دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

اول نگاه کن بعد پخ کن خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااام

واااااااااااااااااااااای من امروز یه گند بزرگ زدم

حدود ساعت ۲ بعد از ظهر یکی از دوستام قرار بود بیا محل کارم ساعت ۲:۱۰ بود که زنگ زدن منم در رو باز کردم (در ورودی مجتمع رو) من طبقه اول درست روبه روی پله ها هستم از در ورودی اصلی تا در ورودی واحد من یه حیاط کوچیک و یه پارکینگ هست و ۵-۶ تا پله .هنوز در آپارتمان رو باز نکرده بودم می خواستم وقتی دوستم رسید پشت در ،به روش این سریال چارخونه درو باز کنم و پخ کنم که بترسه(نه که یه کم من مرض دارم اصولا) خلاصه تا صدای پا شنیدم دیگه از چشمی نگاه نکردم و ییهو درو باز کردم و یک پخی با صدای بلند کردم که تا حالا خودمم همچین صدایی از خودم نشنیده بودم .

دیدین آدم می خواد یکی رو بترسونه وقتی میگه پخ خود به خود چشماش بسته میشه؟؟؟؟؟؟

(من مرده اوناییم که الان دارن امتحان میکنن ببینن چشمشون بسته میشه یا نه)

خوب منم چشمام بسته بود و وقتی بازشون کردم دیدم این همسایه بالایی که یه پیرمرد کوچمولویی هم هست پشت در آپارتمان من ایستاده با چشمای از حدقه بیرون زده داره نگام میکنه همچین نمه نمه خنده رو لبام ماسید و پایین پله هارو نگاه کردم دیدم ای داد بیداد دوستم هنوز از پله ها بالا نیومده.

حالا وضعیت رو مجسم کنید من خشکم زده ،پیر مرده داره از ترس سکته می کنه دوستم هم پایین پله ها روی پله آخر نشسته دلش رو گرفته هرهر می خنده.منم تا خنده اینو دیدم ییهو منفجر شدم حالا می خوام از همسایمون معذرت خواهی کنم خنده نمیذاره .بالاخره دست و پا شکسته معذرت خواهی کردیم و اومدیم تو بازم تا ۱ ساعت می خندیدیم .

و من بعد از این بی آبرویی دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارررررررررررررررررررم

 

 نوشته viva

 

پ.ن: قالب جدید چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 13 + ارسال نظر
رها شنبه 19 آبان 1386 ساعت 23:26 http://raharash.blogfa.com

ای ویوا خانوم شیطونننننننن
ولی خوبیش اینه که این پیرمرد پشت در بوده ها...اگه یه آقای جوون بود که دیگه هیچی...

نه با با دریغ از یه ذره شانس ناقابل
تازه بدیش اینه که این آقا یه کمی هم مومن هست و یه کم هم قدیمی و الان مطمئنا فچر می کنه من دیوونه ام .

یاسی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 20:32 http://www.yasi3pd.blogfa.com

توام شاهکاری ها! به به! :(( عجب ضایع بازی
قالب جدیدت خوشمله:* مبارکههههههههههههههههههه

ای بابا خجالتم ندین . یک سری از سوتی ها و گند زدن های من هنوز بین دوستام تعریف میشه . توی پست بعدی بزرگترین سوتی زندگیم رو تعریف می کنم تا پی به استعدادهای شکوفا نشده من ببرید.(نیش)
آره خودمم دوستش دارم میسییییی

لاله یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 23:13 http://mehdijoonam.persianblog.ir

وااااااااااااااای خیلی باحال بود:((

آره مخصوصا قیافه همسایمون خیلی خیلی باحال بود

ریواسی دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 16:46

=))
بسیار تبریک میگوییم بابت اینهمه استعداد! =))
یه سری قرص مرص بذار اون گوشه دم درت، که این بیچاره ها رو که سکته میدی، تندی بذاریش زیر زبونشون!!

هه(غشششششش)
قرار شد توی پست بعدی بیشتر شکوفا بشم(نیش)

لاله دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 18:33 http://mehdijoonam.persianblog.ir

بلینک ویوا جون... منم میلینکم!

چشششششششششششششششم مرسیییییییییییییییی

نگین سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 22:24 http://ariai.blogsky.com

سلام ویوا جونمممم
خوبی گلم ؟
چه خبر ؟
آفرین به تو
هزار ماشاالله به تو
من به تو افتخار میکنم
ولی میدونی مزه بیشترش به چی بود
اینکه پیرمرده سکته میکرد بد دیگه خیلی خنده دار میشد
البته تو میزدی تو سره خودت منو کاسپر میخندیدیم (خنده)
بابا من نظرای تورو نمیخورم
نبودم چند روز
بعد دیدم دیر د
فقط اومدم تائیدشون کردم رفتم حتی جوابم ندادم
الان دارم جواب میدم و به بچه ها سر میزنم
ببخشید هم نبودم
کار داشتم نشد بیام
خوب خوبی گلممممم؟
دلم واست تنگولیده بوددددد
هوارتا بوسسسسسسسسسسسسسس
راستی کاسپر خوبهههه؟

غشششششششششششش زبونتو گاز بگیر دختر بدبخت می شدم که.
هه هه واقعا می خندیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجا تشریف داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دلم کوچیک.
بووووووووووووس
اونم خوبه امروز زنگ زده درو باز کردم می بینم یه لب گنده پشت دره که تصادفا دست و پا هم داره تعجب نکن کاسپر بود ،رفته بود یه ماتیک جیییییییییییغ خریده بود زده بود بعد اومده بود منو سورپرایز کنه بود (این بود آخرو گفتم که کامل بشه آخه خیلی بود بود کردم)

شاذه یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 00:34 http://shazze.blogsky.com

خیلی بانمک بود :))))
با ریواسی هم شدیداً موافقم (خنده)

شلااااام اگه از اون روز تا حالا هر وقت این همسایه رو می دیدی رنگ لبو می شدی و نمی دونستی چیکار کنی بازم بانمک بوووووووووود(نیش)
من دیگه اصلا به خودم قول دادم هیچ کس رو پخ نکنم.

نگین سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 18:10 http://ariai.coo.ir

سلامممم ویوا جونم
خوبی ؟
ما بسیار تعجب کرده ایم که چگونه تو آپ نکرده ای ؟
هان ؟
تو خجالت نمیکشی این همه مدت آپ نکردی ؟
کپک زد
نکنه رفتی ددر ؟
منم ببر خوووبببببببببببببببب
گریه
بعدشم هیچکس منو درک نمیکنه
این از مامان که میگه اتاق جمع کن اینم از تو
(خنده)
هوارتا بوس

سلاااام
میسیییییییییییییییییی
الان میام
ببشید خب!!!!!!
نه بابا ددر کجا بود
ای جان من درک می کنم چون دقیقا کاسپر هم تو شلختگی دست کمی از تو نداره
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

کشکول سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 21:42 http://kashkolans.blogsky.com

وای وای :]

سلاااااااااااااام
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!! کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟

کاکا پیتر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 12:57 http://boreshbetoneabdi.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
نوشته ات هم قشنگ بود
حتمآ خودت هم قشنگی
دوست داشتی به وبلاگ خشن من سر بزن
منم میام
ضمنآ اگه من جای پیرمرد بودممی افتادم بقلت
بای

هستی پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 19:38 http://www.mybesthours.mihanblog.com

خیلی باحال بود.........ماکه خیلی خندیدیم ......ایول ...به من هم سربزن.

پخ چیه؟ پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 00:54

پخ یعنی چی ؟

amo_keyvan جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 15:50

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بازم بزار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد