دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

عروسی

سلام  

گفتگوی امروز من و ...

میگه:عروسیتون رو کجا می گیرین؟

می گم:مگه قراره عروسی بگیریم؟

با قیافه متعجب رو به سکته میگه:یعنی نمیگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چیکار می کنین؟؟؟؟؟

می گم:نه،ترجیح میدم با پولش بریم دو سه تا کشور رو بگردیم و برگردیم.

قیافش اینجوری شد

میگه:مادروپدرت آرزو ندارن؟؟؟؟

 می گم:آرزو که دارن،اما آرزوشون اینه که من خوشبخت بشم ،نه اینکه یه جشن عروسی مفصل بگیریم تا به مردم بفهمونن داماد پولدار پیدا کردن .همچنان بهت زده نگاهم میکنه .

سعی میکنم براش توضیح بدم .

می گم:من دلم نمی خواد پول بی زبون رو بریزم تو شکم یه مشت آدم که ۹۹٪ از همون فردای عروسی پشت سرمون حرف بزنن که دیدی:چشمش راست بود لبش کج بود دامنش گشاد بود و...

میگه: اما خاطره میشه. نمی خوای عکس و فیلم داشته باشی؟؟؟

میگم :مخالف عکس گرفتن و ... نیستم اما من سال به سال دایی و عموی خودم رو نمیبینم

این به کنار نوه پسر دایی دختر خاله شوهرم رو هم که احتمالابعد از عروسی تا آخر عمرم نبینم خب بذار این یک شبم نبینم و آرزو به دل از دنیا برم. تازه ما خودمون دو نفری می تونیم اون شب رو خاطره انگیز ترین شب زندگیمون بکنیم دیگه احتیاجی به این همه بند و بساط نداریم.

میگه:وا یعنی همینجوری پاشین برین مسافرت بعد برین خونه خودتون؟؟؟؟؟؟

می خندم نگاهش میکنم میگم:نه بابا قسمت نگه داشتن یه خاطره کوچولو رو پایه ام یه جشن کوچیک که توش نه از هفت پشت فامیل خبری باشه نه غیبت های بعدش نه دیدن کسایی که بار اول و آخر تو همون شب خواهیم دید.

هنوز قانع نشده .

میگه:آرایشگاه که میری؟؟؟

میگم:چیه منتظری منو با یه آرایش خلیجی و موی فشنی ببینی؟؟؟آره میرم اما حاضر نیستم شبیه مترسک سر جالیز درستم کنن که بعدها هرکی منو دید نشناسه.

مگه اروپایی ها چیکار میکنن؟

میگه: یعنی ما بریم به جای کلیسا تو مسجد جشن بگیریم؟؟؟؟؟

ای خداااااااااا هم اکنون مارا بکش

فکر کردم بعد از اینهمه فک زدن من دیگه قانع شده یه یک ربعی سکوت کرد و تو فکر بود آخرش گفت :اما من باغ رو به هتل ترجیح می دم قاطی بهتره ارکسترم باید عالی باشه .

با خودم فکر کردم اصلا به من چه نرود میخ آهنین در سنگ. بهش گفتم خوبه من پسر نیستم اگر هم بودم احتمالا امثال تورو هیچوقت نمی گرفتم.

تا بعد...

نوشته viva

نظرات 3 + ارسال نظر
casper دوشنبه 12 شهریور 1386 ساعت 10:26

منم هنوز میگم عروسی عروسی مامان آخه بابای من چه گناهی کرده باید آرزو به دل لباس دامادی بمونه نکنه باید بازم جریان تارزان رو بازگگگگگووووووووووو کنم؟؟؟؟؟ هان؟؟؟
من دلم میخواد ساقدوش باشم کیو باید ببینم تازه مهمتر از همه اگه عروسی بگیری اونوقت من اولین بچه دانشگاه رفته ای میشم که تو عروسی مامان باباش باباکرم میرقصه هاها !

زهر مار تو کی می خوای آدم بشی و مسائل خصوصی رو تو جمع مطرح نکنی؟؟؟؟هان؟کی؟
همینمون مونده عروسی بگیریم و تو توش ریز بیای
دختره تولدم نزدیکه ها نمیای ایران؟؟؟
به جهنم حداقل آپ کن بابا کرم رقصیدن پیشکشت.

لیلا سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 09:08 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام عروسی خوبه منم دعوت کنی می رقصما آبجی ویوا اما گردشم خوبه اونم با شوشویه عزیزت که خوش می گذره منم به بابام گفتم برام شوهر بخره اما هنوز نخریده!!!

آره خوبه بخر اما یادت نره با فروشنده شرط تعویضم بذاری:)

haj mandes شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 22:10

be in migan adame chiz fahm khosh behale shooharet mese khodet peida kardi ye 7-8 taii bezar kenar

اصولا همه آقایون به اینجا که میرسیدیم همینو میگفتن
اما وقتی میگفتم مهریه باید ملک باشه و من سکه رو قبول ندارم نظرشون ۱۸۰ درجه برمیگشت حالا تو هنوز می خوای ۷-۸ تا مثل خودم برات کنار بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد