل فکری و روحی میشود و شما رو در برابر ناملایمات زندگی دچار فراموشی میکند در نتیجه هرگاه حتی کسی شما رو دو ساعت قبل کشته بود رو هم ببینید یادتون نمیاد و دوباره اجازه مرگ خود رو با کمال میل و ذوق صادر میکنید  ،همچنین این مرض باعث روزه خواری در افراد میشود ( از نوع کله پوکیش )

* روزه در زبان این بلاگ: این روزه به هیچ وجه ربطی به روزه ماه مبارک رمضان ندارد و هدف از آن روزه سکوت است در مقابل هر آنچه شما نفهمانه هوسش رو میکنید از جمله کلمه نا مانوس دوست دارم ( i love you  وقتی طرف خارجکیه )  که آااااای رابطه به باد میده آآااااااااااای رابطه خراب میکنه عین الان که من برجک های رابطه رو با خمپاره زدم که مبادا اثری بمونه  

واییییییی  چه اتفاق بدی افتاد ویوا این دیگه زیادی گند بدی بود که زده شد بیا تو قسمت خصوصی بهت بگم بر باد رفتم ..... یکی منو برسونه ایران دچار حمله قلبی شدم وااااااااایییییییی تموم شد همه چی 

 

 

Casper

نظرات 11 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 23:26 http://www.yasi3pd.blogfa.com

آرررررره! آی گفتی! من عاشق آدامس خرسی ام! خیلی باحال و نرمه:دی
متاسفانه همین طوره! ما خیلی وقت ها آگاهانه خودمونو گول میزنم!!! چقدرم من بدم میاد همش هم سعی می کنم نکنم اینکارو بازم نمیشه گاهی....

مزه آخرشو ننوشتم که وقتی آدامستو میخوای بندازی دور بندازیش یه جا که کسی میشینه هاهاهاها آی حال میده طرف گره بخوره تو آدامس میخندیما ، این کارو حتما میکنم نتیجه رو اعلام میکنم ته بدجنسما :)

آرش جمعه 20 مهر 1386 ساعت 14:38 http://arashjavadi.blogsky.com

جون خودت غیبتم موجه بوده. گواهیه پزشکی دارم...
ولی خودمونیما توام غیبتات کم نیست(wink)
باز چه خرابکاری کردی؟ آقا سیاهه؟

خب جنگولک گفته بودم که من گواهی از بیمارستان روانی دارم ...
الان ولی دکی رفته پی کاراش زیرابی اومدم اینجا بگم از خوشحالی دارم میترکم ... هیچی نشده که ....
کلاغ پر ...
گنجشک پر ...
الاغ پر ...
آقا سیاهه پر پر ...
من بردم تو جر زدییییییییی !!!
مامااااااان این آرش هی جر میزنه بیا حالشو بگیر ...

نگین جمعه 20 مهر 1386 ساعت 15:19 http://ariai.blogsky.com

سلااااااااااممممممممم کاسپر جونم
حالا ببین چخده غر زدی
امتحانتو چیکار کردی راستی؟
تهران زلزله شده؟
شده؟
نشده؟
شده؟
نشده؟
شده؟
نشده؟
.
.
.
.
.
آهان...راستی درباره ویوا
بیا دره گوشت بگم
گوشتو بیار
آوردی؟
آهان بیا بگم
ویوا میخوام عروس شه
اومد به من گفت ٬ گفت که نامزد کرده تا چند وقت دیگه هم داره عروس میشه !!
گفت به کاسپر نگو که منو میکشه
آره دیگه
خندههههههههههههههه
الان دو به هم زنی کردم؟
خنده
الفراررررررررر

سامبولی بلیکم ...
چیییی زلزله شده؟؟؟ نشده؟؟؟
خانوم سعی کن با رسانه های خبری خودت رو به روز نگه داری یهنی چییی که نمیدونی تو پاتختی مملکتت چی خبره؟؟؟ هان ؟
وااااااااای دروغ میگی یهنی شوووهر کرد این نالوتی؟؟؟ خونشو میریزمم
بیخود فچر کرده بدونه من بتونه لباس عروس تنش کنه چه حرفا عمرا اگه بگذارم .. تازه آهنگ تو فیلم عروسیشون رو انتخاب کردم
واسه یک دل یه دلبر بسه ...
دیریم دیم دیریم دیم ...
هاهاها تو واقعا فچر کردی که من نمیدونسته بودم ویوا هوس کرده شووور کنه؟؟؟ خانم جون این مامانی که من دارم N بار بابامو عوض کرده هنوز منو ولی نبرده سرزمین عجایب حالا این بابام رو چون دوسیش دارم اجازه دادم بهشون که علوسی کنن ...
کجا در رفتی وایسا حقتو بذارم کف دستت
بادمجون دور قاب چین...
هه هه

مهسا جمعه 20 مهر 1386 ساعت 23:59 http://lolllipop.blogsky.com

وای کاسپر من نگرانتم،تو مملکت غربت،تو داغی حالیت نیست.....
نکته:مگه اونا هم آدامس خرسی دارن؟

آره مهسا جونم داغ بودم یه سال ونیم و حالیم نبود الان رفتم تو اون یخچال طبیعیه که ملت رفتن برای حفاظت از گرمایش زمین وایسادن یه اتاق گرفتم آیییی خووونکه شماهم بیاین یه سر بزنید ...!
اختیار داری خانوم هند رو دست کم گرفتیا اینجا با اینکه از کدد و اینا کارش گذشته ولی از شیر مرغ و ماهی داره تا آدامس خرسی هه هه هه ...

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر 1386 ساعت 13:21

خدایا مارا به راه راست هدایت بفرماااااااااااااااااااا
امین!!!!!
خدایا زمانی که عقل رو سهمیه بندی کردی این کاسپر همون روز اول کارتش رو گم کرد جون اون بنده های مقربت یه کارت عقل جدید براش صادر کن.
آمین!!!!
خدایا این آقا شب تاریکه رو (که دیگه یاواش یاواش داره بچه معروف وبلاگمون میشه و همه دوستان تا حدودی می شناسنش) از سر راه کاسپر بردار بذار سر راه یه تاریکی مثل خودش آخه این دوست من حیفه عین برف می مونه.
آمییییییییییییییییین!!!!!
خدایا وقتی همه این دعاهام مستجاب شد بعدش این کاسپر رو از هند بردار بذار تو ایران.
آمییییییییین!!!

خدایا یه عالمه دعای دیگه مونده بعدا میام میگم میسسسیییییییییییییی

خدایا حقا که به حق گفت این بنده سرا پا تقصیرت وبوا رو میگما ...
خدایا اگه عقل داده بودی به من که الان من با بی معرفتی مثل ویوا اصلا حرف نمیزدم... چهار سال عازگار من تو مملکت غریب نکرده یه سر بزنه ...
آمین !!!
آقا شب سیاه تاریکه مرد !
آمین !!!
خدایا جون کاسپر این ویوا رو پرتش کن تو هند دلم براش تنگ شده منتها کو مهرفت که بفهمه...
آمین !!!

شاذه شنبه 21 مهر 1386 ساعت 18:36 http://shazze.blogsky.com

منم آدامس خرسی می خواممممممم

آخییی خوب بیا اینجا خودم روزی ۲۰ تا آداس میدم بهت خب ..!

ویوا شنبه 21 مهر 1386 ساعت 19:02

خدایا من بودم که اون دعا هارو کردم یادم رفت اسمم رو بگم

آمین !!!


بنده من تو هم یه روز خوب میشی ...

(این پیغامو الان خدا گفت بگم )

آرش یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 00:28 http://arashjavadi.blogsky.com

برای ویوا: جان خودم تو یکی دیگه از غیبت چیزی نگو که کل ناموس غیبت رو مورد لطف قرار دادی شدید(الانم عیرتی شده دنبالته) . من یکی غیبتام پیش تو هیچه!

برای کاسپر: بابا من کی جر زدم! ولش کن این تاریکرو بابا!بیخیال...ریسو بچسب(wink)

کی فحش داد؟؟؟ هاااااان؟؟
آرش از بس که تلاش کردی برات درجه کله پوکی رو دارن امضا میکنن...
تاریکه خر کیه ولم کن من که نمیشناسمش ،تو چطور؟
ریس رو هم هستم حاجی بزن بریم !!!!!!
بوووووووووووم بوووووووووم قییییییی بووووووف ....
هی میگن ماشین دست بچه ندینا ... له کردی ماشینو اینکاره هم نیستی آخه ،ای بابا ...!

نیلو یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 21:16 http://nilobala.blogfa.com

سلام خوبین چه خبره ادام خرسی من رو ادامس خرسی غیرتیم بچه ها ببخشین دیر اومدم گرفتاره دانشگاه بودم ببخشید!!!

غیرتی یهنی که دوسیش داری یا دوسیش نداری؟؟؟
سعی کن دفعه بعد زیاد دانشگاه رو تحویل نگیری بابا آدم باید پایه اش قوی باشه خوبیت نداره تند تند پاس کنی...

پسرهای کله پوک دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 12:48 http://2kalepook.blogfa.com

سلاوووووووووووووووووووووم.....

ای وا خاااااااااااااک عالم!!!!

داداش ما هم کله پوکیم!!!!!

چه خوشششششمل.........

اگه شد پیش ما بیا....

A great content with a really good feeling of love and emotions.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد