دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

دو کله پوک دور از هم

دو تا کله پوک یکی تو زادگاه گل و بلبلش ایران-تهران اون یکی تو کشور نهی نهی تک و تنها تو غربت هند - پونا

تسلیت به موقع

 

سلام

خیلی بازدید کننده داشتم تغییر آدرسم دادم.

به این کاسپر خنگ گفتم که وبلاگمون و آوردم بلاگ اسکای اما نیومده آپ کنه به شدت عصبانی هستم از دستش . 

امروز یکی از هم دانشگاهیای قدیمی بعد از مدتها زنگ زده

- الو viva سلام ،ببینم تو تلفن ویدا رو داری؟

من:سلام نه ،نمی دونم برای چی میخوای؟

- مادرش فوت کرده می خوام تسلیت بگم.

من:نهههههههههههههههههه آخی، حالا کی فوت کرده؟؟؟؟؟؟؟

- دو سال پیش (خیلی جدی)

من: 

واقعا به این آدم چی باید می گفتم ؟اصلا چی می تونستم بگم جز اینکه من واقعا به داشتن دوستی با درجه حماقت تو افتخار می کنم.خداوندا هم اکنون مارا بکش

اصلا هم فکر نکنین این دوست محترم بنده بعد از اتمام دوره لیسانس با رتبه بسیار بالایی فوق قبول شد و الان هم توی دانشگاه آزاد تدریس می کنه ها.

۲کلمه خصوصی با کاسپر:(آخیش رو دلم گیر کرده بود)

 طرف گوشیشو واگذار کرده ،امروز زنگ زدم خونشون نبود من تا این پولو از حلقوم این فینگیلی بیرون نکشم آروم نمیشم،اصلا دیگه بحث پول رفته کنار یه جورایی حرصم گرفته که فکر کرده میتونه به این راحتی سرتو کلاه بذاره.

دلم برات تنگیده .احساس میکنم زیاد میزون نیستی از اس ام اس هایی که زدی فهمیدم

همچین یه نموره یه جورایی بود. از خودت خبر بده تونستی آپ کن.

مواظب خودت باش. 

تا بعد...

نوشته viva         

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر ساسان چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 22:21 http://amirsasan.blogsky.com/

سلام
من سر زدم
تو هم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد