دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

۳-۲-۱

۱

 

کلوخ اندازون می دونین چیه؟

 قدیما آقایون عرق خور کلاه مخملی از همونایی که دستمال یزدی هم داشتن یه روز مونده به اول ماه رمضان حسابی عرق می خوردن تا فول بشن و بعد هم اگه روم به دیوار اهل رفتن به بعضی جاها مثل کوچه قجرا (به فتح قاف و جیم بخوانید)بودن یه سری هم به اونجا می زدن بعد دیگه تا آخر ماه رمضان نه مشروب می خوردن نه اونجا می رفتن(همونجا دیگه ) بعد به این کارایی که روز آخر می کردن میگفتن کلوخ اندازون .البته من نمیدونم چه ربطی به کلوخ انداختن داره و فلسفه اش چیه .

یه توضیح هم راجع به کوچه قجرا بدم:

وقتی ناصرالدین شاه رو ترور می کنن،مظفرالدین شاه دستور میده همه زنان صیغه ای حرمسرا رو از قصر بیرون کنن .دلیلش هم این بوده که هزینه نگداری و تامین مخارج اونها برای دربار زیاده.

خلاصه به هر کدوم از این زنها که تعدادشون زیاد هم بوده یه خونه توی یه کوچه از محله های خوب اون موقع میدن و کل خونه های اون کوچه پر میشه از زنای صیغه ای شاه قبلی قاجار و به همین دلیل به کوچه قجرا معروف میشه.

از اونجایی که این زنها باید از یه جایی خرج زندگیشون رو تامین میکردن و چه کاری براشون راحت تر از ..... در نتیجه این کوچه تبدیل به محلی بسیار بدنام میشه.

خدا رو صد هزار بار شکر که من زن ناصر الدین شاه نشدم

خلاصه تمام اینا رو گفتم که بگم ماهم  امروز رفتیم کلوخ اندازون.فکر بد نکنین بابا سر ظهر پاشدیم هلک و هلک رفتیم کله پزی آمااااااااااااااااااااااااااا از اونجایی که کله پزه فکر کرده بود امروز ماه رمضونه بسته بود نتونستیم مراسم رو به جا بیاریم.

آخه من خیلی کله پاچه و سیراب شیردون و کباب چرب و جگر دنبه(یکی در میون تو سیخ) دوست دارم و اصولا عاشق غذاهایی هستم که اصلا خانومانه نیست و به هرکی میگم اینارو دوست دارم از اونجایی که اصلا به قیافه ام نمیاد تا به چشمش خودش نبینه باور نمی کنه.بر عکس زیاد با فست فود میونه ندارم.(باور نمی کنید از کاسپر بپرسید)

به جای کله پاچه رفتیم و یک پرس سلطانی زدیم بر بدن آماااااااااااااااااااا هنوز دلمان کله پاچه می خواههههههد

 

۲ 

دلم برای خاتمی تنگ شده،برای مردی که حضورش آرامش رو به همراه داشت .یادش به خیر وقتی دور اول انتخاب شد من و کاسپر بچه بودیم( البته تقریبا) وقتی انتخاب شدنش صد در صد شد رفتیم بیرون یادمه که مردم به هم شیرینی و شکلات میدادن (یادته خنگولکم؟)

دلم برای اون چهره آروم اون خنده همیشگی تنگ شده . تنها کسی بود توی این لباس که همیشه فکر می کردم چقدر تمییزه ،چقدر مهربونه و چقدر میشد افتخار کرد که چنین انسان فهیم و دوست داشتنیی به عنوان* ر ئ ی س  ج م ه  و ر * ایران در دنیا معرفی میشه.چقدر جاش خالیه و من چقدر از کلمه چقدر استفاده کردم.

نمی دونم چرا همش دلم می خواد تو اخبار بازم هر شب نشونش بدن و بازم سر جای سابقش باشه. تا کی باید چوب اشتباه یک عده رو عده ای دیگه بخورن.(اصلا کلمه خوردن رو که تایپ می کنم دلم کله پاچه می خواد)

  ۳       

از یک طرف طرح مبارزه با بد حجابی اجرا می کنن که مبادا آقایان محترم با نگاه نا خواسته به مو و برجستگیهای بدن خانمها روم تو دیوار مرتکب فعل حرام بشن از اون طرف فیلم میسازن محصول مشترک بازیگر مرد ایرانی چشم تو چش با زن خارجی بی حجاب(استغفر الله) دارن بازی می کنن.

نتیجه اینکه فقط خانمهای ایرانی هستن که میتونن (نعوذبالله)موجب تحریک هوای نفس آقایان شوند  (خانمها به توانایی های بالقوه خود بنازید) و اصولا زنهای غیر ایرانی هیچ جاذبه زنانه ای ندارن و اصلا داخل آدم به حساب نمی آیند.

 

عکس  حوضم تو گوشیمه هنوز آپلودش نکردم .

تا بعد...

نوشته viva

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 03:17 http://arashjavadi.blogsky.com

من کی دعوات کردم ؟ آخه نصفه شبی چرا زنگ خونه ی مردمو میزنی مارو بیخواب میکنی؟ بعدشم من کی از تو id خواستم! چرا به پسر مردم تهمت میزنی؟ بگم گشت ارشاد بیاد ارشادت کنه؟
--------------------
در مورد خاتمی نمی دونم چی بگم. خود من نظرم در مورد خاتمی یه منحنی سینوسی بوده. اولش مثل همه پر از شورو اشتیاق . بعد از چهار سال با یک دنیا انتقاد و دلخوری ولی همچنان امیدوار و بعد ۸ سال با کلی ناامیدی و فحش و دربری و تهمت فرصت سوزی و زدوبند با قدرت و هزارتا چیز دیگه. ولی راستش الان احساسم اینکه خاتمی سیاستمدار خوبی بود. خیلی کارهای مثبتم کرد. فکر میکنم مشکل اصلی خیلی از ما این بود از خاتمی توقع براندازی داشتیم. دوست داشتیم تو ۱۸ تیر به جای رای زنی پشت پرده برای نجات دانشجو ها و خوابوندن سر وصدا مثل یک رهبر اپوزوسیون بیاد وسط جمعیت و سخنرانی کنه و مردم تهییچ کنه که نظام رو کله پا کنن. ولی واقعیت این بود که خاتمی نه چنین آدمی بود و نه هیچوقت چنین قولی به ما داده بود. این تصویری بود که ما خودمون ازش ساخته بودیم . خاتمی در چارجوب اعتقادات خودش خیلی کارا برای ایران کرد که تو این هیاهوهای احساسی گم شد. یادش بخیر...

هه من اصولا از زنگ زدن و در رفتن خوچم میاد
بعدشم که من آی دی کاسپر رو گفتم
دیروز تو اخبار یه آماری رو اعلام کردن گفتن تا کنون اینقدر آدم ارشاد شدن بقیه هنوز موندن پس غصه نخور شکر خدا آقایان به فکر همه چی هستن و به خوبی بر همه چی نظارت دارن :)
در مورد خاتمی منم دقیقا نظرم مثل تو بود آخرا دیگه دوستش نداشتم اما الان واقعا جاش خالیه وقتی پای مقایسه میاد وسط اونوقت معلوم میشه که شاید خیلی کارها رو نکرد اما بدون استثناء از همه بهتر بود .یادش به خیر

casper پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 22:44

میدونی میخوام چی کار کنم؟؟؟
سرمو بکوبم به دیفال خیلیم محکم...توی کله پوک داری از کوچه قجرا و خاتمی و گشت ارشاد حرف میزنی آمااااا ...
ادامه اخبار در پست بعدی...
خیلی تصمیما گرفتم و ایکاش این فراخی قسمت ماتحتانی امون بده که انجامشون بدم..!!! (این از یه کله پوک بعیده!)

بی زحمت یه کم بیشتر توضیح بده
ولی من دوسیت دارما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد