دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

شمارش معکوس ...!

شمارش معکوس شروع شد...

۸

۷

۶

۵

۴

۳

۲

۱

بوم دنگ بنگ جنگولک به دنیا می آید...

خودمونیما پیرزن (خوب داری میشی دیگه)  مامان پری بیچاره چی کشیده بوده از دست تو این روزا هشتاد سال پیش !!! آخی دلم سوخت واسش...

دارم همین الان میگما هفته دیگه تولد ویوا هستش از همین الان شروع کنید تبریک گفتن

زوووووووووووود زووووووووووووود

بدو بدو آتیش زدم به مالم...

حاجی وایسا ته صف ...  یهنی که چی حاج یونسی که باش من خودم هستم تو کی هستی

(سخت نگیرید تازه امتحانام تموم شده هنو یه نموره مغزم یک و دوش میزنه خودش خوب میشه)

آهای ویوا هل نشی خودتم به خودت تبریک بگیا !!!

من که میدونم الان در بعضی مناطق وجود نیمه مبارک شما الان عروسیه

حالا بگو ببینیم کادو چی میخوای  با DHL  (بابا خارجی) بفرستم خدمت حضور انورتون ؟؟؟

بگووووووووو خواهش میکنم بگو دیگه...

تفلد تفلد تفلدت مبارک ... دمبت سه چارک ( الان نگین میاد غلط های املاییم رو درست میکنه)

خوب چون این پست پیش در آمد تولد ویوا ا دیگه چیزای دیگرو نمینویسم

تا بعد ...

 

پ.ن. دوستان عزیز از پذیرفتن مهمان بدون کادو (برا منم باید بگیرینا ) معذوریم

راستی این سریال خوب چیزییستا ( میوه گندیده رو میگم)

دو کلوم گله گذاری با ویوا :

یه وقت با دوستت چت نکنیا خسته میشی

 

 

CaSpErrr

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا شنبه 28 مهر 1386 ساعت 17:35 http://lolllipop.blogsky.com

مبارک هورااااااااااااااااا.
مبارک.مهمونی بگیر کادوشم حتما.
مبارک مبارک تفلدت مبارک،بیا شعما رو فوت کن.....

من کاسپرم این ویوا من که یاد ندارم مهمونی تولد گرفته باشه ولی کادو خیلی دوست داره مهسا جون حالا از اونجا که در نبود من برنامه های تفریحی زیادی میگذاره سفارشتو میکنم تو رو هم ببره....

کوفتتون شه بدون من الهیییییییییییییییییی .... :(

ههههههههیییییییییییییییییی لای لالای لای لای
دست حالا دست دست آهاااااان بیا وسط بابا تولدمه ها ۶ آبان البته
الهی قربونت برم
کلی سورپرایز شدم بووووووووووووووووووسwoooooooooow
کادو که می خوام ولی حضوری مامانت گفتن میای پس فیلم بازی نکن لو رفتی خودم می دونم برای تولدم میای مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟
تو میموه ممنوعه رو از کجا دیدی؟؟؟؟؟
آهای مردم به این خنگول بگین بیاد ایراااااااااااااااااان
بوووووووووووووووووووس

چی میام،من کی ام؟؟؟ اینجا کجاست؟؟؟
چجوری دارم میام که خودم نمیدونم؟؟!!!!!!!!!!!!!!
بعدشم من راه بدهکارم بیام واسه تولدت و برگردم؟؟؟ میگم گمانم توام دم تولدی یک و دوت همچین میزنه ها ...
میوه گندیده رو دانلود میکنم چی خیال کردی؟؟ الان اونجا رو دیدم که حاجی خودشو لو میده ...
مااااااااااااچ ...
ولی تو سعی کن خبر رو کانفرم نشده جدی نگیری من کلاس ثبت نام کردم از فردا روزی چهار ساعت بیچاره من :(

شاذه شنبه 28 مهر 1386 ساعت 19:28 http://shazze.blogsky.com

سلام ویوا جون
تفلدت مبارک
ببین چون خیلی خوبی دیدم کادو کم بیارم اصلاً به دلم نمیچسبه. حالا ببین از این خوشت میاد؟
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:EFjMolpkjVcIyM:http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/895310/2/istockphoto_895310_big_gift.jpg

غشششششششششششششششش
میییسسسسسسسسسسسسسسسسسی شاذه جونم زحمت کشیدی کلی خجالتم دادی بابا فقط کاش کامل کادوش میکردی تا وقتی بازش می کنم کلی سورپرایز بشم.
روز تولدت رو بگو با همین بیام دنبالت ببرمت شام بیرون(غششششش)
برای کاسپر یادت رفت کادو بدیا

ویوا یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 23:05

من صفحه نظراتم برای تائید باز نمیشه تو می تونی باز کنی یا کلا مشکل داره؟؟؟؟
اگه جواب دادی خودت هم تائید کن تا من بتونم ببینم

هاها آخه شاذه یه نظر داده که صفحه رو کشیده پائین باید بری اون پائین مایینا دنبالش بگردی...آره یه نظرت رو که جواب داده بودی تائید کردم...
اینم جواب و تائید ... دیگه چی؟

ویوا دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 16:03

کاسپر جان به شدت از راهنماییت ممنون عقل خودم اصلا نرسیده بود ۳ روزه دارم دنبال این کامنتا می گردم کلی اعصابم خورد شده بودا
بوووووووووووووووس
دوسیت دارما

هه هه هه ،بیخود نیست اسممون کله پوکه...
مردم که از سر بیکاری تهمت نمیزنن به آدم خب لابد یه چی هست که یه چی میگن دیگه ...
منم که فکر میکنم میبینم یه کمکی دوست دارم آممماااا نه زیادددد !

مهسا دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 18:24 http://lolllipop.blogsky.com

نه.آقا سوسکه نیومده.من از فرط دانشگاه رفتن دارم میمیرم.(نیش).آپم کردنم نمی یاد.چی کار کنم؟

چه معنی داره؟؟؟دانشگاه می ری؟؟؟؟نیشتم که بازه؟؟؟؟آپم که نمی کنی خب آقا سوسکه حق داره نیاد دیگه.

نگین سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 22:57 http://ariai.blogsky.com

سلاااااااااااامممممممممممممم
تفلددددددددددددددددددد
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دستتتتتتتتتتتتت
سوت و اینا
همه بریزیم وسط برقصیم
که جشنه تفلده؟
بیایم تلپ شیم؟(نیش)
تبریک میگم ویوا جونم (پیشا پیشششش)
هوارتا بوس
کلی ذوق مرگ میشویمممممم
ببین کاسپر جونم درس حرف بزن....دمب سه چارک چیکارش به تولد هان؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(خنده)
غشششششششششششششش

هییییییییی مبارکمه (ذوق مرگ)
قدم شما روی چشم
قر قر آهاااااااااااااااان دست دست صدای دستا نمیاااااااااااد عروس دومادو ببوس یالا ...(ببخشید جو گیر شدم)
بووووووووووووووس
میسییییییییییییییی

یاسی چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 22:59 http://www.yasi3pd.blogfa.com

هان؟ منکه ازین پست چیزی سر در نیاوردم مادر

از اینکه تفلد ویواست؟؟؟ مگه انقده سخته؟؟؟؟؟ ننه جان اون عینکو پشت رو گذاشتی ... ایشالا همه مریضا شفای عاجل پیدا میکنن هیهی

کاسپر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد