دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

خوابم میاد

دارم میمیرم از خواب از ساعت ۹ دارم خمیازه میکشم بسان یک اسب آبی

اما از اونجایی که غیبت داشتم اومدم اعلام صحت و سلامت بکنم بعدشم اینکه یه چیزی می خواستم تعریف کنم اما هرچی فچر میکنم یادم نمیاد(یه نوع ماهی هست که حافظه اش فقط چند ثانیه اس من اون موقعی که میمونها تکامل یافتن و کم کم انسان شدن تصافا از نسل اون ماهی بودم که به دلیل سازگاری با محیط تغییر شکل دادم و به شکل کنونی در اومدم اما در حافظه ام تغییری ایجاد نشد)الان شما فهمیدین من چی نوشتم؟؟؟؟؟؟؟

دو کلمه خصوصی با کاسپر:

برای بار آخر میگم :همین فردا ۶ آبان پا میشی میای ایران من اعصاب ندارماااااااااااااااااااااااا

دلم برات تنگ شدهه

تا بعد...

نوشته viva

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 03:53 http://arashjavadi.blogsky.com

بابت برکت تشکر فراوان! اون ماهی رو هم بیخیال شو! برو بگیر بخواب(بلا تشبیه یاد یه جوک بی مزه افتادم میگن یه بنده خدائی- که البته اکیدا ترک بودنش تکذیب میشه- رو از خواب بیدار می کنن بهش میگن می دونی خواب زیاد واسه مغز بده؟ یارو میگه ها؟!؟!؟ بهش میگن هیچی تو بخواب!)

ها!؟!؟
آهااااااااااااااااااااااااااااان:)

casper دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 20:59 http://kalepookha.blogsky.com

الهی من قربون اون حافظت برم که عین مغزت زیاد خسته اش نمیکنی اون ماهی ماهی قرمزه که حافظش چند ثانیه اس،
منم برا آخرین بار میگم که شما باید تشریف بیارین هند صد البته من بی صبرانه منتظر ورودتون بوده بیدم... بدو لالا تو اتاق نارنجیت، منم میرم تو اتاق سبز و زردم لالا کنم از خستگی له شده ام ولی آیا !!!هااااااااا؟؟؟؟

دوسیت دارما

آرش سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 02:42 http://arashjavadi.blogsky.com

برای ویوا: اوه اوه! پس از این به بعد تنبلی در آپ کردن رو باید بزارم کنار چون خشن برخورد میکنی ظاهرا!
راستش کل آرشیوتونو خوندم . حال کردم با وبلاگتون و باید بگم افسوس خوردم که دیر باهاتون آشنا شدم.( حالا خیلی خودتو نگیریا یه چی گفتم) فقط یه ذره گیج شدم. راستش حس نمی کنم خیلی سنتون زیاد باشه ولی تو این آرشیو هرچی نگاه کردم یه جورائی از دوران دانشجوئی حرف زده بودی انگار ۱۰ ساله فارغ شدی(تحصیلو گفتم) .

ای بابا داداچ من آدم باید دلش جوون باشه عقلشم کم که من شکر خدا در هردو رکورد دارم
با اجازتون روم به دیوار من سال ۷۷ یعنی همون سال اول که کنکور دادم قبول شدم و به میمنت و مبارکی رفتم دانشگاه (تئاتر خوندم) الان هم با اجازه بزرگترا ۲۷ سالمه .
در مورد تعریف هم ممنون خدایی خوچحال شدم خیلی
در ضمن بهتره زود به زود آپ کنی از ما گفتن

آرش سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 02:45 http://arashjavadi.blogsky.com

برای کاسپر: من که گفتم ترک بودنش تکذیب میشه! تو خودت اسرار داری که طرف ترکه! راستی این امتحان کله پوکی کی برگزار میشه؟ ورودیش زیاد نباشه من از طبقه ی فرودست جامعه برخواستم از پسش بر نمیام. راستی هند جای خوبیه؟ خیلیا میگفتن برو اونجا درس بخون... راستی تو چی می خونی؟

من چیکاره بیدم،عرق ملیم گل کرد فقط....
امتحان رو باید ما اول صلاحیتت رو تائید کنیم که این خودش شامل زود زود آپ کردن میشه و یه سری چیزا که بعدا یواشکی میگم بهت نگی به ویوا بهت تقلب رسوندما !!! بعدنشم اینکه ورودی مالی نداره فقط به درصد خرابکاریهات (آنارشیستی نه ها) بستگی داره ...هندم جای بدیه اگه خوب بود اون لنگه کله پوک به من سر میزد :( منم اینجا IT میخونم میخوام اگه مولا راضی باشه دکترای لیسانسم رو بگیرم تا یه چندین سال دیگه ....

haj mandes سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 21:37

na baab hafezat chizish nist. bekhatere oon ghorbaghehe hast ke khordish

یعنی به خاطر قورباغه اس ؟؟؟؟؟
من این سریال یانگوم رو به شدت دنبال می کنم و هر هفته می بینم بعد دیروز یکی ازم پرسید جمعه یانگوم چی شد؟؟؟
آقا از اول سریال و تعریف کردم اما این قسمت آخر رو یادم نیومد هر کاری کردم بعد دیدم دارم ضایع میشم تمام قسمت های بعدی رو هم که می دونم چی میشه براش تعریف کردم تا اخر اما همین یه قسمت بازم یادم نیومد
اصلا قورباغه به مزاج من نمی سازه

haj mandes چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 21:21

are khanoom jan oon ghoorbaghe be shoma sazgar nist. shoma ehtemalan zatet garme ghorbaghe ham zatesh sarde
mese abo atishin khanoom dige masraf nakonin lotfan :D

بینم حاجی شما که اطلاعات جامع دارین بی زحمت بفرمایین قورباغه کله پاچه هم داره؟؟؟؟؟؟
نظر به پست بعدی نوشته خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد