دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دفتر خدمات فنی

سلام

یه کمد دیواری تو محل کارم هست که از اول قفلش خراب بوده یعنی جایی که برای قفل درست کردن یه کم زیادی بزرگه و سوراخهای پیچ هم اصلا سر جاش نیست و  تا میام در رو قفل کنم کل قفل تلپی از اون ور می افته توی کمد دیروز دیگه شاکی شدم رفتم یه چسب چوب نیم کیلوئی خریدم (که یه وقت زیاد نیاد) بعد با دقت تمام به قفل چسب زدم و بازم با دقت تمام چسبوندمش به در کمد و چهار تا میخم زدم به چهار طرفش مه یه وقت در نره بعد خیلی خوشحال چک کردم ببینم کارم تمیزه یا نه دیدم حرف نداره با یه لبخند ملیح بر لب در کمد رو بستم تا قفلش کنم ببینم درست شده؟اما در رو که بستم چشمتون روز بد نبینه ییهو شوکه شدم آخه بیرون کمد هیچ اثری از قفل نبود من احمق قفل رو از تو چسبونده بودم (اینگده من خنگ دوست داشتنیی هستم) کلی با خودم خندیدم بعد یک ساعت وقت صرف کردم تا قفل رو بکنم مگه کنده می شد.

تازه یه کار دیگه هم کردم اونجا یه حیاط خلوت دارم که دیوارش سیمانیه یعنی وقتی تو هستیم  مقابلمون یه دیوار سیمانیه خیلی بی ریخته (البته بود)حالا دیگه نیست .نه بابا دیوارو خراب نکردم که با یکی از دوستام یه سطل رنگ آبی آسمونی درست کردیم دیوار رو رنگ زدیم تازه من اینگده خومشل شده بودم یه دستمال چهارخونه رو بسته بودم به سرم کپ این کارگرای حرفه ای شده بودم دوستم هم که کل مشهای سرش آبی شد (تصادفا دو تا کارگر تیکه جهت خدمات منزل لازم ندارید؟)

حالا دیگه از تو که بیرون رو نگاه می کنم دیگه سیمان بد رنگ نمی بینم احساس ماهی بودن بهم دست میده انگار گذاشتنم تو آکواریوم.

نظرتون چیه من یه دفتر خدمات فنی بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا بعد...

نوشته viva

نظرات 2 + ارسال نظر
casper پنج‌شنبه 15 شهریور 1386 ساعت 01:31

خب خب ببینم اینجا درست شد یا نه!!!!!!!!
ویواااااااا مگه نگفتم این جارو باید بچسبه به سقف ؟؟؟ چرا پس منو چسبوندی گوشه دیواااااااااااار؟؟؟ کار درست تحویل دادی پولتو میگیری وگرنه پس چی؟

خودمونیم حالا الان تو اکواریومی نمیترسی یه وقت سیل بیاد؟

خوشم میاد تو یکی از من خنگ تری خدایی چطور روت میشه از من ایراد بگیری؟؟؟؟؟دلم تنگ شده آپ کن دیگه همش بار این وبلاگ رو دوش منه ها.
نه فقط احتمال سونامی میرفت که فعلا منتفی شده.

haj mandes شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 22:15

shoma daftare khadamate fani nazani behtare. bejash bia sherkate rang razi estakhr bezan behetam miyad:D

حاجی ماهیت شما هنوز برای من معماست همچین شک دارم آشنایی یا غریبه فچر کنم این کاسپر ورپریده هم یه چیزی می دونه به من نمیگه خب اگه خودی هستی به منم بگین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد