دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

آوازه خوان و کله پوکها...

امشب میخوام مست بشم

عاشق یک رقص بشم.....ها لای لای دییییییییییییییییییییییییییینگ

اه همیشه یه مزاحم هست نذاره من آوازم رو تو خواب کامل کنم.

 دیروز صبح خواب بودم و دیدی وقتی نیمه هوشیار هستی صدای آوازخوانی خودت رو در خواب میشنوی و ازش لذت تمام رو میبری   تا اینکه : مادام مه ویرپول سه کمپانی هله دبگا باگا هه....

من: این دو تا دارن چه ضری میزنن خدا میدونه ،به زور سعی کردم چشمام رو بازکنم و واقعا ۵ دقیقه ای طول کشید تا تونستم اون دو تا کارگر هندی رو خفه کنم و ببینم رو ورق تو دستشون چی نوشته

 ااااا بالاخره از نمایندگی یخچال نو رو بعد از یک ماه ونیم فحاشی بهشون آوردن 

خب فکر میکردم منو تو نمونه کله پوک ترین موجودات انسان نما در دنیا هستیم ولی الان میتونم با افتخار بگم که نهههههههه اشتباه میکردیم از ما خنگتر هست همین دو تا احمق که یخچال رو آوردن ...     تصور کن که بدون اقراق نیم ساعتی داشتن تلاش میکردن کارتن رو که باید از بالا در میومد رو درآرن و در انتها من فقط مبهوت خنگی نامحدودشون از خنده نمیتونستم بگم که خب احمقا کج کنید اون کارتن رو و بکشیدش بیرون... فکرمیکنی چی شد پاره کردن کل کارتن رو تا بتونن کارو تموم کنن.... چقدر دلم میخواست دوربین داشتم دم دست و فیلمو برات میفرستادم

وای نه این که دست دومه نمیدونم چرا هندیا فکر میکنن هیچکی هیچی نمیفهمه

دوباره تراژدی شروع شد زنگ زدم به دفترشون و کلی فحاشی و بحث با خواهرای آقایون کردم و در انتها قرار شد اون دو تا احمق دوست داشتنی یخچال رو برگردونن واییییییی این کله پوکا کارتن رو که پاره کردن بیرونم داره بارون میاد هیچی دیگه الان من دوتا یخچال دارم تو خونه که هیچکدومو نمیخوام....

همچنان داشته باش که صدایی از بک گراند داره میاد:

امشب میخوام مست بشم ، عاشق یک رقص بشم.....ها لای لای

و با اجازت در انتهای روز کله پوکی من بازگشتم به اصل شعر و  ....

اینجا ماله ویوا و سعی نکنید بخونیدش :

در نظر داشته باش که دیشب پنجشنبه شب  بود و مسلما من و خواهرهای بسیجی داشتیم دعای کمیل میخوندیم شکم نکن در این قضیه اصلا  

شربت آلبالو در دیوار .....

خب دیگه بگم که نمیدونم خیلی خوشگل شدم یا چی که در این ۳ ،۴ هفته گذشته هندی و ایرانی و سیاه و سفید دارن پیشنهاد دوستی میدن   و بد قضیه اینجاست که its not a right time یعنی الان دلم میخواد از تنهایی و آرامشی که دارم لذت ببرم    

و داشتن یه دوست ... رو مخل آرامشم میبینم...   ولی همیشه وقتی یکی میاد بقیه هم هل میکنن که یه وقت جا نمونن، چرا؟!

ویوا میخواستم بهت اینم بگم که خودت رو اصلاح کن آدم که تو قرن ۲۱  قورباغه بدبخت مفلوک نیم بند انگشتی رو نمیکشه اگه راستشو بخوای الان تو خونه من دو تا گنجشک لونه ساختن و باید بگم اولا یکم میترسیدم ولی الان احساس میکنم همخونه هام هستن و داریم با تفاهم کامل زندگی میکنیم کنار هم، یاد بگیرررررررر باز بگو هند بدجایی واسه من 

 

 

CaSpErrr

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 16:14 http://arashjavadi.blogsky.com

شما دو تا نکته ی مشترکتون چیه که یه جا مینویسین؟ هند درس می خونی؟

نکته مشترک ما کله پوک بودنمونه وگرنه ۱۱ سال دوستی که چیزی نیست:)
من ویوا هستم و ایرانم
کاسپر دوستم هنده و اونجا درس می خونه

ویوا جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 18:00

ای وای این نظر بالاییه مال پست تو بود من نفهمیدم تو لیست تائید نشده ها بود منم جواب دادم
سلام و زهر مار سلام و مرض همین فردا ۶ آبان پا میشی میای ایران فهمیدی ؟؟؟ باز ولت کردم به امان خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کووووووووفت نیشت و ببند.
ولی کلی خندیدما
خیلی باحال بود
بووووووووووووووووووووووووووووس
دلم کوچیییییییییییییییییییییک زود بیا

مرسی از فحاشی کردنت،باهشه من ایران آمداهه ولی یک شرطاهه که توم عروسی گرفتاهه من قر داداهه....

آرش شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 16:11 http://arashjavadi.blogsky.com

بابا ایول عجب بلاگ خوبی! یه کامنت که توش میزاری ۲-۳ تا جواب میگیری. خدا زیاد کنه برکتو انشاالله . موفق باشید

همینه دیگه فکر کردی اگه برا دو تا کله پوک بی همتا کامنت بدی بهتر از این میشه؟؟؟؟ اگه آره اشتباه کرده بودی :)

نیلو شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 16:43 http://nilobala.blogfa.com

سلامممممممم خوفه ادرس اشتباهی می دی تو از کی تا حالا اومدی بلاگفا:)) اشکال نداره بزا لاقل تو این شاخ باشی کاسپر :))
شوخی کردم !!! خوفی !!!
راستی ویوا کاسپر کی درسش تموم میشه میبینم یه عمر اونجاس:)
مرسی که اومدین!

میبینم که چرا درس منو از ویوا میپرسی؟؟؟؟
من هستم حالا حالا ها ...اینجا حال وده.... چه میدونم سر آدرس دادن من هنوز فکر میکنم پرشین بلاگیم و بقیه بلاگها رو بلد نیستم حقیقتا..===> پیش آمده سخت نگیر

haj mandes شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 22:24

man nemidoonam aslan hale saro kale zadan ba shoma kale pooka ro nadaram oon ghorbaghe mikoshe mikhore baadesh mikhad shohar koneh in gonjesh bozorg mikoneh andazeie dainasor beshan bezaroo yakhchal akhe in che zedegii e akhe man ghahram :D

هاهاها....همینه که هست....میخوای بخواه اگه نمیخوای هم پس چی؟؟؟؟ حالا اقل کم من یه دایناسوری چیزی تحویل جامعه میدم تو چی ؟؟؟ هیچ فکرشو کرده بودی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد