دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

ایران

سلام
یادش به خیر اون موقع که وقتی ماشینی بنزین تموم میکرد و وسط راهی میموند حداقل ۲-۳ تا ماشین می ایستادن تا بهش بنزین بدن و کمکش کنن،امروز یکی از دوستام بنزین ماشینش تموم میشه و بعد از نیم ساعت معطلی یه انسان خیری پیدا میشه و ۳ لیتر بنزین بهش میده ۲۵۰۰ تومان .
به لطف و عنایت آقایان روحیه خیر خواهی و انسان دوستی مردم که تقریبا تنها دارایی بازمانده از نسل ایرانیان فهیم و فرهیخته و دارای فرهنگ غنی چندین و چند ساله(البته آنهم نه در تمامی مردم) هم به ... رفت. دیگه کم کم چیزی برای نازیدن نداریم جز گربه ای به نام زیبای ایران که من با تمام این حرفها هنوز عاشقشم.
امروز مامان یکی از دوستام که داره کارش رو برای رفتن به استرالیا درست میکنه(مامانش نه، خودش می خواد بره) دعا کرد که من هم بتونم برم که دوستم براش توضیح داد ویوا به شدت عاشق ایرانه و حاضر به ترکش نیست.
نمی دونم این بده یا خوب اما من هروقت یه مسافرت چند روزه هم به خارج از ایران میرم برای برگشتن بال بال میزنم و دیگه روز آخر قاط می زنم وقتی هم از هواپیما پیاده میشم عین اینایی که چندین و چند ساله ایران نبودن ذوق دارم.من به شدت عاشق این گربه دوست داشتنی هستم حتی اگر مردمش خیلی چیزا یادشون رفته باشه،حتی اگر بعضی ها به خودشون اجازه بدن برای دادن حقی که شاید تو تمام دنیا عادی باشه اینجا سرت منت بذارن و آخرش هم حقت رو ندن ،حتی اگه وقتی می خوام به پیرزنی تو بردن بارش کمک کنم به خاطر اینکه لاک دارم و دستام به گفته اون نجسه سرم داد بزنه و نذاره به وسائلش دست بزنم،حتی اگه های من تمومی ندارن اما من باز هم عاشق ایرانم.
به امید روزهای سبزتر
 
مطلب زیر رو توی وبلاگ دغدغه ها خوندم خوشم اومد اینجا گذاشتم(با اجازه)
اینم آدرسش http://hosseingharib.blogfa.com 

دانشجو در ملل مختلف
ژاپن: بشدت مطالعه می کند و برای تفریح ربات می سازد!nerd
مصر: درس می خواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک، در و پنجره دانشگاهش را می شکند!
 هند: او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی می شود و همزمان برادر دوقولویش که سالها گم شده بود را پیدا می کند. سپس ماجراهای عاشقانه و اکشنی(ACTION) پیش می آید و سرانجام آندو با هم عروسی می کنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود!love struck
 عراق: مدام به تیر ها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دهد ودر صورت زنده ماندن درس می خواند!
 
چین: درس می خواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را می سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلی می فروشد!not worthy
 
اسرائیل: بیشتر واحدهایی که او پاس کرده، عملی است او دوره کامل آموزشهای رزمی و کماندویی را گذرانده! مادرزادی اقتصاد دان به دنیا می آید! (مرگ بر  ا س ر ا ئـ ى ل )
 
گینه بی صاحاب!!: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه  بر و بچ هم قبیله ای درس بخواند!silly
 
کوبا: او چه دلش بخواهد یا نخواهد یک کمونیست است و باید باسواد باشد و همینطور باید برای طول عمر فیدل کاسترو و جزجگر گرفتن جمیع روسای جمهوری امریکا دعا کند!time out - New!

پاکستان: او بشدت درس می خواند تا در صورت کسب نمره ممتاز، به عضویت القاعده یا گروه طالبان در بیاید!hypnotized
 
اوگاندا: درس می خواند و در اوقات بیکاری بین کلاس؛ چند نفر از قبیله توتسی را می کشد!devil
 
انگلیس: نسل دانشجوی انگلیسی در حال انقراض است و احتمالا تا پایان دوره کواترناری!! منقرض می شود ولی آخرین بازماندگان این موجودات هم درس می خوانند!d'oh
 
ایران: عاشق تخم مرغ استapplause! سرکلاس عمومی چرت می زند و سر کلاس اختصاصی جزوه می نویسد! سیاسی نیست ولی سیاسی ها را دوست دارد. معمولا لیگ تمام کشورهای بالا را دنبال می کندparty!  عاشق عبارت « خسته نباشید» است، البته نیم ساعت مانده به آخر کلاسbig grin! هر روز دوپرس از غذای دانشگاه را می خورد و هر روز به غذای دانشگاه بد و بیراه می گویدdon't tell anyone! او سه سوته عاشق می شودdrooling! اگر با اولی ازدواج کرد که کرد، و الا سیکل عاشق شدن و فارغ شدن او بارها تکرار می شود! جزء قشر فرهیخته جامعه محسوب می شود ولی هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده؛ که چرا صاحبخانه ها جان به عزرائیل می دهند ولی خانه به دانشجوی پسر نمی دهند! او چت می کند! خیابان متر می کند ودر یک کلام عشق و حال می کند! نسل دانشجوی ایرانی درسخوان در خطر انقراض است!
 
تا بعد...
نوشته viva  
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
casper چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 13:58

دانشجوی ایرانی مقیم هند هم بعد از چند بار تغییر رشته دادن سرانجام به فن اصلی تقلب هندی پس از طی مشقات زیاد فائق می آید و فارغ التحصیل میگردد ....

ای خدا هم اکنون مارا بکش...

لیلا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 19:03 http://leilonmihanblog.com

سلام خوب بود.بیچاره نیستن این دوستانت واییییییییییییییییی

سلام مرسی، این آدرست باز نمیشه که :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد